Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.331.2021 Usługi wymiany lamp zewnętrznych (9 szt.) przy ul. Nadolnik 9-17 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 17-09-2021 10:36:00
Składania : 22-09-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o., w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Usługach wymiany lamp zewnętrznych (9 szt.) przy ul. Nadolnik 9-17 w Poznaniu.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj

- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:  61 41 58 821

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
skan PPU - wymiana lamp Nadolnik.pdf pdf 180.74 2021-09-17 10:36:00 Kryterium

Komunikaty

2021-10-12 09:59 Małgorzata Bloch Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie na podstawie pkt 41 lit. e OWZ - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
2021-10-04 08:33 Małgorzata Bloch Zamawiający informuje, że w toku postępowania wpłynęła 1 oferta złożona przez Wykonawcę:
ELOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
62-090 Rokietnica, ul. Szamotulska 36
kwota ofert brutto 8 856.00 PLN.
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybrał ofertę Wykonawcę: ELOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z kwotą oferty brutto 8 856.00 PLN.
2021-09-20 12:48 Małgorzata Bloch Zamawiający informuję, że w toku postępowaniu wpłynęło pytanie od Wykonawcy o następującej treści:

Uprzejmie proszę o informację, czy wymiana lamp wymaga przedstawienia tymczasowej organizacji ruchu i czy wymagane jest pozyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu ?

Odpowiedz:
Zamawiający informuję, iż realizacja zamówienia nie wymaga przedstawienia tymczasowej organizacji ruchu oraz nie wymaga pozyskania zgody na zajęcie pasa ruchu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i wymiana 1 szt lampy zewnętrznej przy ul. Nadolnik 9-17 w Poznaniu Cena za dostawę 1 szt lampy wraz z usługą jej wymiany. 9 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - W terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję"

skan PPU - wymiana l [...].pdf

(0)
7 Podatek VAT - Proszę o wpisanie odpowiednio: "Jestem/nie jestem zwolniony z podatku VAT." * Jeśli odpowiedź tak to proszę o wskazanie podstawy prawnej zwolnienia bądź przedłożenie odpowiedniego dokumentu. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 267