Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2021 13:00:00 |
Składania : | 11-10-2021 13:49:53 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu".
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
- Projekt umowy zlecenia i PFU, w załączniku do postępowania.
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-11 13:49 | Aleksandra Szych | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione przez Zamawiającego na podstawie pkt 42 OWZ. |
2021-10-11 13:00 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
informuje,
iż
otrzymał
zapytanie:
„W
specyfikacji
urządzeń
mamy
5
czytników,
5
elektrozaczepów
ale
tylko
jeden
kontroler
K22.
Wg.
planu
jest
5
przejść
więc
minimum
powinny
być
3
kontrolery
a
w
skrajnym
przypadku
5
(dla
każdego
czytnika
jeden
kontroler).
Czy
w
wycenie
uwzględnić
maksymalna
liczbę
potrzebnych
kontrolerów?
To
samo
dotyczy
zasilaczy
i
akumulatorów,
też
przewidziane
są
po
1
szt.
a
powinno
ich
być
tyle
ile
przejść,
ew
nieco
mniej
jeżeli
przejścia
są
zlokalizowane
blisko
siebie
i
będzie
możliwość
aby
połączyć
je
instalacją
kablową.” W związku z powyższym zapytaniem i koniecznością weryfikacji przedmiotu zamówienia (ilości urządzeń), Zamawiający na podstawie pkt 42 Ogólnych warunków zamówienia podjął decyzję o unieważnieniu postępowania. |
2021-10-06 09:58 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
zostało
zadane
pytanie:
„Czy
dopuszczacie
Państwo
urządzenia
innej
firmy
niż
MicroMade?.”. Odpowiedź Zamawiającego: „System MICROMADE jest wykorzystywany u Zamawiającego. Wymagana jest jedynie budowa infrastruktury na Dworcu autobusowym Poznań Główny, którego właścicielem jest Zamawiający. W związku z tym, iż serwer wraz ze stosownymi licencjami oraz bazą użytkowników istnieje i funkcjonuje u Zamawiającego, Zamawiający nie przewiduje zmiany systemu i wykreślenia wskazania na system firmy MICROMADE.”. |
Komunikaty