Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2021 13:28:00 |
Składania : | 05-11-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu".
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
- Projekt umowy zlecenia i PFU, w załączniku do postępowania.
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-22 12:37 | Aleksandra Szych | W niniejszym postępowaniu DOA.202.638.2021 Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu (ID 528212), jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę PEWAN Paweł Wrzesiński z siedzibą w Bolechówku, na łączną kwotę netto 9.695,00 zł netto, 11.924,85 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia. |
2021-11-04 14:17 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
informuje,
iż
otrzymał
zapytanie: „Szanowni Państwo, Mimo, że postępowanie nie jest objęte PZP, to jednak jest ciągle zamówieniem publicznym, w którym obowiązują te same zasady przy wyborze wykonawcy: obiektywność i nie ograniczanie możliwości udziału w postępowaniu poprzez zapisy wskazujące na konkretnego dostawcę. Dodatkowo zgodnie z art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych wynika, że Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm. W związku z powyższym Zamawiający nie może wskazywać na konkretne produkty (tak jak zrobił w obecnej dokumentacji), a jedynie powinien oczekiwać konkretnych funkcjonalności. W związku z powyższym prosimy o udostępnienie opisu: - oprogramowania - jakie funkcjonalności powinno mieć dostarczone oprogramowanie - pozostały sprzęt - jakie funkcjonalności ma realizować kupowany przez Państwa System kontroli dostępu.”. Odpowiedź Zamawiającego: „Zamawiający oświadcza, że zgodnie z art. 2. 1. Ustawy Prawo zamówień Publicznych, przepisy ustawy stosuje się do udzielania m.in.: 1) zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych. Wobec powyższego, do prowadzonego postępowania nie stosuje się przepisów tejże Ustawy. (niezależnie od powyższego, zaznaczamy, iż przywołany przez podmiot pytający art. 30 Ustawy nie dotyczy poruszonych przez niego kwestii). Zamawiający oświadcza w związku z powyższym, że oczekuje sprzętu zgodnego z posiadanym, wdrożonym i działającym w całej firmie system MICROMADE, zgodnie z przedmiotem zamówienia i nie przewiduje zmiany w tym zakresie.”. |
Komunikaty