Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.638.2021 Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2021 13:28:00
Składania : 05-11-2021 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu". Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj

- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

- Projekt umowy zlecenia i PFU, w załączniku do postępowania.

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PFU dla zadania dot. nowego systemu dostępu Dworca.odt odt 1635.24 2021-10-27 13:28:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1 do PFU.docx docx 13.33 2021-10-27 13:28:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie prac w zakresie nowego systemu dostępu na Dworcu autobusowym.docx docx 40.85 2021-10-27 13:28:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie prac w zakresie nowego systemu dostępu na Dworcu autobusowym.docx docx 40.85 2021-10-27 13:28:00 Kryterium

Komunikaty

2021-11-22 12:37 Aleksandra Szych W niniejszym postępowaniu DOA.202.638.2021 Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu (ID 528212), jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę PEWAN Paweł Wrzesiński z siedzibą w Bolechówku, na łączną kwotę netto 9.695,00 zł netto, 11.924,85 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.
2021-11-04 14:17 Aleksandra Szych Zamawiający informuje, iż otrzymał zapytanie:
„Szanowni Państwo,
Mimo, że postępowanie nie jest objęte PZP, to jednak jest ciągle zamówieniem publicznym, w którym obowiązują te same zasady przy wyborze wykonawcy: obiektywność i nie ograniczanie możliwości udziału w postępowaniu poprzez zapisy wskazujące na konkretnego dostawcę. Dodatkowo zgodnie z art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych wynika, że Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm. W związku z powyższym Zamawiający nie może wskazywać na konkretne produkty (tak jak zrobił w obecnej dokumentacji), a jedynie powinien oczekiwać konkretnych funkcjonalności. W związku z powyższym prosimy o udostępnienie opisu:
- oprogramowania - jakie funkcjonalności powinno mieć dostarczone oprogramowanie
- pozostały sprzęt - jakie funkcjonalności ma realizować kupowany przez Państwa System kontroli dostępu.”.

Odpowiedź Zamawiającego:
„Zamawiający oświadcza, że zgodnie z art. 2. 1. Ustawy Prawo zamówień Publicznych, przepisy ustawy stosuje się do udzielania m.in.: 1) zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych.
Wobec powyższego, do prowadzonego postępowania nie stosuje się przepisów tejże Ustawy. (niezależnie od powyższego, zaznaczamy, iż przywołany przez podmiot pytający art. 30 Ustawy nie dotyczy poruszonych przez niego kwestii).
Zamawiający oświadcza w związku z powyższym, że oczekuje sprzętu zgodnego z posiadanym, wdrożonym i działającym
w całej firmie system MICROMADE, zgodnie z przedmiotem zamówienia i nie przewiduje zmiany w tym zakresie.”.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i montaż systemów kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), 2) konfiguracja i uruchomienie dostarczonych i zamontowanych systemów kontroli dostępu z funkcjonującym i wykorzystywanym przez Zamawiającego oprogramowaniem systemu Mi-croMade. Przekazanie przez Zamawiającego rzutów pomieszczeń w lokalu Dworca, o którym mowa wyżej wraz z zaznaczonym rozmieszczeniem elementów systemów kontroli jest możliwe na podstawie indywidualnych wniosków złożonych przez zainteresowanych Wykonawców. Celem montażu, konfiguracji i uruchomienia systemów kontroli dostępu jest fizyczne zabezpie-czenie wyznaczonych stref przed dostępem osób nieuprawnionych tj. osób nieposiadających skonfi-gurowanych, magnetycznych kart dostępowych o częstotliwości pracy 125 kHz. Zestawienie urządzeń i materiałów systemów kontroli dostępu stanowi załącznik nr 1 do PFU. W zestawieniu, o którym mowa powyżej, wyszczególnione zostały elementy systemów kontroli dostępu niezbędne do ich prawidłowego funkcjonowania, w tym elementy, które przed wdrożeniem postępowania zostały zamontowane przez Zamawiającego (elektrozaczepy drzwi, szyldy drzwiowe z gałko-klamką). W sytuacji gdy w trakcie montażu, potwierdzona zostanie wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę sprawność działania elementów systemu kontroli dostępu zamontowanych przez Zamawiającego, ilość urządzeń i materiałów określonych w załączniku nr 1 może ulec zmniejszeniu, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu tych zmian ilościowych. Przedmiotu umowy nie stanowi rozprowadzenie sieci przewodów Ethernet oraz przewodów zasilania elektrozaczepów, które to sieci są zainstalowane w lokalu. Zapewnienie łącza pomiędzy dostarczonymi i zamontowanymi przez Wykonawcę centralkami systemów kontroli dostępu, a siecią komputerową Zamawiającego, należy do Zamawiającego. Szczegółowe warunki świadczenia przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do PFU. W ramach Przedmiotu umowy do wykonania będą wszelkie niezbędne czynności związane z realizacją zadania, zgodnie z ogólnym opisem przedmiotu zamówienia: 1) zakup niezbędnych materiałów, 2) zapewnienie niezbędnego sprzętu do montażu, 3) zabezpieczenie obszaru w trakcie wykonywania prac, 4) wykonanie prac porządkowych, 5) utylizacja ewentualnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania.

PFU dla zadania dot. [...].odt

załącznik nr 1 do PF [...].docx

Projekt umowy na wyk [...].docx

1 dostawa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) usługę, porównywalną z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegającą na dostawie i montażu systemu kontroli dostępu wraz z jego konfiguracją i uruchomieniem z oprogramowaniem systemu MicroMade - w formie protokołu odbioru prac (bez uwag/zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac /bez uwag, zastrzeżeń/. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie 14 dni od daty podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
8 Projekt umowy - Prosimy potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy na wyk [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 292