Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-11-2021 11:36:00 |
Składania : | 07-12-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 07-12-2021 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe świadczone na rzecz zamawiającego w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia , z zastrzeżeniem, iż podane dane mają charakter szacunkowy i zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie.
2. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym. Usługa będzie realizowana codziennie w dni robocze. Wykonawca zobowiązany jest odbierać od zamawiającemu przesyłki pocztowe przygotowane do wyekspediowania z siedziby zamawiającego 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 10.00
3. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług zgodnie z ustawą Prawo pocztowe i przepisami wykonawczymi do ustawy, w tym w oparciu o regulaminy świadczenia usług pocztowych oraz usługi odbioru korespondencji z siedziby Zamawiającego.
Określenie przesyłki pocztowej oznacza:
1) przesyłki listowne nierejestrowane (zwykłe), w tym:
- przesyłki ekonomiczne;
- przesyłki priorytetowe;
2) przesyłki listowne rejestrowane (polecone), w tym:
- przesyłki rejestrowane ekonomiczne;
- przesyłki rejestrowane priorytetowe;
- przesyłki rejestrowane ekonomiczne
za potwierdzeniem odbioru (ZPO);
- przesyłki rejestrowane priorytetowe
za potwierdzeniem odbioru (ZPO PR);
3) paczki pocztowe;
4.Przesyłki pocztowe będą odbierane od Zamawiającego w pomieszczeniu Nr 04 -Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk.
5.Świadczenie usług pocztowych w obrocie zagranicznym odbywają się na podstawie przepisów ustawy Prawo pocztowe, jeżeli międzynarodowe przepisy nie stanowią inaczej.
6.W celu zapewnienia należytego wykonania zamówienia, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do świadczenia usług doręczenia przesyłek do każdego wskazanego przez zamawiającego adresu.
7.Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
8.Przesyłki pocztowe odebrane przez wykonawcę od zamawiającego będą w stanie uporządkowanym według kategorii wagowej i rodzajowej, a przesyłki rejestrowane według wykazu listów poleconych.
9.Po dokonaniu doręczenia wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu formularz zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłki z wpisana datą jej otrzymania przez adresata oraz czytelnym podpisem zawierającym jego imię i nazwisko. Jeżeli do doręczenia przesyłki nie doszło pomimo dwukrotnego awizowania wykonawca zwraca przesyłkę do zamawiającego podając przyczynę niedoręczenia.
10. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek pocztowych i nie dopuszcza się stosowania opakowań wykonawcy.
11. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów odbieranych od zamawiającego według cen jednostkowych.
12.Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy na koniec którego w ciągu 7 dni wykonawca wystawi fakturę.
13. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji umieszczania na fakturze VAT wystawianej przez wykonawcę nazewnictwa usług o innej treści niż wymienione w formularzu cenowym.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować: do dnia 31.12.2022r.
Usługi pocztowe będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
¾ Ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2020 roku poz. 1041 ze zm.);
¾ Rozporządzenie Ministra Administracji i cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 roku poz. 474 ze zm.);
¾
Kodeks
postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (2021.735 t.j. z dnia 2021.04.21
¾ Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku (tj. Dz. U. z 2020 roku poz. 1740).
¾
Regulamin
świadczenia usług pocztowych Wykonawcy
Zamawiający wymaga ażeby wykonawca posiadał co najmniej jedną stałą placówkę pocztowo-nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba zamawiającego (miasto Słupsk) które spełniają warunki: są czynne co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz oznakowane w sposób widoczny „szyldem” lub „logo” wykonawcy, w sposób jednoznacznie wskazujący na jednostkę wykonawcy (zamawiający uzna nalepkę z logo, która jednoznacznie wskaże jednostkę wykonawcy). Zał nr 1 Wykaz placówek
Dni
robocze – co najmniej 5 dni w tygodniu, przy czym , jeżeli w dzień roboczy
przypada dzień wolny od pracy liczba ta może być odpowiednio niższa.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru operatorów pocztowych Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.);
Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert :
cena – waga kryterium 100%
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
cena (C) – cenie zostanie poddana cena ryczałtowa brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia (części ), obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów – 100. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:
C=Cn x 100
gdzie:
C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny
Cn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu
zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta w danej części, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:
P = C
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-03 14:45 | Dorota Wysocka | Odpowiedź na pytania |
Komunikaty