Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-02-2022 14:07:00 |
Składania : | 02-03-2022 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o propozycję - RFP |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
na
usługi hostingu dla rozwiązania
e-commerce Bricomarche
15.02.2022
Grupa
Muszkieterów zrzesza sieci supermarketów spożywczych Intermarche
i supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche oraz stacje benzynowych
funkcjonujące przy wybranych sklepach.
Bricomarche
jest siecią supermarketów typu „dom i ogród”,
tworzoną przez niezależnych polskich przedsiębiorców (do których należą
zarządzane przez nich markety), przy wsparciu zapewnianym przez Grupę
Muszkieterów.
Sieć
Bricomarche w Polsce liczy 178 sklepów. Markety zlokalizowane są na ogół w
mniejszych miejscowościach, liczących do 100 tys. mieszkańców. W formatach od
1000 do 5000m2 klienci zaopatrują się w artykuły do remontu, dekoracji wnętrz,
aranżacji i pielęgnacji ogrodu oraz w artykuły codziennego utrzymania domu,
samochodu i domowych zwierzaków.
„ITM Polska” Sp. z o.o. (spółka
zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche) reprezentująca
spółkę MGI
Sp. z o.o., która zrzesza sieć supermarketów typu
„dom i ogród” pod szyldem Bricomarche (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia
oferty na świadczenie
usługi hostingu rozwiązania e-commerce dla Zamawiającego w zakresie i na
warunkach określonych w niniejszym dokumencie.
1. Zamawiający:
MGI
Polska Sp. z o.o.
Swadzim,
ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
NIP: 782-214-88-21
2. Niniejszy dokument przeznaczony jest dla firm zaproszonych do
postępowania ofertowego i stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim
zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej
zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione.
Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu.
3.
Z postępowania ofertowego wyklucza się
oferty częściowe, nieobejmujące całego przedmiotu zamówienia
Celem
zapytania jest wskazanie wykonawcy świadczącego
usługi hostingu dla rozwiązania e-commerce dla Zamawiającego po przeniesieniu
hostingu z Francji do Polski, jednocześnie przeprowadzając upgrade
infrastruktury.
Licencje rozwiązań oprogramowania e-commerce zapewnia Zamawiający,
a hosting powinien zapewnić funkcjonowanie rozwiązania e-commerce (w zakresie
zarówno mocy obliczeniowej jak i pozostałych parametrów). Wymagania sprzętowe
zebrane zostały w „Załącznik 1. Serwery dla eCommerce Bricomarche -
specyfikacja techniczna.docx”. Docelowo, Dostawca powinien zapewnić
infrastrukturę o takich parametrach (przedstawionych w załączniku 1) lub
równoważnych.
1.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady
uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.
3.
Zapytanie nie jest podstawą do
dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki ITM Polska sp. z o.o. z
siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM] lub innych spółek należących do Grupy
Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie
składania ofert.
4.
Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę ITM Polska.
5.
Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na
zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki MGI Polska do akceptacji tej odpowiedzi
w całości lub jej części.
6.
ITM Polska zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7.
ITM Polska zastrzega sobie prawo do
wyboru więcej niż jednego Wykonawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.
8.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie
ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do
potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.
9.
Wiążącą wersją językową zapytania
ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku,
gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje
językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie
ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy
obowiązujące prawodawstwie polskim.
10. Termin ważności oferty musi wynosić minimum 60
dni.
1. Ofertę
należy przygotować w języku polskim.
2.
Oferent winien posiadać uprawniania do
wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich posiadania.
4.
Posiada wiedzę i doświadczenie w
zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.
5.
Dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
6.
Wykonawca oświadcza, że znajduje się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu
zamówienia.
7. Finalnie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w jęz. polskim. Należy
podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.
8. Z
postępowania ofertowego wyklucza się oferty częściowe, nieobejmujące całego przedmiotu
zamówienia.
9. Oferent
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oferty w wersji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus,
10. Obligatoryjne
załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis
dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, Załącznik
nr 2 - Szablon oferty na dostawę usług hostingu e-commerce BM, polisa
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
obejmująca odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową z tytułu
wykonywanych.
1. Dokumentacja
wymagana od dostawcy w ofercie:
A.
Graficzny i tekstowy opis
architektury proponowanego rozwiązania (wersje językowe PL i ENG)
B.
Specyfikację techniczną
rozwiązania (wersje językowe PL i ENG)
C.
Proponowane SLA usługi
D.
Propozycja umowy
współpracy
2. Warunki gwarancji /
Serwisu
A.
Dostępność 24/7/365, 99,9% miesięcznie
B.
RTO 4h, RPO 0h
C.
Backup danych:
D.
Backup dzienny,
E.
Retencja 30 dni,
F.
Off-site storage backupów tygodniowych
(4 tygodnie)
G.
Zgodność ISO 27001, GDPR/RODO, SOC2
H.
Dedykowany opiekun techniczny
I.
Firewall’e i routery (podział sieci,
filtrowanie ruchu, dostęp zdalny wraz z licencjami VPN)
J.
Uwzględnienie testów odtworzeniowych 2
w roku (opcjonalnie)
K.
Administracja środowiskiem technicznym
(sieć, sprzęt,)- zarządzanie przez Oferenta
L.
OS, DB, monitoring, backup- możliwość
zarządzania przez E NET (jako opcja przez zamawiającego) - zarządzanie przez
Oferenta
1.
Cena (miesięczna opłata za
hosting dla umowy na 3 i 5 lat).
2.
Parametry SLA.
3.
Referencje
4.
Czas realizacji – jak
szybko są Państwo w stanie dostarczyć rozwiązanie
5.
Termin płatności.
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem
platformy zakupowej Open Nexus do dnia 25.02.2022 do godziny 10:00.
2. Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. W przypadku pytań:
a.
merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy Zakupowej Open Nexus
"Wyślij wiadomość",
b. pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
5. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
6. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załącznik nr 1 – Serwery
dla eCommerce Bricomarche - specyfikacja techniczna.docx
Załącznik
nr 2 – Szablon oferty na dostawę usług hostingu e-commerce BM
Komunikaty