Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZ-OUDT19-54/22 Kompleksowa usługa najmu, konserwacji, serwisu oraz programowania automatów do wydawania środków/materiałów służbowych (tzw. „automatów vendingowych”)

Zakupy UDT
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2022 11:09:00
Składania : 23-02-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: Kompleksową usługę najmu, konserwacji, serwisu oraz programowania automatów do wydawania środków/materiałów służbowych (tzw. „automatów vendingowych”) w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Poznaiu przy ul. Małachowskiego 10 w okresie od 01.04.2022 r - 31.03.2023 r. Automaty typu D810 (1 szt.) oraz L40 (1 szt.).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zgodnie z kryterium oceny ofert „Klauzule społeczne” Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,

skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,

- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,

- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 506 871 942 - Mateusz Łukaszczyk lub 573 337 599 - Małgorzata Gać.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy wraz z OWU.pdf pdf 392.77 2022-02-16 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna automatów D810, L40 i funkcje aplikacji IDS.pdf pdf 7025.88 2022-02-16 11:09:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 15.33 2022-02-16 11:09:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajem automatu model D 810 (1 sztuki) Prosimy wpisać cenę netto abonamentu miesięcznego wynajmu automatu. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z wynajmem automatu, w tym koszty: wynajmu, zaprojektowania, dostawy, instalacji, czynności serwisowych, szkoleń, wsparcia przy obsłudze automatu i aplikacji, dojazdów, udostępniania aplikacji IDS. Charakterystyka zgodna z Załącznikiem nr 1 oraz z Wzorem umowy z OWU. 1 miesiąc - (0)
2 Wynajem automatu model L 40 (1 sztuki) Prosimy wpisać cenę netto abonamentu miesięcznego wynajmu automatu. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z wynajmem automatu, w tym koszty: wynajmu, zaprojektowania, dostawy, instalacji, czynności serwisowych, szkoleń, wsparcia przy obsłudze automatu i aplikacji, dojazdów, udostępniania aplikacji IDS. Charakterystyka zgodna z Załącznikiem nr 1 oraz z Wzorem umowy z OWU. 1 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9195 PLN, EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Termin realizacji - od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r. Proszę potwierdzić. (0)
4 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i wniesienia automatów po stronie Wykonawcy (koszty powinny być uwzględnione w cenie abonamentu miesięcznego), proszę potwierdzić (0)
5 Referencje - proszę o załączenie min. 5 listów referencyjnych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Klauzule społeczne 10% Na potwierdzenie należy dołączyć podpisane oświadczenie wg. podanego wzoru. W innym przypadku w polu „twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać nie dotyczy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
7 Termin związania ofertą - 60 dni. Proszę potwierdzić (0)
8 Rodzaj rachunku bankowego - Proszę podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać wpisać: "ROR" lub "Konto firmowe" (0)
9 Gwarancja - Proszę podać liczbę miesięcy przez które obowiązuje gwarancja na automaty vendingowe. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 330