Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-02-2022 11:51:00 |
Składania : | 07-03-2022 11:30:00 |
Otwarcia : | 07-03-2022 11:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej i środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) w obiektach należących do Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, w tym Część A – środki chemiczne do uzdatniania wody basenowej; Część B – środki do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych – plaż. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. tylko na część A lub tylko na część B. Przy czym wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach (wszystkie pozycje w części A lub wszystkie pozycje w części B). Szacunkowe ilości środków chemicznych nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są natomiast podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywista wielkość będzie wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Dopuszcza się zakup mniejszych ilości niż określono w zapytaniu ofertowym. Ilość zamawianych środków chemicznych nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy. Asortyment przedstawiony w formularzu ofertowym nie jest katalogiem zamkniętym, Zamawiający w ciągu trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment - pozaumowny. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jeśli nie zostały one nazwane przez Zamawiającego. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych materiałów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych. TERMIN REALIZACJI Realizacja zamówienia następowała będzie przez okres od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r. DOSTAWA Dostawa środków następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego, zgłoszonych telefonicznie lub e-mailowo przez pracownika Zamawiającego, ze wskazaniem miejsca dostawy: CRW „Dolinka” 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki 25, Kryta Pływalnia 82-300 Elbląg, ul. Robotnicza 68 lub baseny ul. Spacerowa, 82-300 Elbląg. Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 48 godzin od dnia zgłoszenia zamówienia, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu dostawy. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do towaru wymagany atest (pozwolenie na obrót). Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku stwierdzenia wad, dostarczenia środków niezgodnych z warunkami zamówienia lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia. CENY Podane ceny jednostkowe, ofertowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych wyłącznie w przypadku zmian cen obowiązujących u producenta danego wyrobu. Zmiana ceny jednostkowej netto nie może być większa od wielkości zmian cen producenta. Wykonawca jest zobowiązany podać o ile cena ulegnie zmianie i udokumentować jej zmianę powiadamiając o niej na piśmie Zamawiającego oraz podać termin obowiązywania. UPUST na towary pozaumowne Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w zaoferowanej wysokości, jednak nie mniejszy niż 10 % ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru. Do faktury (lub na fakturze) Wykonawca winien dołączyć informację dotyczącą wielkości udzielonego rabatu na dostarczony materiał pozaumowny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-15 09:36 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2621.2.17.2022.OS "Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej i środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) w obiektach należących do Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu" zostało rozstrzygnięte. Oferty najkorzystniejsze złożyły firmy: Część A : Kontakt s.c., 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Jana Kasprowicza 4, cena oferty: 75 245,25 zł brutto Część B: Z.P.U. "Gotix W.H. Gotowicz" Waldemar Gotowicz, Zamość ul. Merlina 5 89-200 Szubin, cena oferty: 19 435,05 zł brutto |
Komunikaty