Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5/WOG/D/Mund./22 Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników i żołnierzy oraz specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).

Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2022 15:51:00
Składania : 01-04-2022 10:00:00
Otwarcia : 01-04-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 2883.69 2022-03-24 15:51:00 Postępowanie
swz 5wog.pdf pdf 7546.27 2022-03-24 15:51:00 Postępowanie
ZalacznikiSWZ.zip zip 3492.9 2022-03-24 15:51:00 Postępowanie
5wog informacja.pdf pdf 565.19 2022-04-01 12:14:49 Publiczna wiadomość
wybor na strone.pdf pdf 541.74 2022-04-20 15:18:06 Publiczna wiadomość
uniewaznienie zad.2 na strone.pdf pdf 311.42 2022-04-20 15:18:49 Publiczna wiadomość
5wog zawiadomienie.pdf pdf 444.78 2022-04-25 13:33:11 Publiczna wiadomość
wybor na strone.pdf pdf 505.56 2022-05-16 14:35:57 Publiczna wiadomość
uniewaznienie wyboru.pdf pdf 437.74 2022-05-23 15:20:20 Publiczna wiadomość
wybor na strone.pdf pdf 469.74 2022-05-25 15:01:41 Publiczna wiadomość
uniewaznienie czynnosci wyboru.pdf pdf 436.59 2022-05-30 14:53:07 Publiczna wiadomość
uniewaznienie zad.1.pdf pdf 316.38 2022-06-01 14:42:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-01 14:42 Wioletta Jabłońska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zadanie nr 1

uniewaznienie zad.1. [...].pdf

2022-05-30 14:53 Wioletta Jabłońska Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert.

uniewaznienie czynno [...].pdf

2022-05-25 15:01 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1

wybor na strone.pdf

2022-05-23 15:20 Wioletta Jabłońska Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert.

uniewaznienie wyboru [...].pdf

2022-05-16 14:35 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1

wybor na strone.pdf

2022-04-25 13:33 Wioletta Jabłońska Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert.

5wog zawiadomienie.p [...].pdf

2022-04-20 15:18 Wioletta Jabłońska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zadanie nr 2

uniewaznienie zad.2 [...].pdf

2022-04-20 15:18 Wioletta Jabłońska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1

wybor na strone.pdf

2022-04-01 12:14 Wioletta Jabłońska Informacja z otwarcia ofert

5wog informacja.pdf

2022-04-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 118.848,27 zł, w tym na zadanie nr 1 - 91.987,47 zl, na zdanie nr 2 - 26.860,80 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 401