Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2022 09:44:00 |
Składania : | 01-07-2022 10:15:00 |
Otwarcia : | 01-07-2022 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Uwaga Zmiana treści SWZ tj. Załącznika nr 1 do SWZ
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Dane Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. Tuwima 4; 76-200 Słupsk
Działające w imieniu i rzecz: Miejskiej Biblioteki Publicznej
W Słupsku, ul. Grodzka 3,
76-200 Słupsk
E-mail: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
Godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do godz. 15:00
2. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i
wyjaśnienia treści SWZ
oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o
udzielenie zamówienia : http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk
3. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest
zgodnie art. 275 pkt. 1 w trybie podstawowym o szacunkowej wartości zamówienia przekraczającej kwotę 130 000,00
złotych
a nie przekraczającej wartości określonej art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z zm.),
zwanej dalej ustawą PZP
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji .
5. Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia wykonywanie robót budowlanych w ramach zadania II etap renowacji elewacji zabytkowego budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku.
5.2. I –Zadanie Renowacja elewacji wschodniej i północnej
5.3. II-Zadanie Renowacja elewacji południowej
5.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
I Zadanie: do dnia 16 grudnia 2022 roku,
II Zadanie do dnia 31 maja 2023r
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-07-21 11:19 | Małgorzata Krzysztofik |
Dzień
dobry Proszę o zapoznanie się z załącznikiem Małgorzata Krzysztofik |
2022-07-01 11:37 | Małgorzata Krzysztofik |
Dzień
dobry Informacja z otwarcia ofert Małgorzata Krzysztofik Specjalista ds zamówień publicznych |
2022-07-01 10:15 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na realizację zadania przeznaczył 742 944,15 brutto. |
Komunikaty