Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.022.17.2022 Usługa polegająca na aktualizacji użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych.

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2022 15:08:00
Składania : 24-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-11-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi polegającej na aktualizacji użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Andrzeja Łukasika 3, 26-612 Radom oraz wszystkich Filiach.

Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto (Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP 

w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem umowy jest aktualizacja użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Andrzeja Łukasika 3, 

26-612 Radom oraz wszystkich Filiach według poniższego:

a. aktualizacja obejmuje 12 playerów w PUP w Radomiu oraz 10 playerów w Filiach Urzędu (po jednym w Iłży, Przytyku, Wierzbicy, Skaryszewie, Goździe, Jedlni Letnisko oraz 4 w Pionkach),

b. w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wymiana dysków twardych na SSD o minimalnej pojemności 128GB format 2,5 cala, aktualizacja systemu operacyjnego do Microsoft Windows 10 Professional X64 na playerach, aktualizacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania

c. zakres prac:

  • wymiana dysków twardych w playerach, 
  • aktualizacja systemu operacyjnego Windows w playerach,
  • instalacja\aktualizacja\konfiguracja oprogramowania wspierającego niezbędnego do prawidłowego działania zamawianego systemu (sterowniki, kodeki, VNC Viewer TightVNC Server),
  • implementacja skryptu do wyświetlania ofert pracy,
  • instalacja\aktualizacja oraz konfiguracja oprogramowania do wyświetlania informacji na monitorach wielkoformatowych,
  • integracja zaktualizowanych playerów z działającym systemem Stinova (iChannel v8.0.60.10805),
  • utworzenie playlist dla zaimplementowanych do systemu playerów oraz przeprowadzenie testów poprawności wyświetlania treści.

d. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi samodzielnie bez udziału podwykonawców.


II. Termin wykonania zamówienia: 

1. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po podpisaniu umowy, w terminie do 23 grudnia 2022 roku.

III. Warunki udziału w postępowaniu: 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,

b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

IV. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez formularz tam udostępniony do dnia 22 listopada 2022 roku, do godziny 8.00.

V. Warunki płatności:

Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.

Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo po faktycznym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem końcowym podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron bez uwag. Termin płatności wynosić będzie 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.

VI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: 

Renata Kłosowska tel. 48 386 70 53 lub za pośrednictwem platformy zakupowej – wyślij wiadomość 

do Zamawiającego

VII. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

a. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,

b. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego.

VIII. Opis kryteriów oceny ofert:

Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.

W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.

IX. Postanowienia końcowe:

a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,

b. złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP, 

c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,

d. przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,

e. oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

X. Unieważnienie zapytania ofertowego:

a. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony oferenta do realizacji zamówienia,

b. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postepowania przez Zamawiającego.


Załączniki do oferty stanowią:

1. Załącznik nr 2 Wzór umowy

2. Załącznik nr 3 Wzór umowy PPDO

3. Załącznik nr 4 Klauzula RODO


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 2 do zapytania OR.022.17.2022.docx.pdf pdf 618.18 2022-11-17 15:08:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do zapytania OR.022.17.2022.docx.pdf pdf 614.39 2022-11-17 15:08:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do zapytania OR.022.17.2022.docx.pdf pdf 389.33 2022-11-17 15:08:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.docx.pdf pdf 705.52 2022-11-17 15:08:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-11-30 12:11 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż oferta złożona w postępowaniu "Usługa polegająca na aktualizacji użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych" przez Wykonawcę - Perfect Displays Sp. z o.o. spełniła kryteria formalne wymagane przez Zamawiającego.
Koszt realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą wynosi brutto 88 964,09 PLN.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.
2022-11-21 14:19 Renata Kłosowska Zamawiający informuje, że dokonał zmiany terminu złożenia ofert.
Nowy termin to 24.11.2022 r. do godziny 10.00
Otwarcie ofert nastąpi 24.11.2022 r. o godzinie 10.05

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa polegająca na aktualizacji użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych. Usługa polegająca na aktualizacji użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Andrzeja Łukasika 3, 26-612 Radom oraz wszystkich Filiach. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zobowiązuję się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 23 grudnia 2022 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zakres prac - Zobowiązuję się do wykonania wszystkich prac wymienionych w załączonym zapytaniu ofertowym celem realizacji usługi . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294