Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-11-2022 15:08:00 |
Składania : | 24-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi polegającej na aktualizacji użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Andrzeja Łukasika 3, 26-612 Radom oraz wszystkich Filiach.
Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto (Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP
w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest aktualizacja użytkowanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji Stinova służącego do odtwarzania treści na monitorach wielkoformatowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Andrzeja Łukasika 3,
26-612 Radom oraz wszystkich Filiach według poniższego:
a. aktualizacja obejmuje 12 playerów w PUP w Radomiu oraz 10 playerów w Filiach Urzędu (po jednym w Iłży, Przytyku, Wierzbicy, Skaryszewie, Goździe, Jedlni Letnisko oraz 4 w Pionkach),
b. w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wymiana dysków twardych na SSD o minimalnej pojemności 128GB format 2,5 cala, aktualizacja systemu operacyjnego do Microsoft Windows 10 Professional X64 na playerach, aktualizacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania
c. zakres prac:
d. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi samodzielnie bez udziału podwykonawców.
II. Termin wykonania zamówienia:
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po podpisaniu umowy, w terminie do 23 grudnia 2022 roku.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez formularz tam udostępniony do dnia 22 listopada 2022 roku, do godziny 8.00.
V. Warunki płatności:
Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.
Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo po faktycznym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem końcowym podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron bez uwag. Termin płatności wynosić będzie 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
VI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Renata Kłosowska tel. 48 386 70 53 lub za pośrednictwem platformy zakupowej – wyślij wiadomość
do Zamawiającego
VII. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
a. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,
b. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego.
VIII. Opis kryteriów oceny ofert:
Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.
W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.
IX. Postanowienia końcowe:
a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,
b. złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,
d. przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,
e. oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
X. Unieważnienie zapytania ofertowego:
a. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony oferenta do realizacji zamówienia,
b. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postepowania przez Zamawiającego.
Załączniki do oferty stanowią:
1. Załącznik nr 2 Wzór umowy
2. Załącznik nr 3 Wzór umowy PPDO
3. Załącznik nr 4 Klauzula RODO
2022-11-30 12:11 | Renata Kłosowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
oferta
złożona
w
postępowaniu
"Usługa
polegająca
na
aktualizacji
użytkowanego
przez
Zamawiającego
zintegrowanego
systemu
informacji
Stinova
służącego
do
odtwarzania
treści
na
monitorach
wielkoformatowych"
przez
Wykonawcę
-
Perfect
Displays
Sp.
z
o.o.
spełniła
kryteria
formalne
wymagane
przez
Zamawiającego. Koszt realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą wynosi brutto 88 964,09 PLN. Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu. |
2022-11-21 14:19 | Renata Kłosowska |
Zamawiający
informuje,
że
dokonał
zmiany
terminu
złożenia
ofert. Nowy termin to 24.11.2022 r. do godziny 10.00 Otwarcie ofert nastąpi 24.11.2022 r. o godzinie 10.05 |
Komunikaty