Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2023 11:53:00 |
Składania : | 10-02-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 10-02-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw bieżących, prac mających na celu usuwanie skutków awarii i inne bieżące prace związane z utrzymaniem substancji w budynkach i lokalach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM w Lubawce.
2. Do zakresu robót o których mowa w ust. 1 zalicza się w szczególności:
Roboty ogólnobudowlane: przemurowania i otynkowania kominów, naprawy bieżące dachów, wymiana pokryć dachowych, konserwacja i wymiana rynien i rur spustowych roboty konstrukcyjno – budowlane w zakresie: podłóg, posadzek, stropów, sufitów, ścian zewnętrznych i wewnętrznych, robót malarskich, elewacyjnych, naprawy i zabezpieczenia części wspólnych budynku, remontu mieszkań i lokali użytkowych, w okresie zimowym usuwanie z dachów budynków: sopli, śniegu, nawisów śnieżnych.
3. Za wykonanie danego zlecenia/danej pracy wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ustalone będzie w oparciu o kosztorysy powykonawcze zaakceptowane przez Zamawiającego.
4. Jeżeli wartość prac oszacowana przez Wykonawcę nie przekroczy netto 500,00 zł to Wykonawca nie będzie zobowiązany do przedstawienia kosztorysu powykonawczego.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-01 14:14 | Maciej Kosal |
Dzień
dobry dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty