Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TP/02/23 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o.

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2023 08:17:00
Składania : 21-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-03-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 794.14 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 62.44 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 1 - oferta.doc doc 250.5 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 2 - załącznik cenowy.xls xls 239.5 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 3 - oświadczenie wykonawcy-wykonawców (art. 125 ust. 1).doc doc 59 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 4 - oświadczenie art. 125 ust. 1 (podmiot udestępn.zasoby).doc doc 62.5 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 5 - zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby-wzór.doc doc 45 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 6 - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia.doc doc 40 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 7 - wzór pełnomocnictwa.doc doc 42.5 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 8 - grupa kapitałowa.doc doc 43.5 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 9 - wzór umowy.doc doc 115.5 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
dodatek nr 10 - oświadczenie o aktualności inf.zawartych w oświadcz.docx docx 19.51 2023-03-08 08:17:00 Postępowanie
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 1099.79 2023-06-06 11:18:36 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 1.doc doc 278 2023-03-10 12:04:36 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 1.pdf pdf 200.35 2023-03-10 12:04:36 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (po modyfikacji z dnia 10.03.2023) .xls xls 236 2023-03-10 12:04:36 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (termin).pdf pdf 36.33 2023-03-14 09:53:06 Publiczna wiadomość
modyfikacja treści SWZ - przedłużenie terminu na składanie ofert.odt odt 61.1 2023-03-14 09:53:06 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.doc doc 427 2023-03-14 13:37:55 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (po modyfikacji z dnia 14.03.2023) .xls xls 236 2023-03-14 13:37:55 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 3.doc doc 276.5 2023-03-17 10:47:43 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.doc doc 110 2023-03-22 12:23:12 Publiczna wiadomość
wybór i unieważnienie - strona.doc doc 541 2023-04-28 13:25:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-06 11:18 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-04-28 13:25 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ ORAZ UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 3, 4, 5, 7, 8, 21, 40, 44, 46, 47, 55, 58

wybór i unieważnieni [...].doc

2023-03-22 12:23 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].doc

2023-03-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi:679.145,17 PLN, w tym:
CZĘŚĆ NR 1
120.806,10 zł brutto
CZĘŚĆ NR 2
53.812,50 zł brutto
CZĘŚĆ NR 3
11.664,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 4
5.400,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 5
2.332,80 zł brutto
CZĘŚĆ NR 6
5.593,32 zł brutto
CZĘŚĆ NR 7
999,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 8
1.769,04 zł brutto
CZĘŚĆ NR 9
693,90 zł brutto
CZĘŚĆ NR 10
19.984,54 zł brutto
CZĘŚĆ NR 11
37.864,80 zł brutto
CZĘŚĆ NR 12
464,40 zł brutto
CZĘŚĆ NR 13
950,40 zł brutto
CZĘŚĆ NR 14
13.608,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 15
58.389,12 zł brutto
CZĘŚĆ NR 16
1.101,60 zł brutto
CZĘŚĆ NR 17
9.396,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 18
3.024,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 19
7.236,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 20
10.638 zł brutto
CZĘŚĆ NR 21
8.424,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 22
9.223,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 23
12.960,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 24
185,76 zł brutto
CZĘŚĆ NR 25
10.497,60 zł brutto
CZĘŚĆ NR 26
2.617,92 zł brutto
CZĘŚĆ NR 27
4.768,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 28
9.180,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 29
5.670,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 30
6.037,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 31
6.480,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 32
9.180,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 33
24.613,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 34
7.776,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 35
4.428,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 36
14.499,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 37
7.295,40 zł brutto
CZĘŚĆ NR 38
2.289,60 zł brutto
CZĘŚĆ NR 39
1.533,60 zł brutto
CZĘŚĆ NR 40
540,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 41
15.660,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 42
26.379,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 43
8.359,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 44
6.862,32 zł brutto
CZĘŚĆ NR 45
31.259,52 zł brutto
CZĘŚĆ NR 46
7.776,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 47
1.490,40 zł brutto
CZĘŚĆ NR 48
6.588,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 49
2.478,60 zł brutto
CZĘŚĆ NR 50
1.499,04 zł brutto
CZĘŚĆ NR 51
864,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 52
14.661,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 53
1.458,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 54
6.210,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 55
22.032,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 56
8.719,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 57
3.948,70 zł brutto
CZĘŚĆ NR 58
1.242,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 59
10.692,00 zł brutto
2023-03-17 10:47 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 3 - 17.03.2023r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2023-03-14 13:37 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 2 - 14.03.2023r. + zmodyfikowany dodatek nr 2 do SWZ

odpowiedzi na pytani [...].doc

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

2023-03-14 09:53 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SWZ I OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU/ INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

modyfikacja treści S [...].odt

2023-03-10 12:04 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 1 + zmodyfikowany dodatek nr 2 do SWZ

odpowiedzi na pytani [...].doc

odpowiedzi na pytani [...].pdf

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2099