Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-03-2023 11:58:00 |
Składania : | 27-03-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Kościan, dnia 20 marca 2023r.
BZP.271.2.6.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy
się z zapytaniem ofertowym o cenę za wykonanie modernizacji
rozdzielni elektrycznej w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego Kościana
dla Gminy Miejskiej Kościan al. Kościuszki 22 w Kościanie w ramach zadania
inwestycyjnego pn. „Modernizacja rozdzielni elektrycznej pod geodezją” w
budynku Urzędu Miejskiego Kościana al. Kościuszki 22.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana
Al. Kościuszki 22
64-000 Kościan
1. Termin realizacji zamówienia: 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1)
projekt techniczny – branża elektryczna (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2)
specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót elektrycznych (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
3)
przedmiar robót (załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego).
3. Zakres
zadania obejmuje:
1) montaż urządzeń instalacji elektrycznej,
wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi, dla obiektów
kubaturowych oraz obiektów budownictwa inżynieryjnego;
2)
skompletowanie wszystkich materiałów
potrzebnych do wykonywania wyżej wymienionych prac;
3) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w
celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie,
ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.);
4)
ułożenie wszystkich materiałów w sposób i
w miejscu zgodnie z dokumentacją techniczną;
5)
wykonanie oznakowania zgodnego z
dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji;
6)
wykonanie oznakowania zgodnego z
dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów;
7)
przeprowadzenie wymaganych prób i badań
oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji
elektrycznej;
8)
skompletowanie wszystkich materiałów i
urządzeń potrzebnych do wykonania (prefabrykacji) rozdzielnicy;
9)
zamontowaniem wszystkich elementów,
aparatów i urządzeń rozdzielnicy w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją
techniczną;
10) dokonanie
wszelkich połączeń instalacyjnych, szyn zbiorczych wewnętrznych przy użyciu
materiałów oraz środków według dokumentacji technicznej;
11) wykonanie
wewnętrznych połączeń ochronnych oraz połączeń ochronnych konstrukcji pomiędzy
poszczególnymi segmentami rozdzielnicy oraz z szyną uziemiającą obiektu;
12) wykonanie
oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów
rozdzielnicy zawartych w dokumentacji;
13) przeprowadzenie
wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi prefabrykat
do montażu, jako element instalacji elektrycznej;
14) opakowanie
i przygotowanie do transportu na miejsce zamontowania;
15) montaż
rozdzielnicy w miejscu określonym w dokumentacji technicznej;
16) przeprowadzenie
wymaganych prób, badań i pomiarów ze sporządzeniem protokołów kwalifikujących
rozdzielnicę (prefabrykat) do eksploatacji;
17) wykonywanie
wszelkiego rodzaju uziemień;
4. Przed
złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji
zamówienia.
5. Warunki realizacji zamówienia zostały
przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
6.
Wynagrodzenie
płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.
7. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
8. Sposób obliczenia: Cenę należy skalkulować na podstawie dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiaru. Cena określona przez
Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianie.
9. Wymagane jest załączenie oświadczenia o braku podstaw do
wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do
zapytania ofertowego).
10. Niespełnienie wymagania zawartego w ust. 9 przez
Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
11. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:
1)
akceptuje warunki określone
przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,
2)
uważamy się za związanych
niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,
3) gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym
w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,
4)
uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania
zamówienia,
5) wypełnia obowiązki
informacyjne przewidziane w art. 13 lub
14 RODO1) wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
12. Zamawiający zastrzega możliwość
unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
13. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych
warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
14. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję,
że:
1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w
Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;
2) inspektorem
ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon
Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;*
tel. 65 512 28 22
Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego: Wykonanie modernizacji rozdzielni elektrycznej w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego Kościana dla Gminy Miejskiej Kościan al. Kościuszki 22 w Kościanie.
3) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez
Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania
swoich obowiązków służbowych;
4) Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta
umowa przez okres 10 lat;
5) obowiązek podania przez Pani/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po
uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;
6)
w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Załączniki:
1) Projekt techniczny
2) Specyfikacja techniczna
3) Przedmiar robót
4) Projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku)
5) Oświadczenie o
nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
UWAGA:
Zamawiający
wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności
wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. (Dz.U. 2022 r poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
2023-05-22 12:28 | Aneta Rabiega | Raport z postępowania |
2023-03-27 10:29 | Aneta Rabiega | Zestawienie ofert |
Komunikaty