Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2023 13:53:00 |
Składania : | 16-05-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 16-05-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-05-17 09:46 | Joanna Sznajder |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
–
dalej
ustawa
Pzp,
Zamawiający
informuje
o
unieważnieniu
w/w
postępowania.
Uzasadnienie prawne i faktycznie unieważnienia postępowania. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 340 000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Wykonawca PRIMOST Serwis Sp. z o.o. ul. Odkrywkowa 91A, 42-504 Będzin zaoferował za realizację zamówienia kwotę 1 465 679,37 zł brutto. W związku z tym, że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie. |
2023-05-16 09:41 | Joanna Sznajder | Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli Wykonawcy według załącznika |
2023-05-16 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 340 000,00 zł brutto |
2023-05-12 15:00 | Joanna Sznajder | Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Burmistrz Głuchołaz działając w imieniu Zamawiającego – Gminy Głuchołazy, w odpowiedzi na pytania Wykonawców, wyjaśnia jak w załączeniu |
2023-05-10 12:04 | Joanna Sznajder | Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Burmistrz Głuchołaz działając w imieniu Zamawiającego – Gminy Głuchołazy, zmienia treść SWZ jak w załączeniu. |
Komunikaty