-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 762787
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP.271.39.2023.EG Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów p.poż.
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-05-25 09:59:00
-
Składania2023-06-12 09:30:00
-
Otwarcie ofert2023-06-12 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020
PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000
złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.39.2023.EG
Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów p.poż.
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO
ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem
zamówienia jest budowa systemu oddymiania klatki schodowej oraz instalacji
oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema
9 w Elblągu.
2. Zakres zamówienia
obejmuje wykonanie instalacji oddymiania
wraz z dostawą i montażem klapy dymowej oraz wykonanie instalacji elektrycznej –
instalacji systemu oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego.
3. Budynek
Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu wpisany jest do rejestru zabytków
pod numerem rejestru A-3674 decyzją z dnia 14.03.1994 r.
4. Lokalizacja
miejsca wykonywania roboty budowlanej: Elbląg.
5. Szczegółowy
zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę:
APR PROJEKT Pracownia Architektoniczna z siedzibą w Elblągu (82-300), przy ul.
Aleja Jana Pawła II 3/40, stanowiącej Załącznik nr 6 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego
określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO.
III.
TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA
data
rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data
zakończenia – 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest:
1. Wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich
5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej
w zakresie wykonania instalacji elektrycznej i instalacji oddymiania w obiekcie budowlanym o
powierzchni użytkowej min. 300 m2.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU ROBÓT, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3
do Zapytania ofertowego.
Do wykazanych robót należy załączyć dowody określające czy te roboty zostały wykonane
należycie.
Przedmiot wykazanych robót należy
podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania
warunku.
2.
Dysponowanie osobami skierowanymi przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. :
a)
kierownikiem
budowy, który musi posiadać:
-
minimum
5-letnie doświadczenie jako kierownik budowy,
- wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
b) kierownikiem robót budowlanych, który musi posiadać:
-
minimum
3-letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych,
-
wymagane
uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-- co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.
c) kierownikiem robót elektrycznych, który musi posiadać:
-
minimum
5-letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych,
- wymagane uprawnienia
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Funkcje kierownika
budowy i kierownika robót budowlanych może pełnić ta sama osoba, pod warunkiem
spełnienia wymagań określonych w pkt. a) i b).
Zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie
uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego.
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie
nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po
przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ
samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W
odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Na
potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB,
którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy
spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia
ceny
1. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
4. Wykonawca określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia.
5. Cenę oferty należy obliczyć wypełniając dokument „WYKAZ CEN”, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
6. Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nieujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania.
7. Cena oferty nie podlega waloryzacji.
8. Wykonawca w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys Wykonawcy z wartościami pozycji, które po podsumowaniu będą zgodne z wartościami poszczególnych elementów zawartych w Załączniku nr 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO „Wykaz cen” załączonym do oferty.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny
ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 12 czerwca 2023 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,
b) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ ROBÓT,
c) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB,
d) wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ CEN.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji
zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI.
Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY,
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ ROBÓT,
4.
ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB,
5.
ZAŁĄCZNIK NR 5 – WYKAZ CEN,
6.
ZAŁĄCZNIK NR 6 – DOKUMENTACJA.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-11
10:56:55
|
Emilia Gajdzis | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-06-13
13:26:30
|
Emilia Gajdzis |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu. Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych: DZP.271.39.2023.EG Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów p.poż. zostało unieważnione. Załączniki |
2023-06-13
13:10:27
|
Emilia Gajdzis |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2023-06-02
10:56:37
|
Emilia Gajdzis |
Treść
zapytań
i
wyjaśnienia
z
dnia
02.06.2023
r.
Załączniki |
2023-06-02
10:56:11
|
Emilia Gajdzis |
Zmiana
treści
Zapytania
ofertowego
nr
1
Załączniki |
2023-05-31
13:00:40
|
Emilia Gajdzis |
Zamawiający
udostępnia
Załącznik
nr
1
do
Zapytania
ofertowego
-
Formularz
oferty
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?