-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 768948
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ID.041.4.2021 Dostawa 4 tablic informujących o dofinansowaniu zadania ze środków zewnętrznych.
Wystawiający
-
UżytkownikArtur Pasiut
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Drogownictwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-05-18 14:34:00
-
Składania2023-05-24 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-05-24 09:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 649 5 452
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dostawa 4 tablic informujących o dofinansowaniu zadania ze środków zewnętrznych.
I. Zamawiający:
Powiat Kamiennogórski
ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra
NIP: 614 14 74 708
Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
e-mail: powiat@kamienna-gora.pl
Numer telefonu: 75 64 50 100
II. Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa:
· czterech tablic informacyjnych o wymiarach 180 cm x 120 cm;
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze (58-400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15.
Koszty transportu ponosi Wykonawca.
III. Nazwa
i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30195000-2 Tablice
IV. Termin
realizacji zamówienia i warunki płatności:
Termin realizacji : do dnia 31 maja 2023
r.
Płatność za należycie wykonaną usługę – do 30 dni od otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
V. Przesłanki wykluczenia wykonawców w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
W celu spełnienia tego warunku należy wpisać NIE PODLEGAM w sekcji Kryteria i warunki formalne.
VI. Kryterium oceny oferty:
Cena oferty - kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania ceny netto oraz wybór stawki podatku VAT w zakładce Przedmiot zamówienia na stronie prowadzonego postępowania na Platformie Zakupowej.
2. Oferta musi zawierać łączną cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwana dalej „ceną brutto oferty” lub także „ceną”.
3. Cenę należy rozumieć jako cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 09.05.2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2023 r., poz. 168 ze zm.).
4. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca określi cenę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. setnych części złotego) zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
6. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
VIII. Zawartość oferty:
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia);
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania o którym mowa w pkt V;
3. Wypełniony formularz przedmiotu zamówienia.
IX. Tryb, miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę w formie elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora do dnia 24 maja 2023 r. do godz. 9.00.
2. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
3. Po upływie terminu składania ofert dodanie oferty lub inne czynności zmierzające do złożenia oferty nie będą możliwe.
4. Otwarcie ofert jest niejawne.
5. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24 maja 2023 r. o godz. 9.15.
6. Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, których oferty zostały otwarte.
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
X. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca jest związany ofertą do dnia 22 czerwca 2023 r.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany treści zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkrety Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail, który podany został przez wykonawcę, zostało doręczone mu w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
5. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o zmianie adresu e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni adres, nie informując o tym zamawiającego, pismo wysłane pod dotychczasowy uważa się za doręczone.
6. Do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania po stronie Zamawiającego upoważniony jest Artur Pasiut oraz Agnieszka Ławniczak.
XII. Pozostałe informacje
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania.
3. Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowane na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
4. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.
6. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
XIII. Ochrona danych osobowych:
1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, st.1), dalej „RODO”, informuje że:
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Powiat Kamiennogórski
z/s ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
2)
z administratorem można się skontaktować poprzez
adres e-mail:
iod@kamienna-gora.pl
lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art. 22 RODO;
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust. 1 lit. c RODO.
XIV. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-05-27
12:50:33
|
Artur Pasiut |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
z
powodu
braku
możliwości
porównania
złożonych
ofert
oraz
rozbieżności
kwotowych
za
wykonanie
przedmiotu
zamówienia.
W
postępowaniu
nie
określono
w
sposób
wystarczający
potrzeb
zamawiającego,
jest
to
okoliczność
powodująca,
że
prowadzenie
postępowania,
wykonanie
zamówienia
nie
leży
w
interesie
publicznym. Zamawiający w pkt XII zastrzegł prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia na każdym etapie postępowania. |
2023-05-24
10:38:07
|
Artur Pasiut |
Zamawiający
przekazuje
informacje
z
otwarcia
ofert.
Oferty złożyli następujący Wykonawcy: 1. SELATO GÓRKA Sp. k., ul. Św. Leonarda 69/70, 32-700 Bochnia z ceną 5 106,96 zł brutto; 2. P.P.H.U. JANUSZ CIOSEK, Os. Kard. S. Wyszyńskiego 28/16, 98-300 Wieluń z ceną 3 690,00 zł brutto; 3. MK PERFECT SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Wawrzyńca Surowieckiego 3, 62-200 Gniezno z ceną 2 312,40 zł brutto; 4. MAG-MEDIA S.C., ul. Szczawińska 54/58, 95-100 Zgierz z ceną 3 690,00 zł brutto; 5. Studio Reklamy DIGIDION Sp. z.o.o, ul Armii Krajowej 67, 40-671 Katowice z ceną 4 905,24 zł brutto; 6. MTM Tomasz Milewski, ul. Podgórna 18, 63-760 Zduny z ceną 3 370,20 zł brutto; 7. Gruś Sylwiusz 3R Agencja Reklamowo Marketingowa, ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny z ceną 8 364,00 zł brutto; 8. OZNAKOWANIE DROGOWE SIGNUM PAWEŁ CHMURZYŃSKI, ul. Różana 4, 58-500 Jelenia Góra z ceną 3 936,00 zł brutto; 9. NESONTO Paulina Sobota, ul. Marii Konopnickiej 10, 58-400 Kamienna Góra z ceną 1 677,72 zł brutto. |
2023-05-24
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4900,00 zł brutto. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?