Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-06-2023 13:22:00 |
Składania : | 07-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 07-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Przedszkole nr 11 w Mikołowie
ul. M. Kownackiej 1
43-190 Mikołów
NIP: 635-17-70-123
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-05 12:57 | Aleksandra Hnida | W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-07-26 13:25 | Aleksandra Hnida | Informacja o wyborze oferty. |
2023-07-07 12:50 | Aleksandra Hnida | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-07-07 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
337
948,34zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 62 955,02 zł brutto. Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 35 123,00 zł brutto. Część 3: NABIAŁ: 39 585,25 zł brutto. Część 4: WARZYWA I OWOCE: 59 644,12 zł brutto. Część 5: MROŻONKI: 13 950,24 zł brutto. Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 61 010,40 zł brutto. Część 7: JAJA: 9 120,00 zł brutto. Część 8: PIECZYWO: 39 723,95 zł brutto. Część 9: RYBY: 15 632,86 zł brutto. Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 1 203,50 zł brutto. |
Komunikaty