Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-08-2023 10:14:00 |
Składania : | 28-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert w postępowaniu na dostawę artykułów do utrzymania czystości dla oddziałów Szpitala, poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W załączeniu:
- formularz oferta
- Zał. nr 1 - formularz cenowy z wykazem asortymentu - z podziałem na 2 pakiety (dopuszczalne jest składanie ofert na poszczególne pakiety)
- Zał. nr 2 - oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
- wzór umowy.
Wymogi Zamawiającego:
- termin płatności za dostawy cząstkowe- 60 dni od otrzymania faktury VAT
- termin dostaw - maksymalnie 3 dni robocze od złożenia zamówienia
- zawarcie umowy na okres do 31.07.2024r.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik do zapytania.
W celu złożenia oferty należy załączyć:
- formularz oferta
- formularz cenowy
- oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
- aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS lub CEIDG)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-23 14:22 | Zamówienia Publiczne | Wynik postępowania |
2023-08-22 12:18 | Zamówienia Publiczne | Zawiadomienie o modyfikacji postępowania - pismo nr WSSz-NZP-610/23 z dn. 22.08.2023r. |
Komunikaty