Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-09-2023 10:48:00 |
Składania : | 06-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-10-2023 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pogwarancyjnych serwisów
technicznych urządzeń okulistycznych oraz myjni dezynfektorów zwanych dalej
,,sprzętem medycznym”. Przeglądy techniczne sprzętu medycznego mają odbywać się
wg. zaleceń producenta obejmując przegląd urządzenia i ewentualną wymianę części
zalecanych przez producenta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia jest określony w:
1) Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących Załączniki 1.1 - 1.2 do
Formularza ofertowego,
2) Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym Załączniki nr 8 i 8a do SWZ.
3.
Serwis techniczny musi być
realizowany przez osoby posiadające minimum 5 letnie doświadczenie w
wykonywaniu usług przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu
tożsamego w/w postępowaniu.
4.
Czynności serwisu technicznego
Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi i materiałów.
5. Wszystkie części zamienne, stosowane przy serwisowaniu sprzętu medycznego objętego przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać specyfikacji producenta.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-17 07:50 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu |
2023-10-24 10:47 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2023-10-06 09:45 | Jacek Banaszak | Zestawienie z otwarcia ofert |
2023-10-06 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „SERWIS TECHNICZNY URZĄDZEŃ OKULISTYCZNYCH ORAZ MYJNI DEZYNFEKTORÓW”, przeznaczył kwotę 89 523,11 zł brutto w tym: Zadanie nr 1 – 64 134,47 zł Zadanie nr 2 – 25 388,64 zł |
2023-10-02 11:39 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla wykonawców |
2023-09-26 08:50 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla wykonawców |
Komunikaty