Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2023 15:48:00 |
Składania : | 01-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 01-12-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o informację |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Projektów Rozwojowych Politechniki
Warszawskiej zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Serwis
urządzeń systemu audiowizualnego i tłumaczeń symultanicznych w budynku
Politechniki Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 4 w okresie 25 miesięcy”, sygn.
postępowania: CPR-BU71/2023.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie § 12
ust. 1 pkt 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych Politechniki
Warszawskiej stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 85/2021 Rektora
Politechniki Warszawskiej z dnia 29 września 2021 r., bez stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych w związku z
art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa projekt
umowy, który stanowi załącznik nr 2.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1)
dysponowanie przez Wykonawcę i skierowanie do realizacji
zamówienia osoby posiadającej m.in. praktyczną znajomość obsługi i naprawy
systemów audiowizualnych składających się z urządzeń marki Extron Electronics (https://www.extron.com/) należącej do RGB Systems, Inc. z siedzibą w
Stanach Zjednoczonych Ameryki;
2) dysponowanie
przez Wykonawcę i skierowanie do realizacji zamówienia osoby posiadającej m.in.
praktyczną znajomość obsługi i naprawy systemów tłumaczeń symultanicznych marki
Bosch Integrus (https://www.boschsecurity.com/pl/pl/rozwiazania/rozwiazania-konferencyjne/system-dystrybucji-tlumaczen/);
3) posiadanie
przez Wykonawcę autoryzacji producentów urządzeń wymienionych w załączniku
nr 1 do OPZ do dokonywania czynności serwisowych – jeżeli jest wymagana przez
producenta urządzenia;
4) dysponowanie
wszelkimi niezbędnymi urządzeniami i narzędziami do świadczenia usług
określonych w OPZ.
Postępowanie jest podzielone na dwa etapy:
-
Etap 1: Złożenie oferty cenowej;
-
Etap 2: Weryfikacja warunków udziału w
postepowaniu i wybór oferty najkorzystniejszej.
W ramach Etapu 1, Wykonawcy składają za
pomocą sekcji „Formularz” znajdującej się na
niniejszej stronie, następujące dokumenty:
1) „Formularz
oferty” – na formularzu, który stanowi załącznik nr 3;
2) „Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę” – na
formularzu, który stanowi załącznik nr 4;
3)
„Wykaz wykonanych usług” –
na formularzu, który stanowi załącznik nr 5;
4) referencje
wystawione przez odbiorców usług wymienionych w „Wykazie wykonanych usług”.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku
udziału w postępowaniu dot. dysponowania i skierowania do realizacji zamówienia
osoby posiadającej m.in. praktyczną znajomość obsługi i naprawy systemów
audiowizualnych składających się z urządzeń marki Extron Electronics, Wykonawca
jest zobowiązany do złożenia „Wykazu wykonanych usług” przez tę osobę, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Przedmiotem tych usług muszą być czynności
konserwacyjne systemu audiowizualnego składającego się z urządzeń marki Extron
Electronics.
Na potwierdzenie należytego wykonania tych
usług, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia referencji wystawionych przez
odbiorców tych usług, w treści których będą podane:
1) nazwa
Wykonawcy;
2) oświadczenie,
iż czynności konserwacyjne dotyczyły systemu audiowizualnego składającego się z
urządzeń marki Extron Electronics;
3) okres
realizacji usługi,
4) oświadczenie,
iż usługa była świadczona należycie.
W ramach Etapu 2, Zamawiający:
1) weryfikuje
spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu;
2) dokonuje
wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny
ofert:
a)
„Cena za przegląd” – waga: 50%;
b)
„Stawka za roboczogodzinę pracy technika” – waga: 30%;
c)
„Stawka za roboczogodzinę pracy programisty” –
waga: 20%;
3) zawiera umowę z wybranym Wykonawcą na podstawie projektu umowy
stanowiącego załącznik nr 2.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać
podpisana przez Wykonawcę:
1) w siedzibie Zamawiającego,
2) korespondencyjnie,
3) elektronicznie, wyłącznie za pomocą kwalifikowanego podpisu
elektronicznego wydanego przez jednego z dostawców usług zaufania, których
lista jest dostępna na stronie: https://www.nccert.pl/.
Wszelkie informacje dla Wykonawców będą publikowane na
niniejszej stronie w sekcji „Komunikaty”.
Przycisk „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
służy do:
-
zadawania pytań Zamawiającemu,
-
odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia
oferty lub złożenia wyjaśnień.
Wszystkie dokumenty składane w ramach postępowania, z
wyłączeniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy podpisać:
-
podpisem zaufanym, lub
-
kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, lub
osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
dokumentem rejestrowym.
Jeżeli będą mieli Państwo pytania techniczne związane z
procesem złożenia oferty, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta:
-
tel. 22 101 02 02,
-
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Zamawiający zastrzega możliwość niedokonania
wyboru żadnej z ofert lub odstąpienia od zawarcia umowy z ważnych
powodów.
Załączniki:
-
Załącznik nr 1: „Opis przedmiotu zamówienia”
(OPZ);
-
Załącznik nr 2: projekt umowy;
-
Załącznik nr 3: „Formularz oferty”;
-
Załącznik nr 4: „Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę”;
-
Załącznik nr 5: „Wykaz wykonanych usług”.
Z uszanowaniem,
Michał Szczepański
Główny specjalista ds. zamówień publicznych
Dział Organizacyjny
Politechnika Warszawska
Centrum Projektów Rozwojowych
00-614 Warszawa, ul. Rektorska 4
2023-12-01 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 123 000,00 zł. Z poważaniem, Michał Szczepański |
Komunikaty