Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa urzadzeń małej architektury

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Department: Referat Gospodarki Komunalnej
Deadlines:
Published : 01-12-2023 15:25:00
Placing offers : 06-12-2023 10:00:00
Offers opening : 06-12-2023 10:00:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Przedmiot zamówienia:


1)     Zakup  3 szt. koszy ulicznych/parkowy na odpady komunalne pojemność minimum 35 l

Wymagania  dotyczące zamawianych koszy ulicznych:

1. Dostarczone kosze muszą być nowe, czyste, kompletne i sprawne technicznie.

2. Kosze  stalowe, ocynkowane, malowane proszkowo

3. Użyta podczas produkcji farba powinna być odporna na działanie warunków atmosferycznych.

4. Kosze powinny być wyposażone w:

a)  pojemnik ok.  35 litrowy kolor zielony

b) bez popielnicy  ( Zamawiający dopuszcza pojemnik z popielnicą)

c) daszek koloru czarnego

d) zamek zatrzaskowy

e) słupek koloru czarnego z kotwą  do montowania do podłoża,

f)  na koszach znajdować ma się napis koloru białego „Gmina Pruszcz Gdański”

2)     Zakup  1 szt. ławki parkowej z oparciem

Wymagania  dotyczące zamawianej ławki:

  a)    długość siedziska minimum 180 cm

- siedzisko i oparcie wykonane z desek o wymiarach od 30/60 mm. 

- siedzisko w kolorze: mahoń

  b)    stelaż w kolorze czarny, wykonany z rur fi 60 mm                                             

             - malowany proszkowo, farbą odporną na warunki atmosferyczne

  c)    ławki muszą posiadać opcję przymocowania do podłoża

3)     Zakup  1 szt. stojaka na rowery

Wymagania  dotyczące stojaka na rowery:

1. Specyfikacja:

- materiał: stal ocynkowana,

- sposób montażu: do podłoża,

- ilość stanowisk: 5

PODANA CENA WINNA ZAWIERAĆ CENĘ WRAZ Z TRANSPORTEM                  

Adres dostawy: 

Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Pruszcz Gdański   

83-000 Będzieszyn 113                   

Informacje dodatkowe:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.                                                                                                                                                                                                           2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy/zakupu przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.                                                                                                                                                                                                                        3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.                                                                                                                                                                                                4) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.                                                                                                                                                         5) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.                                                                                                                                            6) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.                                                                                                                                                                                                                           7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.Po uprzednim podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru.                                                      8) Koszty związane z obsługa, dostawą i odbiorem po stronie Dostawcy.                                                                                                                        9) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.                                                                                                                                                                                                10) Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.                                                                                                                                                    11) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.).

Odrzucenie oferty:

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, 185.).

Pouczenie:

Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz. U. z 2023 r. poz. 129, 185.), którzy w okresie tego typu wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych

2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca  po wybraniu oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załacznik nr 1  (uzupełniamy o odpowiedni numer, w zależności od okoliczności – przyp.) do zapytania ofertowego.

3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiając odrzuca ofertę wykonawcy.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

Administrator danych

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

− nr telefonu: 58 692 94 00

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor danych osobowych

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl

Cel przetwarzania

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.

Podstawa przetwarzania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne  w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.

Odbiorcy danych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia  im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).

Prawa osób:

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 -Wizualizacja .odt odt 32.37 2023-12-01 15:25:00 Proceeding
Załacznik nr 1 Oswiadczenie-wykonawcy.docx docx 16.2 2023-12-01 15:25:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Kosz uliczny kosz uliczny/parkowy na odpady komunalne pojemność minimum 35 l (wizualizacja w załączniku postępowania) 3 pc. - (0)
2 Ławka parkowa Ławka parkowa z oparciem a) długość siedziska minimum 180 cm - siedzisko i oparcie wykonane z desek o wymiarach od 30/60 mm. - siedzisko w kolorze: mahoń b) stelaż w kolorze czarny, wykonany z rur fi 60 mm - malowany proszkowo, farbą odporną na warunki atmosferyczne c) ławki muszą posiadać opcję przymocowania do podłoża 1 pc. - (0)
3 Stojak na rowery stojak na rowery - materiał: stal ocynkowana, - sposób montażu: do podłoża, - ilość stanowisk: 5 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji do 15 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Płatność - Płatność 14 dni od wpływu faktury po wcześniejszym podpisaniu protokołu odbioru dostawy przez Zamawiającego (0)
4 Rękojmia - Oczekiwany okres rękojmi 12 miesiący. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 181