Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/34/2023 „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w rejonie ul. Rzepakowej w Gliwicach.”

Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2023 10:09:00
Składania : 15-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja  


1. Opis przedmiotu zamówienia: 


Przedmiotem zamówienia jest  Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w rejonie ul. Rzepakowej w Gliwicach.”

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do Materiałów Przetargowych.

Wymagany termin gwarancji: zgodnie ze wzorem umowy


2.Kod CPV: 

71220000- 6 Usługi projektowania architektonicznego

71248000- 8 Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000- 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


3. Termin realizacji: Każdy projekt w ramach poszczególnych zadań wykonywany ma być w trzech  etapach – zgodnie z HRF.

ETAP I – do 12 miesięcy od dnia podpisani umowy. Prace projektowe przed uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia, w szczególności Projekt Techniczny, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, inne zgodnie z HRF

ETAP II – do 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku w jednostce administracyjnej. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgodnie z HRF.

ETAP III – nadzór autorski – do końca budowy

 

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 


5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:


Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

Zamawiający odrzuci  ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych PWiK Sp. z o.o. 


6. Warunki do postępowania

 Osoby zdolne do realizacji zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednym projektantem (który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia), posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającym doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Przez doświadczenie zawodowe Zamawiający rozumie nabycie umiejętności zawodowych projektanta uzyskane w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej,  od dnia uzyskania uprawnień.



7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.


UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5 do Materiałów Przetargowych

3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – załącznik nr 6 do Materiałów Przetargowych, wraz z uprawnieniami 


8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania  się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z poźn. zm.). 


9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 


10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najwyższą liczbą punktów zgromadzoną   w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert. 

11. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Wzór umowy  – Załącznik nr  2 do Materiałów Przetargowych,

3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

4) Mapa- Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,

5) Harmonogram rzeczowo- finansowy – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych,

6) Wykaz osób – Załącznik nr 6 do Materiałów Przetargowych.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
HRF - ZAŁĄCZNIK NR 6.xlsx xlsx 16.68 2023-12-08 10:09:00 Postępowanie
MAPA - ZAŁĄCZNIK NR 4.pdf pdf 93.27 2023-12-08 10:09:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 966.44 2023-12-08 10:09:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 240.63 2023-12-08 10:09:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 316.91 2023-12-08 10:09:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 59.5 2023-12-08 10:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wykaz osób.docx docx 20.81 2023-12-08 10:09:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści MP.pdf pdf 280.22 2023-12-13 09:45:57 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 470.96 2023-12-15 12:14:55 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 471.58 2024-01-25 14:42:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-25 14:42 Patrycja Kandyba Raport wyboru oferty

Raport wyboru oferty [...].pdf

2023-12-15 12:14 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-13 09:45 Anna Jasińska Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu.

Wyjaśnienia treści M [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w rejonie ul. Rzepakowej w Gliwicach.” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5 do Materiałów Przetargowych 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – załącznik nr 6 do Materiałów Przetargowych, wraz z uprawnieniami 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie będzie płatne w następujących częściach: a) Zapłata 60 % wynagrodzenia nastąpi po terminowym przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z HRF – ETAP I, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, na podstawie podpisanego przez Strony protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń. b) Zapłata 30 % wynagrodzenia nastąpi po terminowym przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z HRF – ETAP II i ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót do którego nie wniesiono sprzeciwu, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, na podstawie dostarczonego podpisanego przez Strony protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń. c) Zapłata 10 % wynagrodzenia za pełnienie nadzoru autorskiego nastąpi po zatwierdzeniu zgłoszenia zakończenia robót przez organ nadzoru budowlanego, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie podpisanego przez Strony protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - Projekt wykonywany ma być w trzech etapach – zgodnie z HRF. ETAP I – do 12 miesięcy od dnia podpisani umowy. Prace projektowe przed uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia, w szczególności Projekt Techniczny, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, inne zgodnie z HRF ETAP II – do 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku w jednostce administracyjnej. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgodnie z HRF. ETAP III – nadzór autorski, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596