Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL.4231.67.2023.AS „Usługi nadzoru przy użyciu alarmu oraz systemu monitoringu wizyjnego w budynkach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”

Anna Sitkiewicz
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Miejski Zarząd Nieruchomości
Deadlines:
Published : 08-12-2023 12:12:00
Placing offers : 15-12-2023 09:00:00
Offers opening : 15-12-2023 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

                                                 

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Usługi nadzoru przy użyciu alarmu oraz systemu monitoringu wizyjnego w budynkach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług nadzoru przy użyciu systemów alarmowych, obsługa i konserwacja tych systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. 1 Maja 61, ul. Dworcowej 17E oraz usługi nadzoru przy użyciu systemu monitoringu wizyjnego, obsługa i konserwacja tego systemu w obiekcie Podziemny Pasaż Handlowy „B” (przy skrzyżowaniu z ul. Mazowiecką, Al. Piłsudskiego i ul. Warszawską) oraz w budynku przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju.

2.2. Zasadniczym celem jest skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia polegającego na nieuprawnionym wejściu do chronionych obiektów oraz zapewnienie sprawnego i niezawodnego działania systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego. Celem jest utrzymanie systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemów i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika) np. wymiana czujnika ruchu (maks. 5 szt. w czasie trwania umowy), wymiana baterii w czujkach bezprzewodowych (maks. 40 szt. w czasie trwania umowy), wymiana akumulatorów podtrzymujących pracę central tzw. „zasilania awaryjnego” (maks. 3 szt. w czasie trwania umowy).

2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 7 do Zaproszenia) oraz wzór umowy (Załącznik nr 5 do Zaproszenia), które stanowią integralny Załącznik do niniejszego Zaproszenia.

2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

3.1. Komisyjne przekazanie powierzonych obiektów przy udziale przedstawicieli obu stron odbędzie się w dniu 31.12.2023 r.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zaproszenie.pdf pdf 255.69 2023-12-08 12:12:00 Proceeding
Instrukcja na wypadek włamania - załącznik do STWiOR.pdf pdf 413.6 2023-12-08 12:12:00 Proceeding
Karta oceny - Załącznik nr 8.pdf pdf 90.41 2023-12-08 12:12:00 Proceeding
Załącznik nr 7 - STWiOR.pdf pdf 140 2023-12-08 12:12:00 Proceeding
Wzór umowy PPDO - Załącznik nr 6.pdf pdf 102.13 2023-12-08 12:12:12 Proceeding
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 67.29 2023-12-15 11:44:16 Public message
5. Ogłoszenie wyników - unieważnienie.pdf pdf 27.52 2023-12-15 12:27:44 Public message

Announcements

2023-12-15 12:27 Anna Sitkiewicz W załączeniu ogłoszenie wyników.
Z poważaniem,
Anna Sitkiewicz

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2023-12-15 11:44 Anna Sitkiewicz Dzień dobry.
W załączeniu Zestawienie złożonych ofert.
Anna Sitkiewicz

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Należy dołączyć Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty Attachment required (0)
3 Wykaz usług - Należy dołączyć Wykaz usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia Attachment required (0)
4 Wykaz osób - Należy dołączyć Wykaz osób wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia Attachment required (0)
5 Wykaz sprzętu - Należy dołączyć Wykaz osób wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Zaproszenia Attachment required (0)
6 koncesja na prowadzenie działalności - Należy dostarczyć dokument określony w pkt 4.d) Zaproszenia Attachment required (0)
7 Karta oceny podmiotu przetawarzającego - Należy dołączyć Kartę wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Zaproszenia Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 207