Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP.382.15.2023 Zakup i dostawa narzędzi informatycznych i sprzętu wraz z innymi rozwiązaniami aplikacyjnymi, dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, służących rozbudowie laboratorium VR.

Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2023 01:20:00
Składania : 18-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-12-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja




Postępowanie w trybie podstawowym pn. Zakup i dostawa narzędzi informatycznych i sprzętu wraz z innymi rozwiązaniami aplikacyjnymi, dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, służących rozbudowie laboratorium VR, w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Numer projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00. 

Zamówienie składa się z dwóch części.

Część I:

1)           Okulary do VR – 5 sztuk;

2)           Okulary VR do oglądania filmów – 20 sztuk;

3)           Monitory interaktywne wraz ze stojakami – 6 sztuk;

4)           Monitor interaktywny z wbudowaną kamerą – 1 sztuka;

5)           Komputery stacjonarne – 6 sztuk;

6)           Licencja dostępowa wieczysta do systemu wspierającego wykładowcę w prowadzeniu zajęć wraz z kosztami wdrożenia:

- Licencja dostępowa do aplikacji służącej zarządzaniem i kontrolą dla 6 stanowisk
z okularami VR, funkcjonalność ma umożliwiać wykładowcy skuteczne prowadzenie zajęć – 6 stanowisk,

- Licencja dostępowa do aplikacji umożliwiającej symultaniczne puszczanie filmów 360 oraz udostępnianie materiałów VR dla 20 uczestników jednocześnie – 20 stanowisk;

7)           Kamera z automatyką, podążająca za prelegentem – 1 sztuka.

Część II:

Rzutnik wraz z osprzętem – 4 sztuki.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ  w podziale na części) wraz z określeniem minimalnych, wymaganych parametrów stanowi Załącznik nr 1 do SWZ tj. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z ich potwierdzeniem oraz Załącznik nr 5 SWZ tj. Projektowane postanowienia umowne.

Przedmiotem zamówienia jest także montaż i szkolenie/instruktaż.


Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi: minimum 24 miesiące.


 

Ofertę należy złożyć poprzez Platformę zakupową-https://platformazakupowa.pl/transakcja/861688, do dnia 18.12.2023 r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.12.2023 r. o godzinie 10:30.


Projekt pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00.





Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 09.12.2023.pdf pdf 179.65 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
SWZ Przetarg VR, 07.12.2023.docx docx 296.36 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
OPZ_1.docx docx 78.08 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
OPZ_2.docx docx 62.42 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
Zał 2 Formularz ofertowy VR.docx docx 138.57 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
Zał 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału VR.docx docx 72.92 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
Zał 4 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 pzp VR.docx docx 79.05 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
Zał 5 Projektowane postanowienia umowne VR.docx docx 126.27 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
Zał 6 Oświadczenie grupa kapitałowa VR.docx docx 99.58 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
Zał 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów VR.docx docx 128.59 2023-12-09 01:20:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania 14.12.2023 - komunikat.docx docx 72.15 2023-12-14 19:34:06 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KZP.382.15.2023 - komunikat.docx docx 65.01 2023-12-18 17:24:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty KZP.382.15.2023 na str. 21.12.2023.docx docx 81.23 2023-12-21 18:10:59 Publiczna wiadomość
SPROTSOWANIE INFORMACJI O WYBORZE NAJ. OFERTY - na str. - 22.12.2023.docx docx 84.3 2023-12-22 19:54:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-22 19:54 Sabina Krauzowicz-Gazda Sprostowanie informacji o wyborze ofert - 22.12.2023

SPROTSOWANIE INFORMA [...].docx

2023-12-21 18:10 Sabina Krauzowicz-Gazda Informacja o wyborze ofert - 21.12.2023 r.

Informacja o wyborze [...].docx

2023-12-18 17:24 Sabina Krauzowicz-Gazda Szanowni Państwo, w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-12-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to:

część 1: 293 764,22 zł brutto

część 2: 105 244,00 zł brutto
2023-12-14 19:34 Sabina Krauzowicz-Gazda Szanowni Państwo, w załączeniu odpowiedzi na pytania z dnia 14.12.2023 r.

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 618