Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OZ/261/61-OZ(ST)/2024 Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów i konserwacji pojazdów wyposażonych w HDS, gwarantujące terminowe przygotowanie pojazdów do badań Urzędu Dozoru Technicznego

Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2024 10:04:00
Składania : 14-02-2024 11:00:00
Otwarcia : 14-02-2024 11:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowaniaprzetarg nieograniczony

Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów i konserwacji pojazdów wyposażonych w HDS, gwarantujące terminowe przygotowanie pojazdów do badań Urzędu Dozoru Technicznego.
Usługa dotyczy 4 pojazdów wyposażonych w HDS. 
Zakres usługi:
- wykonywanie obsługi i przeglądów konserwacyjnych z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w terminach i zakresach określonych w instrukcjach eksploatacji lub obsługi UTB, oraz w razie ich wydania, zgodnie z wytycznymi UDT;
- wpisywanie wykonywanych czynności do Ksiegi Rewizyjnej Urządzenia Technicznego, znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego;
- wyliczanie resursu urządzeń na potrzeby badań UDT;
- uczestniczenie w badanich UTB prowadzonych przez UDT.

UWAGA! Wykonawca musi posiadać zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez UDT w zakresie wykonywania przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego.

Warunki współpracy zostały zawarte w PROJEKCIE UMOWY (Załącznik).

Termin realizacji zamówienia -  na podstawie zleceń Zamawiającego (wg potrzeb) zgodnie z treścią umowy, od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2024r.

Warunki udziału w postępowaniuZ postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b) Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
c) Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej wykonania zamówienia,
d) Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie zrealizował  zamówienia z przyczyn leżących po jego stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
e) Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
f) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
g) Wykonawców, którzy zostali  skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
h) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo  popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
i) Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną,
j) Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.

Cena Ofertowa: 
1. Wykonawca określi  ŁĄCZNĄ WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik).
2. Podana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia.

Kryterium oceny ofert :
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium oceny ofert i jego znaczenie: cena oferty – 100%.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Ogłoszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawca składając ofertę dodatkową, nie może zaoferować ceny wyższej niż wynikająca z oferty.

Warunki płatności - zgodnie z Projektem Umowy.

Do oferty należy dołączyć (w formacie PDF): 
 - Formularz Ofertowy (Załącznik)
-  uprawnienia Wykonawcy - zgodnie z wymogami zawartymi w przedmiocie zamówienia

Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert jest: Monika Mikoszek tel. 32/34-24-272.

Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. 

Tryb oceny ofert -  
1. Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym Ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej. 
2. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
3. Zamawiający ma prawo do poprawienia oczywistych omyłek w tekście oferty, o czym powinien niezwłocznie powiadomić Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie oczywistych omyłek w tekście oferty, to jego oferta będzie odrzucona.
4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przez rażąco niską cenę, Zamawiający rozumie cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub od średniej arytmetycznej cen ofert niepodlegających odrzuceniu.

Tajemnica przedsiębiorstwa - 
1. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 2 z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1010 ze zm.), co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może w szczególności zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), ceny.
2. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
3. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez  Zamawiającego”.
4. Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu), w tym ofert musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem.

Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:

1. Pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
2. Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z Ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień  Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Ogłoszenia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, powiadamiając o tym niezwłocznie wszystkich Wykonawców poprzez stronę z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.
5. Korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
6. Pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00)

Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert. Przed upływem terminu związania ofertą, Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

Informacja o otwarciu ofert 
1.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11.05, w budynku nr 2, pokoju nr 10, na komputerze Zamawiającego, po pobraniu z Platformy zakupowej złożonych ofert.  Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu) w sekcji „Komunikaty” informacje dotyczące:
a) firm Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (nazwa, miejscowość),
b) cen zawartych w ofertach.

2.       Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego.


Ogłoszenie wyników - Wykonawcy zostaną poinformowani o wyniku postępowania pisemnie oraz poprzez stronę z Ogłoszeniem w zakładce "Komunikaty". Informacja powyższa zawierać będzie dane wyłonionego Wykonawcy (nazwę, miejscowość)  oraz cenę ofertową. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wraz z zawiadomieniem o wyniku przetargu otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu zawarcia umowy.

Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu lub zakończenia postępowania przygotowującego umowę, bez podania przyczyn. Informację o zamknięciu przetargu lub zakończeniu postępowania przygotowującego umowę Zamawiający zamieszcza na stronie z Ogłoszeniem w zakładce "Komunikaty"

Zamawiający zastrzega, że Ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Oferenta zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób). 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KLAUZULA RODO ART 14x.pdf pdf 20.8 2024-02-07 10:04:00 Postępowanie
KLAUZULA RODO ART 13x.pdf pdf 18.9 2024-02-07 10:04:00 Postępowanie
01 Załącznik - FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 38.77 2024-02-07 10:04:00 Postępowanie
02 Załącznik - PROJEKT UMOWY.docx docx 41.79 2024-02-07 10:04:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-02-16 09:01 PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej M.M. 1. Zamawiający informuje, że w postępowaniu ofertę złożył tylko jeden Wykonawca tj. PATRYK MIKLAS USŁUGI DŹWIGOWE - Psary, który zaoferował następującą cenę wykonania usług: 9.600,00 zł (cena netto)
2. Do realizacji usług wybraliśmy Wykonawcę: PATRYK MIKLAS USŁUGI DŹWIGOWE - Psary.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów i konserwacji pojazdów wyposażonych w HDS, gwarantujące terminowe przygotowanie pojazdów do badań Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z przedmiotem zamówienia 1 usługa Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
ul. Pokoju 13
41-709 , Ruda Śląska
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - zgodnie z Załącznikiem - FORMULARZ OFERTOWY (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez UDT w zakresie wykonywania przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego - Zamawiający wymaga załączenia dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 440