Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TP/04/24 Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2024 14:33:00
Składania : 02-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-02-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 199.01 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 89.07 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 1 - oferta.doc doc 184 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 2 - załącznik cenowy.xls xls 39.5 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 3 - oświadczenie wykonawcy-wykonawców wspólnie ubiegających się o udz.zam.art. 125 ust. 1.doc doc 43 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 4 - oświadczenie art. 125 ust. 5 (podmiot udestępn.zasoby).doc doc 64 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 5 - zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby-wzór.doc doc 48 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 6 - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia.doc doc 42.5 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 7 - wzór pełnomocnictwa.doc doc 45 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 8 - grupa kapitałowa.doc doc 46.5 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 9 - wzór umowy.doc doc 123.5 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
dodatek nr 10 - oświadczenie o aktualności inf.zawartych w oświadcz.docx docx 19.54 2024-01-25 14:33:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 34.93 2024-01-25 14:35:39 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 1.doc doc 279 2024-01-29 14:41:26 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (po modyfikacji z dnia 29.01.2024r.).xls xls 39.5 2024-01-29 14:41:26 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.doc doc 284 2024-01-30 08:42:09 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.doc doc 63 2024-02-02 12:07:57 Publiczna wiadomość
wybór i unieważnienie - strona.doc doc 166 2024-02-23 11:06:57 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 172.43 2024-03-08 09:22:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-08 09:22 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2024-02-23 11:06 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ ORAZ UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 6 - 23.02.2024r.

wybór i unieważnieni [...].doc

2024-02-02 12:07 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].doc

2024-02-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 116.330,30 PLN, w tym:

CZĘŚĆ NR 1 - 64.596,32 zł brutto
CZĘŚĆ NR 2 - 6.415,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 3 - 41.850,00 zł brutto
CZĘŚĆ NR 4 - 3.202,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 5 - 691,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 6 - 3.739,20 zł brutto
CZĘŚĆ NR 7 - 4.305,00 zł brutto
2024-01-30 08:42 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 2

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-01-29 14:41 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 1 + zmodyfikowany dodatek nr 2 do SWZ (modyfikacja dotyczy pakietu/ zadania nr 2)

odpowiedzi na pytani [...].doc

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

2024-01-25 14:35 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 485