Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-02-2024 12:50:00 |
Składania : | 13-03-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.8.2024 z dnia 28.02.2024r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B.
Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu inwestycyjnego, pn.: „Remont konserwatorski elewacji i wymiana pokrycia dachu budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej remont konserwatorski elewacji i wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami uzupełniającymi w budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy w ramach zadania pn.: „Remont konserwatorski elewacji i wymiana pokrycia dachu budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy” – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie m.in.:
* naprawy, pełnej renowacji, czyszczenia i impregnacji ceglanych ścian zewnętrznych budynku,
* wymiany zużytej technicznie stolarki okiennej na nową wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej,
* wymiany zużytego pokrycia dachowego z blachy oraz papy,
* niezbędne naprawy oraz wymiany elementów konstrukcyjnych więźby dachowej drewnianej wraz z jej pełną impregnacją i zabezpieczeniem pod kątem p.poż.,
* wszelkich niezbędnych robót budowlanych towarzyszących w tym m.in.: remontu kominów dachowych, nowej instalacji odgromowej dachu wraz ze zwodami pionowymi, pełnego orynnowania wraz z rurami spustowymi.
2.2 Przedmiot zamówienia powinien być:
1) zgodny z obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami wynikającymi z:
* ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 j.t. z póżn. zm.),
* rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z późn. zm.),
* rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii 1 z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 t.j.),
* rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii 1 z dnia 20 grudnia 2021r.w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021.2458 j.t.),
* ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2022.916 j.t. z późn. zm.),
2) zaakceptowany przez Zamawiającego (WIM), Miejskiego Konserwatora Zabytków (MKZ) oraz Użytkownika (Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego na etapie opracowywania projektów budowlanych, tj. w zakresie zaproponowanych rozwiązań projektowych.
3) zaopatrzony w oświadczenie o:
* sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji;
* kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć,
* braku przywołania materiałów z nazw własnych producentów, a w przypadku konieczności ich zastosowania wskazanie istotnych parametrów równoważnych wraz z zakresem ich tolerancji.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej.
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno zamówienie na dokumentację projektowo – kosztorysową w okresie ostatnich 3 lat, na które została wydana ostateczna decyzja pozwolenia na budowę, w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, remontu lub modernizacji budynku wpisanego do gminnej ewidencji zabytków lub rejestru zabytków.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia – uszczegółowienie (zał. 1),
2) formularz oferty (zał. 2),
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. 3)
4) wykaz wykonanych usług (zał. 4),
5) kopia mapy zasadniczej z zaznaczonym terenem (zał. 5),
6) wzór umowy (zał. 6),
7) oświadczenie wykonawcy (zał.7)
8) dokumentacja zdjęciowa - 3 ujęcia (zał. 8)
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 16 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:
w terminie 8 tygodni od daty zawarcia umowy - wykonanie programu konserwatorskiego.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
1) Lilianna Jasiek - Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 271
2) Bartłomiej Kopczyński - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM (br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. 52 58 59 198
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres email: lilianna.jasiek@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 13.03.2024r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),
2) Formularz oferty (zał. nr 2)
3) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
4) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),
5) Oświadczenie (zał. nr 7).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-5) załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2024-03-25 12:23 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2024-03-11 15:38 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy |
2024-03-11 15:01 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy. |
Komunikaty