Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.19.2024 Budowa dróg w mieście i gminie - Budowa drogi w Kopernikach (dz. Nr 713/4) - etap robót

Rafał Soska
Gmina Nysa
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 10:54:00
Składania : 29-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 29-03-2024 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP.pdf pdf 142.54 2024-03-14 10:54:04 Postępowanie
2. Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 455.98 2024-03-14 10:54:06 Postępowanie
3. Dokumentacja projektowa z przedmiarem.zip zip 8538.58 2024-03-14 10:54:08 Postępowanie
4. Wzór umowy.pdf pdf 215.21 2024-03-14 10:54:09 Postępowanie
5. Formularz oferty z załącznikami (zał. 3-9 do SWZ)..docx docx 71.98 2024-03-14 10:54:10 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 19-2024.pdf pdf 275.52 2024-03-29 10:38:20 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 19-2024.pdf pdf 2108.88 2024-04-15 14:55:46 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 19-2024.pdf pdf 2108.88 2024-04-15 14:56:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-15 14:56 Rafał Soska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z wyżej wskazaną podstawą prawną: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp., Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację o kwocie w wysokości 250.000,00 zł jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ceny ofertowe, wszystkich złożonych ofert, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie jak wyżej.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-04-15 14:55 Rafał Soska ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
(zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych)

W załączeniu pełna treść zawiadomienia - plik: "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 19-2024.pdf"

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-03-29 10:38 Rafał Soska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 250.000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 567