Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa odczynników, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych

Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2024 14:46:00
Składania : 08-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 08-04-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 352 81 77, Dział Logistyki

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



W przypadku wyboru oferenta umowa zostanie podpisana na okres 2 lat.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.docx docx 30.73 2024-03-27 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_formularz asortymentowo-cenowy.ods ods 26.38 2024-03-27 14:46:00 Przedmiot zamówienia
01 Wzór umowy.odt odt 44.74 2024-03-27 14:46:00 Przedmiot zamówienia
Umowa RODO.odt odt 50.08 2024-03-27 14:46:00 Przedmiot zamówienia
Formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 11.59 2024-03-27 14:46:00 Kryterium
Klauzula Obowiązku Informacyjnego RODO.docx docx 12.73 2024-03-27 14:46:00 Kryterium

Komunikaty

2024-04-05 09:22 Natalia Wójcik Dzień dobry, w związku z otrzymaniem wiadomości w postępowaniu nr ID 907929, udzielam odpowiedzi.
Pytanie nr 1. Załącznik „Formularz asortymentowo – cenowy.xlsx” z podanymi ilościami oznaczeń: PT 4800, APTT 3400, Fibrynogen 1600, został omyłkowo podłączony do postępowania. Prawidłowym załącznikiem w tym postępowaniu jest „Załącznik nr 1_formularz asortymentowo-cenowy.ods” z podanymi ilościami oznaczeń: PT 6500, APTT 4600, Fibrynogen 500.
Pytanie nr 2. Do ilości podanych badań proszę doliczyć, ilość oznaczeń potrzebną na wykonanie badań kontrolnych, jeden raz dziennie na dwóch poziomach.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa odczynników, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych Dostawa odczynników i dzierżawa analizatora, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, formularzem asortymentowo cenowym oraz wzorem umowy - wszelkie załączniki zostały udostępnione w postępowaniu.

Załącznik nr 1_formu [...].ods

01 Wzór umowy.odt

Umowa RODO.odt

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz asortyment [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wstawienie analizatora 5 dni od podpisania umowy i dostawa odczynników w terminie 3 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferowany analizator, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Należ załączyć podpisany "Opis przedmiotu zamówienia" oraz karty katalogowe oferowanego urządzenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Akceptacja warunków zawarcia umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Brak wykluczenia podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) - Potwierdzenie że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) - należy potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
8 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"

Klauzula Obowiązku I [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 343