Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-04-2024 09:26:00 |
Składania : | 08-04-2024 14:30:00 |
Otwarcia : | 08-04-2024 14:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę
zapotrzebowania Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę
zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania
przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez
platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to
postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia,
zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie ceny za całość przedmiotu zamówienia, który jest opisany
w Załączniku nr 1 do Zapytania.
Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres:
faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z
zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub
usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze
zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w
wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na
stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów
publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty