Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.37619.12.2024.KS Opracowanie inwentaryzacji obecnego systemu, tras kablowych oraz punktów dostępu pod kątem możliwości rozbudowy istniejącego systemu CCTV oraz opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych materiałów, decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym pozwolenia na budowę jeżeli wymagane) dla modernizacji systemu telewizji przemysłowej CCTV z zasilaniem PoE/ePoE na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu oraz na budynku GPZ przy ul. Wagonowej 38A

Termin:
Zamieszczenia : 10-04-2024 13:40:00
Składania : 19-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 19-04-2024 12:01:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Dozamel Sp. z o.o. informujemy Państwa o ogłoszeniu postępowania na opracowanie inwentaryzacji obecnego systemu, tras kablowych oraz punktów dostępu pod kątem możliwości rozbudowy istniejącego systemu CCTV oraz opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych materiałów, decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym pozwolenia na budowę jeżeli wymagane) dla modernizacji systemu telewizji przemysłowej CCTV z zasilaniem PoE/ePoE na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu oraz na budynku GPZ przy ul. Wagonowej 38A.


I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Opracowanie inwentaryzacji obecnego systemu, tras kablowych oraz punktów dostępu pod kątem możliwości rozbudowy sytemu CCTV na całym obszarze WPP inwentaryzacja musi obejmować przede wszystkim: 

   a) przedmiot opracowania,

   b) zakres opracowania,

   c) opis stanu istniejącego

   d) ocenę możliwości rozbudowy systemu sieci CCTV i wytyczne projektowe do jej rozbudowy,

   f) uwagi i wnioski

2. Opracowanie dokumentacji technicznej w tym przede wszystkim:

   a) projekt budowlany lub projekt wymagany do zgłoszenia robót (jeśli będzie wymagany) 

   b) projektów wykonawczych,

   c) przedmiary robót,

   d) kosztorysy inwestorskie,

   dla każdej branży objętej przedmiotem zamówienia.

   e) informacja BIOZ.

3. Uzyskanie wszystkich wymaganych materiałów, opinii, uzgodnień i decyzji, jakie okażą się niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego (w tym przede wszystkim: mapę do celów projektowych, uzgodnienia z konserwatorem zabytków, decyzję o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót).

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań dla systemu CCTV zawiera Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.

5. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach (jeśli będą wymagane) oraz wytycznych Zamawiającego do projektowania. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wszystkie parametry projektowanych elementów. 

6. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz obejmować wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia i potrzebne do prawidłowego wykonania zakresu rzeczowego robót wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji.

7. Wykonawca uzyska niezbędne materiały i dokona niezbędnych uzgodnień potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia.

8. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

9. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.

10. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf). 

11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

   1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

   2) wizje lokalne,

   3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

   4) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.


II. Termin realizacji: 18 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.

III. Termin gwarancji: 3 lata.


Załączniki:

1. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)

2. Formularz umowy

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań dla systemu CCTV

4. Koncepcja rozmieszczenia kamer

5. Zestawienie istniejących kamer

6. Mapa istniejąca sieci teletechnicznej na terenie WPP

7. RODO


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661-100-041

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Ogólne warunki udzialania zamówień.pdf pdf 256.46 2024-04-10 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz umowy.pdf pdf 325.6 2024-04-10 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań dla systemu CCTV.pdf pdf 335.59 2024-04-10 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Koncepcja rozmieszczenia kamer.pdf pdf 354.39 2024-04-10 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Zestawienie istniejących kamer.pdf pdf 103.53 2024-04-10 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Mapa istniejącej sieci teletechnicznej na terenie WPP.jpg jpg 2458.48 2024-04-10 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - RODO.pdf pdf 173.42 2024-04-10 13:40:00 Postępowanie
DOC20240417123834.pdf pdf 664.31 2024-04-17 12:45:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-17 12:45 Kamila Szuba Szanowni Państwo. W związku z pytaniami zadanymi przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu nr BZA.37619.12.2024.KS prowadzonym w sprawie opracowania inwentaryzacji obecnego systemu, tras kablowych oraz punktów dostępu pod kątem możliwości rozbudowy istniejącego systemu CCTV oraz opracowania dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych materiałów, decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym pozwolenia na budowę jeżeli wymagane) dla modernizacji systemu telewizji przemysłowej CCTV z zasilaniem PoE/ePoE na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu oraz na budynku GPZ przy ul. Wagonowej 38A”, udzielamy odpowiedzi na zadane pytania.
Szczegóły zawiera dołączony do informacji plik PDF

DOC20240417123834.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie inwentaryzacji i dokumentacji technicznej oraz uzyskanie niezbędnych materiałów, decyzji, pozwoleń i uzgodnień dla modernizacji systemu CCTV Proszę o podanie ceny ryczałtowej netto za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 usługa Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Akceptacja warunków realizacji określonych w formularzu umowy (Załącznik nr 2) - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami umowy oraz ich akceptację (0)
3 RODO - proszę załączyć skan podpisanego załącznika nr 7 - RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 342