Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Przeprowadzenie audytu regulacji oraz przyjętych procedur, zasad z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 10-04-2024 22:10:00
Placing offers : 16-04-2024 13:00:00
Offers opening : 16-04-2024 13:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter wyłącznie szacowania wartości zamówienia. 

W ramach rozeznania rynku w celu oszacowania wartości zamówienia Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zwraca się o przedstawienie kalkulacji wynagrodzenia obejmującego wykonanie audytu zawierającego ocenę zgodności regulacji, zasad, procedur z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.  Analizę stanu faktycznego obejmującego przegląd dokumentacji (procedur, regulacji, zasad) z zakresu bezpieczeństwa
i higieny pracy obowiązującej w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu;

2.  Sporządzenie raportu w oparciu o ww. analizę, zawierającego ocenę zgodności stanu faktycznego z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ogólnych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy zawartych, w szczególności w:

1)  ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

2)  ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,

3)  rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia  30 października 2018 r. w sprawie sposobu zapewnienia w uczelni bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i kształcenia,

3.  Raport powinien zawierać również zalecenia oraz wnioski  dotyczące ewentualnych działań naprawczych lub ulepszeń w zakresie przywrócenia zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, o których mowa powyżej.

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować zaproszeniem do złożenia oferty lub zaproszeniem do negocjacji warunków umownych.

W przypadku pytań:

1) merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego";

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa audytu wraz z opracowaniem raportu - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 14 dni od zawarcia umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 205