Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.261.119.2024.JD zakup wraz z dostawą komputerów oraz laptopów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, z podziałem na 2 części

Deadlines:
Published : 12-04-2024 10:25:00
Placing offers : 26-04-2024 08:00:00
Offers opening : 26-04-2024 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 813.44 2024-04-12 10:25:00 Proceeding
Załączniki cz. 1.doc doc 479 2024-04-12 10:25:00 Proceeding
Załączniki cz. 2.doc doc 294 2024-04-12 10:25:00 Proceeding
Wzór umowy.DOC DOC 85 2024-04-12 10:25:00 Proceeding
Modyfikacja 1 zapytania ofertowego.pdf pdf 754.87 2024-04-17 07:58:15 Public message
ZAPYTANIE OFERTOWE po modyfikacji 2.pdf pdf 813.43 2024-04-18 13:24:33 Public message
Załączniki cz. 1- modyfikacja.doc doc 337.5 2024-04-18 13:24:33 Public message
Załączniki cz. 2- modyfikacja.doc doc 302 2024-04-18 13:24:33 Public message
Pytania i odpowiedzi publikacja.pdf pdf 590.21 2024-04-18 13:25:38 Public message
Załączniki cz. 1- modyfikacja 3.doc doc 337.5 2024-04-23 09:24:54 Public message
Załączniki cz. 2- modyfikacja 3.doc doc 302.5 2024-04-23 09:24:54 Public message
Pytania i odpowiedzi 2 publikacja.pdf pdf 420.19 2024-04-23 09:24:54 Public message
WYNIKI.pdf pdf 607.96 2024-05-09 14:32:32 Public message

Announcements

2024-05-09 14:32 Jolanta Dziura W załączeniu wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu

WYNIKI.pdf

2024-04-26 08:00 Buyer message 1. Zakup komputerów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu - 28 323,33 zł brutto
2. Zakup laptopów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu - 44 191,96 zł gross
2024-04-23 09:24 Jolanta Dziura Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) pn. „Zakup wraz z dostawą komputerów oraz laptopów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu”,
Zamawiający dokonuje modyfikacji treści załączników zapytania ofertowego z dnia 12.04.2024 r. na podstawie Rozdziału XII pkt 17 i 18.

Pozostałe postanowienia zapytania ofertowego oraz załączników – bez zmian.
Zamawiający w załączeniu publikuje załączniki do zapytania ofertowego po modyfikacji oraz udziela odpowiedzi na zadane pytania

Załączniki cz. 1- mo [...].doc

Załączniki cz. 2- mo [...].doc

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-04-18 13:25 Jolanta Dziura W załączeniu Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania do postępowania

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-04-18 13:24 Jolanta Dziura W związku z modyfikacją dokumentów do postępowania w załączeniu zamawiający zamieszcza obowiązujące po modyfikacji zapytanie ofertowe wraz z załącznikami

ZAPYTANIE OFERTOWE p [...].pdf

Załączniki cz. 1- mo [...].doc

Załączniki cz. 2- mo [...].doc

2024-04-17 07:58 Jolanta Dziura W załączeniu modyfikacja zapisów zapytania ofertowego w zakresie składania oraz otwarcia ofert

Modyfikacja 1 zapyta [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji 40% Okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę, za który może on otrzymać maksymalną ilość 30 punktów liczony będzie na poniżej przyjętych kryteriach: Okres gwarancji 60 miesięcy od dnia dostawy - 40 pkt Okres gwarancji 48 miesięcy od dnia dostawy - 20 pkt Okres gwarancji 36 miesięcy od dnia dostawy - 10 pkt Okres gwarancji 24 miesięcy od dnia dostawy – 0 pkt (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 938