Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-05-2024 09:24:00 |
Składania : | 27-06-2024 23:59:00 |
Otwarcia : | 28-06-2024 00:04:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający,
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi,
dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z
zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia:
PROJEKT KOMPLEKSOWEGO REMONTU I PRZYSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ
NA FUNKCJE BIUROWE W BUDYNKU PRZY UL. KRĘTEJ 25 WE WROCŁAWIU
Zamówienie obejmuje
sporządzenie projektu kompleksowego remontu budynku przy ul. Krętej 25
we Wrocławiu wpisanego do rejestru zabytków. W projekcie należy uwzględnić
remont dachu i elewacji oraz renowację ogrodzenia. Pomieszczenia należy
przekształcić na pomieszczenia biurowe wraz ze spełnieniem wszystkich wymagań. W
projekcie należy uwzględnić także montaż klimatyzacji. Zamawiający w ramach
zadania oczekuje uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę wraz z
uzgodnieniem Miejskiego Konserwatora Zabytków.
W zakresie oferty należy uwzględnić nadzór autorski nad wykonywanymi pracami. Po stronie projektanta jest także przeprowadzenie procedury uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzgodnienie projektu z Konserwatorem Zabytków i z Rzeczoznawcami - ustalenie wszelkich odstępstw (konserwatorskich, ppoż, higieniczno-sanitarnych). Wszystkie koszty związane z powyższym powinny być uwzględnione w cenie ofertowej
Szczegóły
zapytania znajdują się w załącznikach.
Zapraszamy do złożenia ofert
poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na
realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania
Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA
SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA
PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty
składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być
udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,
zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone
informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp),
w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki,
o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez
tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne,
organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość
gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich
elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem
informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób,
o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania
nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania
ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o
nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach
prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców,
których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące
tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym
pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą
być udostępniane.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.
Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do
ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub bezpośrednio z osoba prowadzącą temat mail: d.moleda-golonka@mpk.wroc.pl
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
2024-06-28 09:49 | Dorota Molęda-Golonka |
Dziękuję
za
poświęcony
czas
i
udział
w
postępowaniu.
Poniżej
informacja
na
temat
założonych
ofert
(kwoty
netto):
100 000,00 zł - CREOPROJECT SP. Z O.O. 124 000,00 zł - *LAB DRG sp. z o.o. 134 146,34 zł - PPW Praksis 149 400,00 zł - B.R.H. Zakład Budownictwa 190 000,00 zł - Irena Zienowicz "BUDOTECHNIKA" PRACOWNIA PROJEKTOWA |
2024-06-24 13:17 | Dorota Molęda-Golonka |
Zamawiający
przy
wymaganym
doświadczeniu
w
projektowaniu,
oprócz
obiektów
rejestrowych,
dopuszcza
także
obiekty
będące
w
ewidencji
lub
obszarach
rejestrowych
i
ewidencyjnych,
a
także
projekty
inne
niż
dostosowywania
obiektu
do
nowych
funkcji.
|
2024-06-20 10:43 | Dorota Molęda-Golonka |
Poniżej
pytania
i
odpowiedzi
zadane
przez
oferentów: 1. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni przed składaniem ofert archiwalną dokumentację inwentaryzacyjną obiektu (rzuty, przekroje, elewacje) ? ODP: Mamy rzuty z inwentaryzacji własnej, która była zrobiona w 2022r. + archiwalne projekty gdzie są także rzuty. Nie mamy rysunków elewacji i przekrojów. Możemy udostępnić pliki. 2. Czy Zamawiający udostępni przed składaniem ofert podstawowe informacje o budynku i zakresie planowanych prac projektowych ( powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa, kubatura, wysokość budynku? ODP: kubatura – 3755 m3, pow. użytkowa – w Książce obiektu 534 m2, w księgowości 730,60m2, pow. zabudowy – 263m2 3. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni przed składaniem ofert Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego obiektu? ODP: nie posiadamy 4. Czy w przypadku konieczności uzyskania odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych Zamawiający przewiduje wykonanie ekspertyzy rzeczoznawców i wystąpienie do komendy wojewódzkiej PSP z wnioskiem o odstępstwa? ODP: Tak 5. Czy Zamawiający dopuści zmianę zapisów umowy w zakresie paragrafu 6 - wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy z podziałem częściowym w etapach: wykonanie koncepcji - 30%, uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego oraz przygotowanie Projektu Budowlanego- 30%, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie projektów technicznych 40%? ODP: Tak 6. Czy Zamawiający dopuści zmianę zapisów umowy w zakresie paragrafu 7 - Rozliczenie i skrócenie terminu płatności do 14 dni? ODP: Nie 7. Czy w przypadku konieczności wykonania ekspertyzy rzeczoznawców ppoż i budowlanego oraz uzyskania niezbędnych odstępstw Zamawiający dopuści wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny - ok. 30 dni na wykonanie ekspertyzy rzeczoznawców i ok. 60 dni na uzyskanie postanowienia DWK PSP o odstępstwach? ODP: Tak 8. Czy Zamawiający posiada i udostępni przed złożeniem ofert aktualne badania hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie obiektu? ODP: Wewnętrzne – nie ma w obiekcie, Zewnętrzne – są w zarządzie MPWIK 9. Czy Zamawiający posiada zapewnienie wody z MPWiK do celów pożarowych dla obiektu? ODP: Nie 10. Czy Zamawiający posiada wiedzę o sposobie doprowadzenia wody dc pożarowych dla obiektu? ODP: Tak 11. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia wymaga zasilania rezerwowanego? ODP: Nie 12. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia posiada przeciwpożarowy wyłącznik prądu? ODP: Nie 13. Jaki program funkcjonalny przewiduje Zamawiający na poszczególnych kondygnacjach? ODP: piwnica i poddasze – pomieszczenia gospodarcze, techniczne I i II piętro - pomieszczenia biurowe 14. Czy i jakie instalacje elektryczne niskoprądowe przewiduje Zamawiający wykonać w obiekcie i czy będą objęte zakresem dokumentacji projektowej? ODP: tak, będzie to na pewno instalacja komputerowa. instalacje są objęte projektem 15. Czy Zamawiający wymaga zaprojektowania instalacji BMS/ inteligentnego budynku, jeśli tak, to w jakim zakresie? ODP: nie 16. Czy Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowych poza obrysem budynku - w terenie (np: nowe przyłącza, instalacje zewnętrzne, usuwanie kolizji z istniejącymi instalacjami i sieciami zewnętrznymi itp.)? ODP: nie 17. Czy Zamawiający będzie wymagał wykonania dokumentacji projektowej zabezpieczenia ciśnienia dla instalacji przeciwpożarowych - czy istniejące zasilanie wodociągowe z instalacji Zajezdni gwarantuje wymagane ciśnienie? ODP: obecne zasilanie nie gwarantuje ciśnienia 18. Czy Zamawiający będzie wymagał zaprojektowania w obiekcie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej? ODP: projektant powinien ocenić jaka wentylacja powinna być w budynku |
2024-06-19 12:58 | Dorota Molęda-Golonka | Informuję, że termin postępowania został wydłużony do dnia 27.06 23:59 |
Komunikaty