Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NPU/00324/2024 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu obrazowania z lampą szczelinową z przeznaczeniem dla Oddziału Okulistycznego Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2024 08:26:00
Składania : 10-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-05-2024 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe NPU_00324_2024.pdf pdf 302.58 2024-04-24 08:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 150 2024-04-24 08:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2371.1 2024-04-24 08:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Projekt umowy.doc doc 138.5 2024-04-24 08:26:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 07.05.2024 r..pdf pdf 202.43 2024-05-07 12:12:13 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 150 2024-05-07 12:12:13 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 3 Projekt umowy.doc doc 138.5 2024-05-07 12:12:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 10.05.2024 r..pdf pdf 190.25 2024-05-10 11:55:54 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 13.05.2024 r..pdf pdf 245.73 2024-05-13 12:36:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-13 12:36 Mirosława Załanowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 13.05.2024 r.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-05-10 11:55 Mirosława Załanowska Informacja z otwarcia ofert z dnia 10.05.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-07 12:12 Mirosława Załanowska Pytania i odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 07.05.2024 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik Nr 1 Opis [...].doc

Załącznik Nr 3 Proje [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Załączniki - Zamawiający wymaga załączenia następujących dokumentów wraz z ofertą: 5.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego oraz Załącznik Nr 1 –Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia; 5.2 W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5.3 Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, bądź inny dokument potwierdzający wymogi Zamawiającego wystawiony przez wytwórcę, autoryzowanego przedstawiciela; 5.4 Zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; 5.5 Deklaracja zgodności oferowanego wyrobu wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.); 5.6 Certyfikat CE. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Termin gwarancji 40% - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 471