Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP–038/2024 Szp-241/ZP–038/2024 - DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2024 10:05:00
Składania : 26-07-2024 09:15:00
Otwarcia : 26-07-2024 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii zwanego dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.

2.    Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ  - zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.

3.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)     dostawę, instalację oraz uruchomienie sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 6 do SWZ,

2)     udzielenia instruktażu w zakresie obsługi urządzenia medycznego o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (25-06-2024).pdf pdf 208.66 2024-06-25 10:05:00 Postępowanie
SWZ_038.pdf pdf 5195.87 2024-06-25 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy ust. 7.doc doc 51.5 2024-06-25 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - zestawienie wymaganych parametrów technicznych.docx docx 126.45 2024-06-25 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 99 2024-06-25 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 180 2024-06-25 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2024-06-25 10:05:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 305.88 2024-06-25 12:06:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla Wykonawców.doc doc 199.5 2024-06-25 12:06:43 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - zestawienie wymaganych parametrów technicznych - modyfikacja.docx docx 146.71 2024-06-25 12:06:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców.pdf pdf 5371.85 2024-07-16 12:23:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców.doc doc 238 2024-07-16 12:23:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla Wykonawców.pdf pdf 7506.28 2024-07-16 12:24:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla Wykonawców.doc doc 202.5 2024-07-16 12:24:17 Publiczna wiadomość
espd-request (1).xml xml 135.89 2024-07-25 08:03:36 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 48.5 2024-07-26 10:40:36 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 547.41 2024-07-26 10:40:36 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 296.5 2024-08-14 10:35:44 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 489.01 2024-08-14 10:35:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-14 10:35 Monika Wojciechowska Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].doc

Wyniki postępowania. [...].pdf

2024-07-26 10:40 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2024-07-26 09:15 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII przeznaczył kwotę 1 986 700,00 zł brutto w tym:

Zadanie nr 1 – Aparat do znieczulenia z monitorem – 870 000,00
Zadanie nr 2 – Mobilny Aparat USG – 205 000,00
Zadanie nr 3 - Monitor hemodynamiczny z licencjami – 390 000,00
Zadanie nr 4 – Respirator stacjonarno-transportowy - 128 000,00
Zadanie nr 5 – Pompa infuzyjna do TCI – 22 800,00
Zadanie nr 6 – Pompa Infuzyjna strzykawkowa – 14 200,00
Zadanie nr 7 – Łóżko anestezjologiczne – 217 500,00
Zadanie nr 8 – System ogrzewania pacjenta – 139 200,00
2024-07-25 08:03 Jacek Banaszak Zamawiający udostępnia dokument JEDZ w wersji .XML

espd-request (1).xml

2024-07-16 12:24 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Informacja nr 3 dla [...].doc

2024-07-16 12:23 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

2024-06-25 12:06 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Załącznik nr 6 - zes [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1366