-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 927954
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
1E10 OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów i na magazyn centralny Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane produkty)
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Sobolewski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-16 10:42:00
-
Składania2024-05-29 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
1.E10 / OPAKOWANIA
OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów
lub/i na magazyn centralny Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche
(wybrane produkty)
Data: 16.05.2024
1.
Wstęp
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 399 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 68
stacji paliw działających przy wybranych sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego
1.
Przedmiotem
niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy (firm), która zapewni(ą) ciągłość
dostaw opakowań dla sklepów INTERMARCHE - Grupy Muszkieterów, do 185
placówek w POLSCE oraz wybrane produkty do 214 sklepów BRICOMARCHE
lub/i na magazyn(y) centralny(e) [m.in. do Swadzimia k. Poznania]. Każdy sklep sam podejmuje decyzję w zakresie zakupu
opakowań. Nie ma obligatoryjnego obowiązku zakupu opakowań. Załącznik nr 2 specyfikacja i oferta
SKLEPY - zawiera pełen opis w zakresie przedmiotu
zapytania oraz miejsce do wpisania oferty cenowej wraz z uwagami dostawcy.
Załącznik nr 5 specyfikacja i oferta MAGAZYN - zawiera pełen opis w zakresie przedmiotu zapytania oraz miejsce do
wpisania oferty cenowej wraz z uwagami dostawcy w sytuacji dostaw produktów na
magazyny centralne [m.in. do Swadzimia k. Poznania].
2. Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul.
Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
3. „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu,
zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem
rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy
spółki SCA PR POLSKA sp. z o.o., należących
do Grupy Muszkieterów.
4. Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym
jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa
handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci sklepów, które
dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem
rozliczać wykonane zamówienie.
5. Zamawiający również bierze udział w postępowaniu
ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla
spółki centrali Grupy Muszkieterów - SCAPR POLSKA Sp. z o.o., która może
dokonywać zamówień na magazyny centralne (m.in. w Swadzimiu) Grupy Muszkieterów
bezpośrednio u Oferenta i bezpośrednio z
Oferentem rozliczać wykonane zamówienie:
SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo
Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP
7821977018
6. Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm,
które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje
własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu,
wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie,
wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do
żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3.
Wymagania dotyczące Oferenta
1.
Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;
2.
Oferent
winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał
należycie usługi będące zakresem zapytania – dostawa opakowań.
4. Warunki udziału w postępowaniu
1.
Ofertę prosimy
przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest
dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność
tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku
innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania
sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Oferent jest
zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich
możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz
niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Oferent na
dalszym etapie postępowania będzie poproszony o podpisanie i przesłania
Zamawiającemu Umowy o zachowaniu poufności (wzór Umowy został dostarczony przez
Zamawiającego - Załącznik nr 3 - Umowa_NDA_ITM_POLSKA ).
Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie
postępowania.
Podpisany oryginał w dwóch
egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane
pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy
wysłać na adres:
„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim,
ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
Koniecznie z dopiskiem Łukasz Sobolewski
Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA
(ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo
– dokumenty nie podpisuje osoba z reprezentacji z KRS) należy załączyć również
na platformie w momencie składania oferty.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 –
kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny
odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
5.
Zastrzeżenia
1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości;
2. Do
niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;
3. Niniejsze
zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w
Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 i n. KC;
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.
5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;
6. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM
Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;
7. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem;
9.
Ostatecznie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć
do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;
10.
Przedstawiona
oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2 i
załączniku nr 5, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce
zaproponować.
11.
Prosimy o
przedstawienie poszczególnego zakresu oferty w sposób umożliwiający jego
przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;
12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego
przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność
potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;
1.
Oferta powinna być przygotowana na bazie
załącznika nr 2 lub/i załącznika nr 5, tj.
„Załącznik nr 2 specyfikacja i
oferta SKLEPY” , „ Załącznik nr 5 - Specyfikacja i
oferta MAGAZYN” do
uzupełniania przez Oferenta w możliwie jak najszerszym zakresie.
2.
Preferowane
jest przedstawiona jak największej ilości elementów wyszczególnione w zapytaniu
ofertowym, które nadawać się będą do
przyjęcia bez konieczności składania kontroferty.
3. Oferent
przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów
oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także
obowiązującymi przepisami;
4. Informacje
związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając wymienione załączniki objętych
ofertą w formacie MS Excel;
5. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami,
nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty.
Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż
wymagane nie będą rozpatrywane;
6.
Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty karty
katalogowe produktów.
7.
Warunki
płatności
a.
jeśli
Zamawiający będzie miał dokonywać płatność termin płatności nie może być krótszy niż 30
dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie
wystawionej faktury VAT. Dla nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego
obligatoryjnie termin płatności obligatoryjnie 45 dni.
b.
Termin ważności oferty - minimum 60 dni
od akceptacji ostatecznej oferty.
7.
Kryteria
oceny ofert
Element oceny - opakowania |
Waga |
CENA |
64% |
Koszt
zakupu opakowań |
|
Koszt
dostawy opakowań |
|
Termin
płatności |
|
SERWIS /
DOŚWIADCZENIE |
36% |
Czas
dostawy opakowań |
|
Czas
reakcji i rozpatrzenia reklamacji |
|
Minimum zamówieniowe
(wielkość zamówienie od której dostawa jest w cenie produktów) |
|
Gotowość
dostaw (zakres oferty i ilość sklepów) |
|
Referencje
Dostawcy (rynek PL) - w zakresie dostawy opakowań |
|
SUMA
kontrolna |
100% |
8.
Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane) |
29.05.2024 godz. 10:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego |
27.05.2024 godz. 16:00 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego |
28.05.2024 |
4. |
Przewidywany termin oceny ofert |
Tydzień 22-24 |
9. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1. Oferent
jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy
Zakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”
b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3. Wiadomości
z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.
4.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „SCA PR
POLSKA Sp. z o.o.”
1.
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,
2.
Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta SKLEPY,
3.
Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA,
4.
Załącznik nr 4 – Lista sklepów Intermarche i
Bricomarche
5.
Załącznik nr 5 - Specyfikacja i oferta MAGAZYN,
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-27
16:24:10
|
Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedz w zakresie pojawiających się pytań do opakowań wielokrotny w załączniku. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski Załączniki |
2024-05-17
14:16:36
|
Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odp. na pyatania. Pytanie: Dzień dobry, chciałbym dopytać o pozycje z oferty Magazyn - pozycja 327,330 i 333, czy to mają być lunch boxy 1 komorowy, 2 komorowy i 3 komorowy? Jak na załączonych zdjęciach? oODP. TAK, są tp pojemniki na obiady, 1, 2 i 3 komorowe. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?