Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-06-2024 15:26:00 |
Składania : | 18-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-06-2024 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-19 10:15 | Krzysztof Grzelka |
Turek,
dnia
19
czerwiec
2024
r. Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024 Unieważnienie postępowania Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Turku, zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie treści przepisu z art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605 z póź.zm) zwanej dalej ustawą. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie na „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” z uwagi na zapisy SWZ, w której błędnie określono dodatkowe kryterium oceny ofert „doświadczenie wykonawcy”. Zgodnie z art. 241 ust. 3 Pzp kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej. Powyższe znajduje oparcie także w aktualnym orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, m.in. w wyroku z dnia 5 lipca 2021 r. sygn. akt KIO 1669/21, w którym wskazano: Art. 241 ust. 1 p.z.p. wskazuje, iż kryteria oceny ofert muszą być związane z przedmiotem zamówienia. Ponadto art. 241 ust. 3 p.z.p. doprecyzowuje, iż kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej. Z treści tego przepisu wprost wynika zakaz stosowania kryteriów o charakterze podmiotowym, odnoszących się do właściwości wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Biorąc pod uwagę konstrukcję tego przepisu uznać należy, iż wyliczone w nim kryteria odnoszące się do właściwości wykonawcy mają charakter przykładowy. Do kategorii kryteriów tzw. podmiotowych należy zaliczyć również doświadczenie wykonawcy, gdyż dotyczy właściwości podmiotu, a nie cech przedmiotowych zamówienia które wykonawca ma zrealizować. Uzasadnienie prawne: Wskazana powyżej wada dokumentacji postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania, bowiem po upływie terminu składania ofert niedopuszczalnym jest modyfikowanie treści SWZ. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec wadliwości zapisów SWZ, które naruszają zasadę legalizmu nakazującej przeprowadzenie postępowania zgodnie z przepisami ustawy PZP - ZAMAWIAJĄCY ZOBLIGOWANY JEST DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA. |
2024-06-18 11:02 | Krzysztof Grzelka |
Turek,
dnia
18
czerwiec
2024
r. Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” 2024/BZP 00357643/01 z dnia 2024-06-07 Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), udostępnia informację o wykonawcach, których oferty zostały otwarte: OFERTA NR 1 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: PRM PARTNER SP. ZO.O. - Lider Konsorcjum Reprezentowany przez Piotr Mazur – Prezes Zarządu Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Ul. Widoczna 37 Miejscowość: 04-647 Warszawa CENA OFERTY Z VAT: 1.369.656,00 PLN DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 6 SZT. OFERTA NR 2 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Home -Express Sp. z o.o. Adres (ulica, nr lokalu / budynku): ul. Idzikowskiego 16, Miejscowość: 00-710 Warszawa CENA OFERTY Z VAT: 1 029 384,00 PLN DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 6 SZT. OFERTA NR 3 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: FIRMA „GWARANT” – TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA Adres (ulica, nr lokalu / budynku): UL. RYNEK 3A Miejscowość: 67-200 GŁOGÓW CENA OFERTY Z VAT: 1 208 700,00 PLN DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 10 SZT. |
2024-06-18 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j. Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.) informuje, że na dzień otwarcia ofert, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia całkowitą kwotę w wysokości 1071000,00 PLN |
2024-06-13 15:51 | Zbigniew Misiek | WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ UDZIELONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TRYBIE ART. 284 UST. 2 I 6 USTAWY PZP |
Komunikaty