Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 7/DIR/UŁ/2024 Przebudowa VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego

Anna Sochala
Uniwersytet Łódzki Oddział: Dział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2024 14:24:00
Składania : 10-07-2024 09:30:00
Otwarcia : 10-07-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_Modernizacja VIII Domu Studenta — 13.06.2024r_.docx docx 163.98 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty — kopia.docx docx 68.65 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia — kopia.docx docx 31.62 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 28.14 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 28.22 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 59.44 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy_wk — kopia — kopia.docx docx 108.3 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 25.59 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.docx docx 61.38 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 71.29 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 28.86 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
KOSZTORYSY NAKŁADCZE.zip zip 7771.47 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.zip zip 195678.21 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 139.35 2024-06-14 14:24:00 Postępowanie
SWZ_Modernizacja VIII Domu Studenta — 17.06.2024r_.docx docx 163.63 2024-06-17 13:14:27 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy_17.06.2024.docx docx 113.73 2024-06-17 13:14:27 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty _aktualizacja 20.06.2024.docx docx 68.17 2024-06-20 12:55:25 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy_aktualizacja 20.06.2024.docx docx 112.94 2024-06-20 12:55:25 Publiczna wiadomość
VIII DS UŁ instal nakładczy.ath ath 168 2024-06-20 13:45:13 Publiczna wiadomość
VIII DS UŁ instal nakładczy.pdf pdf 1001.16 2024-06-20 13:45:13 Publiczna wiadomość
Zał. nr 11 do SWZ_KOSZTORYSY NAKŁADCZE.zip zip 8631.75 2024-06-25 10:20:16 Publiczna wiadomość
Zał. nr 12_Standardy Dostępności architektonicznej UŁ.pdf pdf 6736.74 2024-06-25 10:20:16 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej z dnia 26.06.2024.pdf pdf 628.13 2024-06-27 10:21:07 Publiczna wiadomość
Lista obecności z wizji lokalnej 26.06.2024.pdf pdf 232.66 2024-06-27 10:21:07 Publiczna wiadomość
Pytania z dnia 28.06.2024 wraz z odpowiedziami.doc doc 90.5 2024-07-01 14:29:52 Publiczna wiadomość
SWZ_Modernizacja VIII Domu Studenta — 01.07.2024r_.docx docx 164 2024-07-01 14:29:52 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy_aktualizacja 01.07.2024.docx docx 113.01 2024-07-01 14:29:52 Publiczna wiadomość
Pytania z dnia 28.06.2024 wraz z odpowiedziami (2).doc doc 61.5 2024-07-01 14:59:27 Publiczna wiadomość
Odp. na zadane pytania z dn. 25.06.2024.docx docx 53.9 2024-07-02 16:02:06 Publiczna wiadomość
IZ3 - profil g - A3.pdf pdf 112.16 2024-07-02 16:02:06 Publiczna wiadomość
240703-pytania i odpowiedzi.doc doc 67 2024-07-04 09:05:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-04 09:05 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 03.07.2024 r.

240703-pytania i odp [...].doc

2024-07-03 14:56 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ:

Pytanie 1. Proszę o podanie typu lub parametrów technicznych opraw oświetlenia na elewacji oznaczonych "OZ..." w ilości 12 sztuk na rysunku E3 Projektu Wykonawczego instalacji elektrycznej

Odpowiedź Zamawiającego:
Parametry techniczne
· moc- 60W
· typ światła - LED
· barwa światła - 4000k
· wodoodporność - IP 65
· strumień świetlny - 5700lm
· możliwość regulacji oprawy


Pytanie 2. W kosztorysie nakładczym elektrycznym znajdują się pozycje dotyczące montażu opraw awaryjnych o oznaczeniu "AWH1" i "AWH2", których nie oznaczono na rysunkach elektrycznych i załączonej legendzie. Proszę o doprecyzowanie jakie to są oprawy, ich parametry techniczne?

Odpowiedź Zamawiającego:
W projekcie nie ma opraw awaryjnych AWH1 i AWH2. Proszę nie uwzględniać ich do wyceny w kosztorysie.

Pytanie 3. Prośba do Zamawiającego o podanie parametrów technicznych i estetycznych odnośnie słupów oświetleniowych i opraw

Odpowiedź Zamawiającego:
Słup oświetleniowy SAL-4,5 rosa
Materiał: Stożki słupów są walcowane z rur ze stopu aluminium EN AW-6060.
Wnęka słupa: Każdy aluminiowy słup oświetleniowy posiada wnękę na złącze słupowe.
Bezpieczeństwo bierne: klasa 100NE2
Wymiary podstawy: 224/180/8mm
Średnica zakończenia: 60mm
Wysokość słupa: Słup oświetleniowy 4,5m
Średnica przy podstawie: 120mm
Grubość ścianki słupa: 4mm
a oprawy na słupach mogą mieć te same parametry co powyżej.
2024-07-03 11:47 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ:

Pytanie Wykonawcy:
Proszę o wskazanie w którym załączniku Zamawiający umieścił projekty ( nie opisy) systemów: sygnalizacji pożaru i DSO , niezbędne dane do przygotowania oferty - obliczenia mocy wzmacniaczy w systemie DSO , pojemności akumulatorów itp. – przecież to są jedne z podstawowych danych projektów.

Odpowiedź Zamawiającego:
Dokumentacja projektowa i rysunki znajdują się w części technicznej i wykonawczej projektu branży elektrycznej.
2024-07-03 09:09 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ.

Pytanie Wykonawcy:
1. Czy w odniesieniu do instalacji kontroli dostępu opartej na systemie zamków hotelowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie okucia hotelowego, bateryjnego z kontrolą klamki od strony korytarza (klamka miękka w trybie zablokowanym, zaprzęgająca się po przyłożeniu odpowiedniego poświadczenia), zamiast elektrozaczepu i klamko/gałki.
Karta magnetyczna to inna technologia karty niż RFID. Proszę usunięcie zapisu o karcie magnetycznej.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie okucia hotelowego, bateryjnego z kontrolą klamki od strony korytarza (klamka miękka w trybie zablokowanym, zaprzęgająca się po przyłożeniu odpowiedniego poświadczenia), zamiast elektrozaczepu i klamko/gałki.
Zastosowana ma być kontrola dostępu poprzez kartę magnetyczną.
2024-07-03 09:03 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ

Pytanie 1. Proszę o podanie typu lub parametrów technicznych opraw oświetlenia na elewacji oznaczonych "OZ..." w ilości 12 sztuk na rysunku E3 Projektu Wykonawczego instalacji elektrycznej

Odpowiedź Zamawiającego:
Parametry techniczne
· moc- 60W
· typ światła - LED
· barwa światła - 4000k
· wodoodporność - IP 65
· strumień świetlny - 5700lm
· możliwość regulacji oprawy

Pytanie 2. W kosztorysie nakładczym elektrycznym znajdują się pozycje dotyczące montażu opraw awaryjnych o oznaczeniu "AWH1" i "AWH2", których nie oznaczono na rysunkach elektrycznych i załączonej legendzie. Proszę o doprecyzowanie jakie to są oprawy, ich parametry techniczne?

Odpowiedź Zamawiającego:
W projekcie nie ma awaryjnych AWH1 i AWH2 może chodzi o oprawy przy hydrantach o to trzeba zapytać kosztorysanta skoro w kosztorysie to jest, a w projekcie nie ma.

Pytanie 3. Prośba do Zamawiającego o podanie parametrów technicznych i estetycznych odnośnie słupów oświetleniowych i opraw

Odpowiedź Zamawiającego:
Słup oświetleniowy SAL-4,5 rosa
Materiał: Stożki słupów są walcowane z rur ze stopu aluminium EN AW-6060.
Wnęka słupa: Każdy aluminiowy słup oświetleniowy posiada wnękę na złącze słupowe.
Bezpieczeństwo bierne: klasa 100NE2
Wymiary podstawy: 224/180/8mm
Średnica zakończenia: 60mm
Wysokość słupa: Słup oświetleniowy 4,5m

Średnica przy podstawie: 120mm

Grubość ścianki słupa: 4mm

a oprawy na słupach mogą mieć te same parametry co powyżej.
2024-07-02 16:02 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęły za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 25.06.2024 r.

Odp. na zadane pytan [...].docx

IZ3 - profil g - A3. [...].pdf

2024-07-01 15:01 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęły za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 26.06.2024 r.:

1. Proszę o uszczegółowienie rozwiązania projektowego dla systemu SSWIN. Z opisu wynika, że centrala alarmowa ma mieć bezpośrednio wbudowany moduł komunikacyjny, natomiast ze schematu (rys. E26) wynika, że ten moduł ma być dodany jako osobny element. Są to różne rozwiązania dla systemu SSWIN. Proszę wskazać prawidłową konfigurację.

Odp. Central ma mieć możliwość komunikacji poprzez linią telefoniczną poprzez dedykowany moduł komunikacyjny fabryczny w centrali SSWiN

2. Czy cały system SSWiN ma spełniać GRADE 2 czy tylko centrala alarmowa. Bo system ma taki GRADE jaki najniższy ma dowolny element systemu. Czyli np. centrala ma GRADE 3 a kontaktron nie ma nic. To całość też nie ma żadnego GRADE.

ODP. Cały system powinien być przewidziany w GRADE 2

3. Na rysunku E26 między schematem blokowym a legendą obok jest niezgodność. Na schemacie blokowym jest: centrala + 3x expander, 4x zasilacz buforowy, 4x akumulatory 18. W legendzie 2xobudowa centrali, 1x centrala, 4xekspander, 1xmoduł ethernetowy, 2x zasilacz buforowy, 1xakumulator 24Ah, 1x18Ah. Co jest prawidłowe ?

Odp. Schemat IDEOWY jak sama nazwa wskazuje pokazuje idee systemu i podstawowe wyposażenie. NA etapie wykonawstwa zazwyczaj trzeba zweryfikować jak będzie ułożone okablowanie i możliwości prowadzenia i montażu i wtedy będzimy wiedzieć ile potrzebujemy np. Ekspanderów. Oczywiście wynika to z zastosowanego producenta systemu (przez wykonawcę) którego nie możemy wskazać w opracowaniu projektowym..
2024-07-01 14:59 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęły za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 28.06.2024 r.

Pytania z dnia 28.06 [...].doc

2024-07-01 14:29 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęły za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 28.06.2024 r.
W załączeniu również: SWZ_aktualizacja 01.07.2024 i Zał. nr 5 do SWZ_projekt umowy_aktualizacja 01.07.2024

Pytania z dnia 28.06 [...].doc

SWZ_Modernizacja VII [...].docx

Zał. nr 5 do SWZ_ Pr [...].docx

2024-07-01 13:35 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 28.06.2024 r.:

Pytanie Wykonawcy:
Prośba do Zamawiającego o wyjaśnienie czy w łazienkach przy pokojach mieszkalnych mają być zastosowane tzw. zestawy składające się z włącznika światła i gniazda 230V? Nie wynika to z opisu technicznego ani z legendy na rzutach pięter, ale takie zestawy ujęto w kosztorysie nakładczym branży elektrycznej.

Odpowiedź Zamawiającego:
Gniazdo i łącznik powinien być w jednej ramce oczywiście zachowując stopień szczelności np IP 44.
2024-07-01 13:28 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 01.07.2024 r.:

Pytanie Wykonawcy:
Prośba do Zamawiającego o wyjaśnienie, które ilości są prawidłowe? W opisie projektu branży elektrycznej w rozdziale "Wewnętrzne Instalacje Teletechniczne" zamieszczono zestawienie sprzętu aktywnego do montażu w szafie GPD. W zestawieniu tym zamieszczono Switche WiFi - Ubiquiti USW Pro 48 PoE w ilości 2 sztuk, natomiast w przedmiarze policzono 1 sztukę.

Odpowiedź Zamawiającego:
Należy wycenić zgodnie z dokumentacją projektową. Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą. Zamawiający potwierdza, że wszystkie zmiany wynikające z wyjaśnień Zamawiającego w trakcie przetargu należy skorygować w przedmiarze Zamawiającego, a zmiany wynikające z analizy Wykonawcy należy uwzględnić w dodatkowym dziale w danym kosztorysie jako obliczenia Wykonawcy.
2024-07-01 09:51 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 26.06.2024 r.:
Pytanie 1.
Czy na terenie Domu Studenta jest zainstalowana centrala telefoniczna? Jeżeli istnieje i nie podlega wymianie, proszę o podanie parametrów i wymagań technicznych, tak aby można było dobrać odpowiednie aparaty telefoniczne, kompatybilne.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że obecnie centralki telefonicznej w VIII DS nie ma. Należy zainstalować centralę SLICAN IPL 256 lub równoważną wraz z kartami, licencjami, konfiguracją i aparatami telefonicznymi.
Pytanie 2.
Zgodnie z opisem do instalacji teletechnicznych, telekomunikacyjnych należy użyć przewodu skrętki UTP kat. 5e, natomiast w kosztorysie nakładczym wpisano skrętkę UTP kat. 6. Której kategorii przewód należy przyjąć?
Odpowiedź Zamawiającego:
UTP 6cat
2024-06-27 10:21 Anna Sochala W związku z wnioskiem Wykonawcy, w dniu 26.06.2024 r. odbyła się wizja lokalna miejsca realizacji zadania inwestycyjnego z udziałem zainteresowanych Wykonawców.
W załączeniu: Protokół z wizji lokalnej oraz lista obecności uczestników

Protokół z wizji lok [...].pdf

Lista obecności z wi [...].pdf

2024-06-27 10:12 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 26.06.2024 r.:

Pytanie Wykonawcy:
W wyniku porównania kosztorysu nakładczego z dokumentacją wykonawczą instalacji elektrycznych i teletechnicznych pojawiło się sporo rozbieżności w ilościach części osprzętu elektroinstalacyjnego, w szczególności dotyczy to:
- gniazdo pojedyncze IP20 - kosztorys 1374 szt.; projekt 1786 szt.
- gniazdo pojedyncze IP44 - kosztorys 275 szt.; projekt 497 szt.
- gniazdo RJ45 - kosztorys 144 szt.; projekt 255 szt.
- gniazdo RTV - kosztorys 117 szt.; projekt 106 szt.
- włącznik jednobiegunowy IP 44 - kosztorys 24 szt.; projekt 132 szt.
ponadto
- aparat telefoniczny - kosztorys 116 szt.; projekt 125 szt.
Czy Zamawiający pozwala samodzielnie wprowadzać zmiany w kosztorysie nakładczym, przy tak dużych rozbieżnościach ilościowych? Wspomnę, że w/w rozbieżności będą miały ogromny wpływ na cały kosztorys, ponieważ trzeba doliczyć ilość prac montażowych, oprzewodowanie, pomiary itd. Dlaczego między tymi dokumentami pojawiły się tak wielkie różnice w ilościach?

Odpowiedź Zamawiającego:
Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą. Zamawiający potwierdza, że wszystkie zmiany wynikające z wyjaśnień Zamawiającego w trakcie przetargu należy skorygować w przedmiarze Zamawiającego, a zmiany wynikające z analizy Wykonawcy należy uwzględnić w dodatkowym dziale w danym kosztorysie jako obliczenia Wykonawcy.
2024-06-27 09:17 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęły za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 26.06.2024 r.:

Pytanie 1.
Czy kompletne wyposażenie pomieszczeń kuchennych w pokojach mieszkalnych w zakresie mebli, armatury i urządzeń wchodzi w zakres zamówienia?

Odpowiedź Zamawiającego:
Armatura i urządzenia w pomieszczeniach kuchennych w pokojach mieszkalnych wchodzą w zakres postępowania, natomiast meble w tych pomieszczeniach będą przedmiotem innego postępowania.

Pytanie 2
Czy wyposażenie siłowni wchodzi w zakres zamówienia?

Odpowiedź Zamawiającego:
W zakres postępowania wchodzi jedynie lustro i drążek do podciągania. Pozostałe wyposażenie siłowni nie wchodzi w zakres postępowania.
2024-06-26 12:42 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 26.06.2024 r.

Pytanie Wykonawcy:
Proszę o wyjaśnienie niejasności w odpowiedzi z 25.06.2024 na temat wyposażenia w zakresie zadania.
Odpowiedz zamawiającego jest o wyposażeniu kuchni i pomieszczeń sanitarnych w całym obiekcie.
Zamawiający zaktualizował i załączył zał nr 11 do SWZ.
W w/w załączniku są także inne meble w kosztorysach nakładczych.
W związku z powyższym ponawiam zapytanie co wchodzi w zakres realizacji wyposażenia meblowego i innych elementów dla zadania, ponieważ zestawienie kosztorysów ślepych wprowadza straszne niejasności i może spowodować zawyżenie lub zaniżenie oferty potencjalnych wykonawców.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyjaśnia, że wytyczne zawarte w odpowiedzi z dnia 25.06.2024 r. należy uważać w tym wypadku za wiążące. Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca po prostu nie wyceniał wyposażenia, które nie wchodzi w zakres postępowania.
2024-06-26 09:08 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 26.06.2024 r.

Pytanie Wykonawcy:
Pytanie do postępowania:
W dołączonym do postępowania kosztorysie nakładczym "Archimika Łódź ul SŁS w 1981 r 6 roboty budowlane kosztorys nakładczy" w dziale 11.9.5.2 "Kominy ponad dachem. Roboty budowlane" brakuje pozycji kosztorysowych.
Czy Zamawiający uzupełni braki w tym dziale?

Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z zapisem pkt. 7 w Rozdz. III SWZ - podstawą do określenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa, natomiast kosztorysy nakładcze pełnią jedynie funkcję pomocniczą.
2024-06-25 13:05 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 25.06.2024 r.

Pytanie Wykonawcy:
Proszę Zamawiającego o informacje czy instalacje wrażliwe, ostrzegawcze takie jak: SSWiN, DSO, kontroli dostępu, system oddymiania mają być kompatybilne, ujednolicone w odniesieniu do pozostałych Domów Studenta? Jest to istotne w związku z ich użytkowaniem, a następnie z serwisowaniem. Jeżeli tak to proszę o podanie bardziej szczegółowych parametrów technicznych dla urządzeń do w/w systemów.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że wszelkie instalacje, w tym instalacje wrażliwe, ostrzegawcze takie jak: SSWiN, DSO, kontroli dostępu, system oddymiania itd., nalezy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
2024-06-25 10:20 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęło za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 24.06.2024 r.

Pytanie Wykonawcy:
Prosimy o wyjaśnienie SWZ w którym jest zapis o wyłączeniu wyposażenia meblowego ruchomego poza wyposażeniem pomieszczeń sanitarnych i kuchennych. Prosimy o podanie co wchodzi w zakres wyposażenia pomieszczeń sanitarnych i kuchennych.

Odpowiedź Zamawiającego:
Przedmiotowe postępowanie obejmuje:
1. Kompletne wyposażenie pomieszczeń sanitarnych ogólnodostępnych i pomieszczeń sanitarnych w pokojach mieszkalnych w zakresie mebli, armatury i urządzeń.
2. Kompletne wyposażenie pomieszczeń kuchennych ogólnodostępnych w zakresie mebli, armatury i urządzeń.

W załączeniu zamieszczamy zaktualizowany i obowiązujacy Załącznik nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze oraz Zał. nr 12 do SWZ_Standardy Dostępności Architektonicznej UŁ, o których mowa w Rozdz. III. SWZ - Uwagi

Zał. nr 11 do SWZ_KO [...].zip

Zał. nr 12_Standardy [...].pdf

2024-06-20 13:45 Anna Sochala Na podstawie art. 286 ustawy Pzp, Zamawiający uzupełnia załączone do dokumentacji postępowania kosztorysy nakładcze o kosztorys instalacji elektrycznych i teletechnicznych

VIII DS UŁ instal na [...].ath

VIII DS UŁ instal na [...].pdf

2024-06-20 12:55 Anna Sochala Zamawiający przekazuje odpowiedzi na pytania do SWZ, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 20.06.2024 r.:
Pytanie 1.
Czy obiekt zostanie udostępniony wykonawcy w całości w 1 etapie? Jeśli nie, prosimy o informację dotyczącym sposobu etapowania inwestycji?
Odpowiedź Zamawiającego:
Obiekt zostanie udostępniony Wykonawcy w całości na etapie wykonywania prac budowlanych na dachu budynku.
Pytanie 2.:
Zamawiający w udostępnionym formularzu oferty wymaga rozdzielenia przedmiotu zamówienia na: roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, roboty drogowe, serwis urządzeń. Roboty budowlane w domach studenta objęte są preferencyjną stawką podatku VAT. Natomiast dla prac zewnętrznych, przyłączy, mebli ruchomych obowiązuje stawka podstawowa. W tym przypadku nie jest możliwe wypełnienie formularza oferty, ponieważ nie wyszczególnia on wyposażenia ruchomego i przyłączy. W związku z powyższym w celu uniknięcia rozbieżności prosimy o wskazanie podatku VAT, który należy przyjąć do dokonania obliczeń ceny oraz ewentualną modyfikację formularza, która pozwoli na jego bezproblemowe wypełnienie.
Odpowiedź Zamawiającego:
W związku ze zgłoszonym problemem, Zamawiający publikuje w załączeniu zaktualizowane Załączniki nr 1 - Formularz ofertowy i nr 5 - Projekt umowy, w których należy podać jedynie kwoty brutto.

Zał. nr 1 do SWZ_For [...].docx

Zał. nr 5 do SWZ_ Pr [...].docx

2024-06-18 13:21 Anna Sochala Szanowni Państwo,
Nawiązując do wczorajszej aktualizacji Zamawiający przesyła aktualizację Opisu projektu
2024-06-18 11:28 Krzysztof Michalak W związku z wpłynięciem w dniu 18.06.2024 r. wniosku Wykonawcy o zorganizowanie wizji lokalnej na terenie objętym planowaną przebudową VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego oraz w nawiązaniu do zapisu pkt. IV.12 SWZ, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej, dotyczącej postępowania nr 7/DIR/UŁ/2024, na dzień 26.06.2024 r. (środa) o godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed głównym wejściem do VIII Domu Studenta UŁ przy ul. Strajku Łódzkich Studentów 1981 r. pod numerem 6 w Łodzi.
2024-06-17 13:14 Anna Sochala Szanowni Państwo ,
Wpłynęło zapytanie od Wykonawcy , Zamawiający poniżej przekazuje odpowiedzi :
Pytanie :
W opisie projektu wykonawczego na stronie 9 jest „Zestawienie powierzchni kondygnacji objętej zakresem”. W punkcie tym jest wykazana powierzchnia użytkowa: piwnica 52,1 m2, parter 609,4 m2 oraz kondygnacji od 1 do 4 piętra w ilości 1,175,8 m2. Tymczasem z rysunków rzutów wynika, że powierzchnia na jednej kondygnacji od 1 do 4 piętra wynosi 587,5 m2 co mnożąc x4 daje łączną powierzchnię 2.350 m2 – czy zatem 2 piętra nie są objęte niniejszym zamówieniem? Prosimy o pilne Państwa stanowisko.
Odpowiedź :
Część rysunkowa się zgadza - ostateczna powierzchnia użytkowa to 3011,5m2. Poprawiony opis w załączeniu .

Jednocześnie Zamawiający aktualizuje SWZ , wraz z projektem Umowy w zakresie terminu wykonania prac na dachu
W załączeniu :
1.Zaktualizowany SWZ
2.Zaktualizowany Projekt Umowy
3.Zaktualizowany Rysunek - OPIS

SWZ_Modernizacja VII [...].docx

Zał. nr 5 do SWZ_ Pr [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1263