Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2024 14:24:00 |
Składania : | 10-07-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 10-07-2024 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-04 09:05 | Anna Sochala | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 03.07.2024 r. |
2024-07-03 14:56 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ: Pytanie 1. Proszę o podanie typu lub parametrów technicznych opraw oświetlenia na elewacji oznaczonych "OZ..." w ilości 12 sztuk na rysunku E3 Projektu Wykonawczego instalacji elektrycznej Odpowiedź Zamawiającego: Parametry techniczne · moc- 60W · typ światła - LED · barwa światła - 4000k · wodoodporność - IP 65 · strumień świetlny - 5700lm · możliwość regulacji oprawy Pytanie 2. W kosztorysie nakładczym elektrycznym znajdują się pozycje dotyczące montażu opraw awaryjnych o oznaczeniu "AWH1" i "AWH2", których nie oznaczono na rysunkach elektrycznych i załączonej legendzie. Proszę o doprecyzowanie jakie to są oprawy, ich parametry techniczne? Odpowiedź Zamawiającego: W projekcie nie ma opraw awaryjnych AWH1 i AWH2. Proszę nie uwzględniać ich do wyceny w kosztorysie. Pytanie 3. Prośba do Zamawiającego o podanie parametrów technicznych i estetycznych odnośnie słupów oświetleniowych i opraw Odpowiedź Zamawiającego: Słup oświetleniowy SAL-4,5 rosa Materiał: Stożki słupów są walcowane z rur ze stopu aluminium EN AW-6060. Wnęka słupa: Każdy aluminiowy słup oświetleniowy posiada wnękę na złącze słupowe. Bezpieczeństwo bierne: klasa 100NE2 Wymiary podstawy: 224/180/8mm Średnica zakończenia: 60mm Wysokość słupa: Słup oświetleniowy 4,5m Średnica przy podstawie: 120mm Grubość ścianki słupa: 4mm a oprawy na słupach mogą mieć te same parametry co powyżej. |
2024-07-03 11:47 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ: Pytanie Wykonawcy: Proszę o wskazanie w którym załączniku Zamawiający umieścił projekty ( nie opisy) systemów: sygnalizacji pożaru i DSO , niezbędne dane do przygotowania oferty - obliczenia mocy wzmacniaczy w systemie DSO , pojemności akumulatorów itp. – przecież to są jedne z podstawowych danych projektów. Odpowiedź Zamawiającego: Dokumentacja projektowa i rysunki znajdują się w części technicznej i wykonawczej projektu branży elektrycznej. |
2024-07-03 09:09 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ. Pytanie Wykonawcy: 1. Czy w odniesieniu do instalacji kontroli dostępu opartej na systemie zamków hotelowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie okucia hotelowego, bateryjnego z kontrolą klamki od strony korytarza (klamka miękka w trybie zablokowanym, zaprzęgająca się po przyłożeniu odpowiedniego poświadczenia), zamiast elektrozaczepu i klamko/gałki. Karta magnetyczna to inna technologia karty niż RFID. Proszę usunięcie zapisu o karcie magnetycznej. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie okucia hotelowego, bateryjnego z kontrolą klamki od strony korytarza (klamka miękka w trybie zablokowanym, zaprzęgająca się po przyłożeniu odpowiedniego poświadczenia), zamiast elektrozaczepu i klamko/gałki. Zastosowana ma być kontrola dostępu poprzez kartę magnetyczną. |
2024-07-03 09:03 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ Pytanie 1. Proszę o podanie typu lub parametrów technicznych opraw oświetlenia na elewacji oznaczonych "OZ..." w ilości 12 sztuk na rysunku E3 Projektu Wykonawczego instalacji elektrycznej Odpowiedź Zamawiającego: Parametry techniczne · moc- 60W · typ światła - LED · barwa światła - 4000k · wodoodporność - IP 65 · strumień świetlny - 5700lm · możliwość regulacji oprawy Pytanie 2. W kosztorysie nakładczym elektrycznym znajdują się pozycje dotyczące montażu opraw awaryjnych o oznaczeniu "AWH1" i "AWH2", których nie oznaczono na rysunkach elektrycznych i załączonej legendzie. Proszę o doprecyzowanie jakie to są oprawy, ich parametry techniczne? Odpowiedź Zamawiającego: W projekcie nie ma awaryjnych AWH1 i AWH2 może chodzi o oprawy przy hydrantach o to trzeba zapytać kosztorysanta skoro w kosztorysie to jest, a w projekcie nie ma. Pytanie 3. Prośba do Zamawiającego o podanie parametrów technicznych i estetycznych odnośnie słupów oświetleniowych i opraw Odpowiedź Zamawiającego: Słup oświetleniowy SAL-4,5 rosa Materiał: Stożki słupów są walcowane z rur ze stopu aluminium EN AW-6060. Wnęka słupa: Każdy aluminiowy słup oświetleniowy posiada wnękę na złącze słupowe. Bezpieczeństwo bierne: klasa 100NE2 Wymiary podstawy: 224/180/8mm Średnica zakończenia: 60mm Wysokość słupa: Słup oświetleniowy 4,5m Średnica przy podstawie: 120mm Grubość ścianki słupa: 4mm a oprawy na słupach mogą mieć te same parametry co powyżej. |
2024-07-02 16:02 | Anna Sochala | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęły za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 25.06.2024 r. |
2024-07-01 15:01 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęły
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
26.06.2024
r.: 1. Proszę o uszczegółowienie rozwiązania projektowego dla systemu SSWIN. Z opisu wynika, że centrala alarmowa ma mieć bezpośrednio wbudowany moduł komunikacyjny, natomiast ze schematu (rys. E26) wynika, że ten moduł ma być dodany jako osobny element. Są to różne rozwiązania dla systemu SSWIN. Proszę wskazać prawidłową konfigurację. Odp. Central ma mieć możliwość komunikacji poprzez linią telefoniczną poprzez dedykowany moduł komunikacyjny fabryczny w centrali SSWiN 2. Czy cały system SSWiN ma spełniać GRADE 2 czy tylko centrala alarmowa. Bo system ma taki GRADE jaki najniższy ma dowolny element systemu. Czyli np. centrala ma GRADE 3 a kontaktron nie ma nic. To całość też nie ma żadnego GRADE. ODP. Cały system powinien być przewidziany w GRADE 2 3. Na rysunku E26 między schematem blokowym a legendą obok jest niezgodność. Na schemacie blokowym jest: centrala + 3x expander, 4x zasilacz buforowy, 4x akumulatory 18. W legendzie 2xobudowa centrali, 1x centrala, 4xekspander, 1xmoduł ethernetowy, 2x zasilacz buforowy, 1xakumulator 24Ah, 1x18Ah. Co jest prawidłowe ? Odp. Schemat IDEOWY jak sama nazwa wskazuje pokazuje idee systemu i podstawowe wyposażenie. NA etapie wykonawstwa zazwyczaj trzeba zweryfikować jak będzie ułożone okablowanie i możliwości prowadzenia i montażu i wtedy będzimy wiedzieć ile potrzebujemy np. Ekspanderów. Oczywiście wynika to z zastosowanego producenta systemu (przez wykonawcę) którego nie możemy wskazać w opracowaniu projektowym.. |
2024-07-01 14:59 | Anna Sochala | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ, które wpłynęły za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 28.06.2024 r. |
2024-07-01 14:29 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęły
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
28.06.2024
r. W załączeniu również: SWZ_aktualizacja 01.07.2024 i Zał. nr 5 do SWZ_projekt umowy_aktualizacja 01.07.2024 Pytania z dnia 28.06 [...].doc |
2024-07-01 13:35 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
28.06.2024
r.: Pytanie Wykonawcy: Prośba do Zamawiającego o wyjaśnienie czy w łazienkach przy pokojach mieszkalnych mają być zastosowane tzw. zestawy składające się z włącznika światła i gniazda 230V? Nie wynika to z opisu technicznego ani z legendy na rzutach pięter, ale takie zestawy ujęto w kosztorysie nakładczym branży elektrycznej. Odpowiedź Zamawiającego: Gniazdo i łącznik powinien być w jednej ramce oczywiście zachowując stopień szczelności np IP 44. |
2024-07-01 13:28 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
01.07.2024
r.: Pytanie Wykonawcy: Prośba do Zamawiającego o wyjaśnienie, które ilości są prawidłowe? W opisie projektu branży elektrycznej w rozdziale "Wewnętrzne Instalacje Teletechniczne" zamieszczono zestawienie sprzętu aktywnego do montażu w szafie GPD. W zestawieniu tym zamieszczono Switche WiFi - Ubiquiti USW Pro 48 PoE w ilości 2 sztuk, natomiast w przedmiarze policzono 1 sztukę. Odpowiedź Zamawiającego: Należy wycenić zgodnie z dokumentacją projektową. Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą. Zamawiający potwierdza, że wszystkie zmiany wynikające z wyjaśnień Zamawiającego w trakcie przetargu należy skorygować w przedmiarze Zamawiającego, a zmiany wynikające z analizy Wykonawcy należy uwzględnić w dodatkowym dziale w danym kosztorysie jako obliczenia Wykonawcy. |
2024-07-01 09:51 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
26.06.2024
r.: Pytanie 1. Czy na terenie Domu Studenta jest zainstalowana centrala telefoniczna? Jeżeli istnieje i nie podlega wymianie, proszę o podanie parametrów i wymagań technicznych, tak aby można było dobrać odpowiednie aparaty telefoniczne, kompatybilne. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający informuje, że obecnie centralki telefonicznej w VIII DS nie ma. Należy zainstalować centralę SLICAN IPL 256 lub równoważną wraz z kartami, licencjami, konfiguracją i aparatami telefonicznymi. Pytanie 2. Zgodnie z opisem do instalacji teletechnicznych, telekomunikacyjnych należy użyć przewodu skrętki UTP kat. 5e, natomiast w kosztorysie nakładczym wpisano skrętkę UTP kat. 6. Której kategorii przewód należy przyjąć? Odpowiedź Zamawiającego: UTP 6cat |
2024-06-27 10:21 | Anna Sochala |
W
związku
z
wnioskiem
Wykonawcy,
w
dniu
26.06.2024
r.
odbyła
się
wizja
lokalna
miejsca
realizacji
zadania
inwestycyjnego
z
udziałem
zainteresowanych
Wykonawców. W załączeniu: Protokół z wizji lokalnej oraz lista obecności uczestników |
2024-06-27 10:12 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
26.06.2024
r.: Pytanie Wykonawcy: W wyniku porównania kosztorysu nakładczego z dokumentacją wykonawczą instalacji elektrycznych i teletechnicznych pojawiło się sporo rozbieżności w ilościach części osprzętu elektroinstalacyjnego, w szczególności dotyczy to: - gniazdo pojedyncze IP20 - kosztorys 1374 szt.; projekt 1786 szt. - gniazdo pojedyncze IP44 - kosztorys 275 szt.; projekt 497 szt. - gniazdo RJ45 - kosztorys 144 szt.; projekt 255 szt. - gniazdo RTV - kosztorys 117 szt.; projekt 106 szt. - włącznik jednobiegunowy IP 44 - kosztorys 24 szt.; projekt 132 szt. ponadto - aparat telefoniczny - kosztorys 116 szt.; projekt 125 szt. Czy Zamawiający pozwala samodzielnie wprowadzać zmiany w kosztorysie nakładczym, przy tak dużych rozbieżnościach ilościowych? Wspomnę, że w/w rozbieżności będą miały ogromny wpływ na cały kosztorys, ponieważ trzeba doliczyć ilość prac montażowych, oprzewodowanie, pomiary itd. Dlaczego między tymi dokumentami pojawiły się tak wielkie różnice w ilościach? Odpowiedź Zamawiającego: Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą. Zamawiający potwierdza, że wszystkie zmiany wynikające z wyjaśnień Zamawiającego w trakcie przetargu należy skorygować w przedmiarze Zamawiającego, a zmiany wynikające z analizy Wykonawcy należy uwzględnić w dodatkowym dziale w danym kosztorysie jako obliczenia Wykonawcy. |
2024-06-27 09:17 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęły
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
26.06.2024
r.: Pytanie 1. Czy kompletne wyposażenie pomieszczeń kuchennych w pokojach mieszkalnych w zakresie mebli, armatury i urządzeń wchodzi w zakres zamówienia? Odpowiedź Zamawiającego: Armatura i urządzenia w pomieszczeniach kuchennych w pokojach mieszkalnych wchodzą w zakres postępowania, natomiast meble w tych pomieszczeniach będą przedmiotem innego postępowania. Pytanie 2 Czy wyposażenie siłowni wchodzi w zakres zamówienia? Odpowiedź Zamawiającego: W zakres postępowania wchodzi jedynie lustro i drążek do podciągania. Pozostałe wyposażenie siłowni nie wchodzi w zakres postępowania. |
2024-06-26 12:42 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
26.06.2024
r. Pytanie Wykonawcy: Proszę o wyjaśnienie niejasności w odpowiedzi z 25.06.2024 na temat wyposażenia w zakresie zadania. Odpowiedz zamawiającego jest o wyposażeniu kuchni i pomieszczeń sanitarnych w całym obiekcie. Zamawiający zaktualizował i załączył zał nr 11 do SWZ. W w/w załączniku są także inne meble w kosztorysach nakładczych. W związku z powyższym ponawiam zapytanie co wchodzi w zakres realizacji wyposażenia meblowego i innych elementów dla zadania, ponieważ zestawienie kosztorysów ślepych wprowadza straszne niejasności i może spowodować zawyżenie lub zaniżenie oferty potencjalnych wykonawców. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyjaśnia, że wytyczne zawarte w odpowiedzi z dnia 25.06.2024 r. należy uważać w tym wypadku za wiążące. Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca po prostu nie wyceniał wyposażenia, które nie wchodzi w zakres postępowania. |
2024-06-26 09:08 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
26.06.2024
r. Pytanie Wykonawcy: Pytanie do postępowania: W dołączonym do postępowania kosztorysie nakładczym "Archimika Łódź ul SŁS w 1981 r 6 roboty budowlane kosztorys nakładczy" w dziale 11.9.5.2 "Kominy ponad dachem. Roboty budowlane" brakuje pozycji kosztorysowych. Czy Zamawiający uzupełni braki w tym dziale? Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie z zapisem pkt. 7 w Rozdz. III SWZ - podstawą do określenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa, natomiast kosztorysy nakładcze pełnią jedynie funkcję pomocniczą. |
2024-06-25 13:05 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
25.06.2024
r. Pytanie Wykonawcy: Proszę Zamawiającego o informacje czy instalacje wrażliwe, ostrzegawcze takie jak: SSWiN, DSO, kontroli dostępu, system oddymiania mają być kompatybilne, ujednolicone w odniesieniu do pozostałych Domów Studenta? Jest to istotne w związku z ich użytkowaniem, a następnie z serwisowaniem. Jeżeli tak to proszę o podanie bardziej szczegółowych parametrów technicznych dla urządzeń do w/w systemów. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający informuje, że wszelkie instalacje, w tym instalacje wrażliwe, ostrzegawcze takie jak: SSWiN, DSO, kontroli dostępu, system oddymiania itd., nalezy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. |
2024-06-25 10:20 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ,
które
wpłynęło
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
24.06.2024
r. Pytanie Wykonawcy: Prosimy o wyjaśnienie SWZ w którym jest zapis o wyłączeniu wyposażenia meblowego ruchomego poza wyposażeniem pomieszczeń sanitarnych i kuchennych. Prosimy o podanie co wchodzi w zakres wyposażenia pomieszczeń sanitarnych i kuchennych. Odpowiedź Zamawiającego: Przedmiotowe postępowanie obejmuje: 1. Kompletne wyposażenie pomieszczeń sanitarnych ogólnodostępnych i pomieszczeń sanitarnych w pokojach mieszkalnych w zakresie mebli, armatury i urządzeń. 2. Kompletne wyposażenie pomieszczeń kuchennych ogólnodostępnych w zakresie mebli, armatury i urządzeń. W załączeniu zamieszczamy zaktualizowany i obowiązujacy Załącznik nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze oraz Zał. nr 12 do SWZ_Standardy Dostępności Architektonicznej UŁ, o których mowa w Rozdz. III. SWZ - Uwagi |
2024-06-20 13:45 | Anna Sochala | Na podstawie art. 286 ustawy Pzp, Zamawiający uzupełnia załączone do dokumentacji postępowania kosztorysy nakładcze o kosztorys instalacji elektrycznych i teletechnicznych |
2024-06-20 12:55 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
na
pytania
do
SWZ,
które
wpłynęły
do
Zamawiającego
w
dniu
20.06.2024
r.: Pytanie 1. Czy obiekt zostanie udostępniony wykonawcy w całości w 1 etapie? Jeśli nie, prosimy o informację dotyczącym sposobu etapowania inwestycji? Odpowiedź Zamawiającego: Obiekt zostanie udostępniony Wykonawcy w całości na etapie wykonywania prac budowlanych na dachu budynku. Pytanie 2.: Zamawiający w udostępnionym formularzu oferty wymaga rozdzielenia przedmiotu zamówienia na: roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, roboty drogowe, serwis urządzeń. Roboty budowlane w domach studenta objęte są preferencyjną stawką podatku VAT. Natomiast dla prac zewnętrznych, przyłączy, mebli ruchomych obowiązuje stawka podstawowa. W tym przypadku nie jest możliwe wypełnienie formularza oferty, ponieważ nie wyszczególnia on wyposażenia ruchomego i przyłączy. W związku z powyższym w celu uniknięcia rozbieżności prosimy o wskazanie podatku VAT, który należy przyjąć do dokonania obliczeń ceny oraz ewentualną modyfikację formularza, która pozwoli na jego bezproblemowe wypełnienie. Odpowiedź Zamawiającego: W związku ze zgłoszonym problemem, Zamawiający publikuje w załączeniu zaktualizowane Załączniki nr 1 - Formularz ofertowy i nr 5 - Projekt umowy, w których należy podać jedynie kwoty brutto. |
2024-06-18 13:21 | Anna Sochala |
Szanowni
Państwo,
Nawiązując do wczorajszej aktualizacji Zamawiający przesyła aktualizację Opisu projektu |
2024-06-18 11:28 | Krzysztof Michalak | W związku z wpłynięciem w dniu 18.06.2024 r. wniosku Wykonawcy o zorganizowanie wizji lokalnej na terenie objętym planowaną przebudową VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego oraz w nawiązaniu do zapisu pkt. IV.12 SWZ, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej, dotyczącej postępowania nr 7/DIR/UŁ/2024, na dzień 26.06.2024 r. (środa) o godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed głównym wejściem do VIII Domu Studenta UŁ przy ul. Strajku Łódzkich Studentów 1981 r. pod numerem 6 w Łodzi. |
2024-06-17 13:14 | Anna Sochala |
Szanowni
Państwo
,
Wpłynęło zapytanie od Wykonawcy , Zamawiający poniżej przekazuje odpowiedzi : Pytanie : W opisie projektu wykonawczego na stronie 9 jest „Zestawienie powierzchni kondygnacji objętej zakresem”. W punkcie tym jest wykazana powierzchnia użytkowa: piwnica 52,1 m2, parter 609,4 m2 oraz kondygnacji od 1 do 4 piętra w ilości 1,175,8 m2. Tymczasem z rysunków rzutów wynika, że powierzchnia na jednej kondygnacji od 1 do 4 piętra wynosi 587,5 m2 co mnożąc x4 daje łączną powierzchnię 2.350 m2 – czy zatem 2 piętra nie są objęte niniejszym zamówieniem? Prosimy o pilne Państwa stanowisko. Odpowiedź : Część rysunkowa się zgadza - ostateczna powierzchnia użytkowa to 3011,5m2. Poprawiony opis w załączeniu . Jednocześnie Zamawiający aktualizuje SWZ , wraz z projektem Umowy w zakresie terminu wykonania prac na dachu W załączeniu : 1.Zaktualizowany SWZ 2.Zaktualizowany Projekt Umowy 3.Zaktualizowany Rysunek - OPIS |
Komunikaty