Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2024 10:46:00 |
Składania : | 28-06-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 28-06-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy
Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu prowadzonym w
trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego
wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują
zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2023 poz.1605 z póź. zm.) na mocy
art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1)
Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia budynków od ognia i innych
zdarzeń losowych na okres 1 roku.
2) Zakres
opisany dla ubezpieczenia jest zakresem minimalnym. Jeżeli w ogólnych warunkach
ubezpieczeń znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres
ubezpieczeń jest szerszy od proponowanego w niniejszym Zapytaniu to
automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej Zamawiającego.
Postanowienia umowy ubezpieczenia albo innego dokumentu stanowiącego
potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia mają pierwszeństwo przed zapisami
ogólnych warunków ubezpieczeń. W zakresie nie uregulowanym postanowieniami
niniejszego Zapytania ofertowego zastosowanie mogą mieć ogólne warunki
ubezpieczenia danego Wykonawcy, o ile nie stoją w sprzeczności z zapytaniem ofertowym.
Wszelkie wątpliwości należy interpretować na korzyść Zamawiającego. Zamawiający
nie wyraża zgody na wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek odstępstw od
treści zawartych w zapytaniu. Nie dopuszcza się stosowania ograniczeń, wyłączeń
czy też wprowadzania limitów ponad te, które zostały określone w zapytaniu oraz
ogólnych warunkach ubezpieczeń. W przypadku, jeżeli Zamawiający na skutek błędu
czy przeoczenia nie wynikającego
z działania umyślnego lub rażącego niedbalstwa, nie przekaże Wykonawcy
istotnych informacji mających wpływ na zmianę ryzyka, to fakt nie przekazania
informacji nie będzie powodem odmowy wypłaty lub redukcji odszkodowania pod
warunkiem, że Zamawiający niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 7 dni
uzupełni stosowne informacje. Wykonawca gwarantuje zachowanie wysokości stawek
i systemu zniżek przyjętych w ofercie złożonej Zamawiającemu dla każdego
rodzaju ubezpieczeń przez cały okres obowiązywania umowy.
Obecnie
posiadamy polisę ubezpieczeniową PZU S.A ważną do 7.07.2024 r.
2. Opis
zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia
jest usługa ubezpieczenia na okres 1 roku, tj. od 8.07.2024 r. do 7.07.2025 r. mienia
Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, podległych Punktów Obsługi Bezrobotnych i
Filii w Pionkach od wszystkich ryzyk.
Ochronie
ubezpieczeniowej podlegać będą n/w nieruchomości:
- Powiatowy
Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom (trwały zarząd),
- Powiatowy
Urząd Pracy w Radomiu Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki
(trwały zarząd),
- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych
w Skaryszewie, ul.Kunegundy
2, 26-640 Skaryszew (umowa użyczenia),
- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych
w Iłży, ul. Ratuszowa 2, 27-100 Iłża (umowa użyczenia),
- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych
w Wierzbicy, ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica (umowa
użyczenia),
- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych
w Goździe, ul. Radomska 34, 26-634 Gózd (umowa użyczenia),
- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych
w Przytyku, ul. Szkolna 3, 26-650
Przytyk (umowa użyczenia),
- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych
w Jedlni-Letnisku, ul. Radomska 43,
26-630 Jedlnia-Letnisko (umowa użyczenia).
2) Zakres ubezpieczenia zgodny z poniższą tabelką:
L.p. |
Miejsce ubezpieczenia |
Zakres ubezpieczenia |
Suma ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów, |
Suma ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku |
|
1. |
Siedziba główna: |
Budynek (wg
wartości odtworzeniowej) |
6 132 133,41 zł |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
50 000,00 zł |
10 000,00 zł |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
5 718 955,25 zł |
20 000,00 zł |
|||
Filia PUP |
|||||
1. |
26-670 Pionki, |
Budynek (wg wartości odtworzeniowej) |
3 339 472,62 zł |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
10 000,00 zł |
4 000,00 zł |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
756 779,22 zł |
20 000,00 zł |
|||
Punkty Obsługi Bezrobotnych
|
|||||
1. |
26-640 Skaryszew, |
Budynek (wg
wartości odtworzeniowej) |
--------------- |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
3 000,00 zł |
2 000,00 zł |
|||
Nakłady adaptacyjne |
5 000,00 zł |
--------------- |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
61 000,00 zł |
20 000,00 zł |
|||
2. |
27-100 Iłża, |
Budynek (wg
wartości odtworzeniowej) |
--------------- |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
3 000,00 zł |
2 000,00 zł |
|||
Nakłady adaptacyjne |
5 000,00 zł |
--------------- |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
196 000,00 zł |
20 000,00 zł |
|||
3. |
26-680 Wierzbica, |
Budynek (wg
wartości odtworzeniowej) |
--------------- |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
3 000,00 zł |
2 000,00 zł |
|||
Nakłady adaptacyjne |
5 000,00 zł |
--------------- |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
66 000,00 zł |
20 000,00 zł |
|||
4. |
26-634 Gózd, |
Budynek (wg
wartości odtworzeniowej) |
--------------- |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
3 000,00 zł |
2 000,00 zł |
|||
Nakłady adaptacyjne |
5 000,00 zł |
--------------- |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
52 000,00 zł |
10 000,00 zł |
|||
5. |
26-650 Przytyk, |
Budynek (wg
wartości odtworzeniowej) |
--------------- |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
3 000,00 zł |
1 000,00 zł |
|||
Nakłady adaptacyjne |
5 000,00 zł |
--------------- |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
66 000,00 zł |
10 000,00 zł |
|||
6. |
26-630 Jedlnia-Letnisko, |
Budynek (wg
wartości odtworzeniowej) |
--------------- |
--------------- |
|
Niskocenne składniki majątku |
4 500,00 zł |
2 000,00 zł |
|||
Nakłady adaptacyjne |
5 000,00 zł |
--------------- |
|||
Maszyny, urządzenia i wyposażenie (wg wartości odtworzeniowej) |
91 000,00 zł |
10 000,00 zł |
Dodatkowo do każdego miejsca wskazanego w powyższej tabeli należy uwzględnić ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia (oszklenia, witraże, lustra itp.) - suma ubezpieczenia 1 500,00 zł (dla każdego miejsca odrębnie ).
3) Ubezpieczenie
przenośnego sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych, zgodnie z wykazem
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
4)
Rozszerzenia zakresu ubezpieczeń mienia dla wszystkich lokalizacji:
a)
Klauzule do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów:
- Klauzula
przepięć limit 300 000,00 zł,
- Klauzula
graffiti limit 5 000,00 zł, franszyza redukcyjna do 500,00 zł
- Klauzula
drobnych prac remontowo-budowlanych limit 50 000,00 zł,
- Klauzula
kosztów poszukiwania przyczyn szkody limit 5 000,00 zł, franszyza redukcyjna do
500,00 zł,
- Klauzula
dodatkowych kosztów działalności gospodarczej limit 50 000,00 zł, franszyza
redukcyjna 10 %, nie mniej niż 200,00 zł,
- Klauzula
kosztów akcji ratowniczej limit 50 000,00 zł,
- Klauzula
kosztów zabezpieczenia przed szkodą limit 50 000,00 zł,
- Klauzula
poszukiwania wycieków limit 20 000,00 zł.
b)
Klauzula do ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku
- Koszty
naprawy/wymiany zabezpieczeń limit 1 000,00 zł,
- Klauzula
akceptacji aktualnego stanu zabezpieczeń przeciwkradzieżowych.
c)
Pozostałe klauzule ubezpieczenia mienia:
- Klauzula
kosztów uprzątnięcia pozostałości po szkodzie limit 40 000,00 zł,
- Klauzula
dewastacji limit 20 000,00 zł, podlimit dla urządzeń zewnętrznych 5 000,00 zł,
- Klauzula
miejsca ubezpieczenia nowych inwestycji,
- Klauzula
ubezpieczenia nowych inwestycji,
- Klauzula
zmiany franszyz redukcyjnych na integralne.
d)
Klauzule specjalne:
- Klauzula
ograniczenia zasady proporcji (wg formuły sumy ubezpieczenia) limit 120%.
e)
Ubezpieczenie Assistance – zakres podstawowy.
f)
Franszyzy:
- Kradzież
z włamaniem i rabunek – franszyza integralna 200,00 zł
- Ogień i
inne żywioły franszyza integralna 200,00 zł
- Szyby i inne przedmioty od stłuczenia 50,00 zł
3. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę
należy złożyć poprzez formularz elektroniczny na platformie zakupowej
OpenNexus do 28 czerwca 2024 r. do
godz. 11.00.
W polu "Miejsce na twój opcjonalny, dodatkowy komentarz do całości oferty" prosimy wpisać:
Oferta została przedstawiona przez:
…………………………………………………………………………..
nazwa Towarzystwa Ubezpieczeniowego
4.
Kryteria oceny ofert.
Oferty
będą oceniania wg jednego kryterium:
Cena
brutto (wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, płatnej jednorazowo) – 100
%
5. Ocena
ofert.
Przy
wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. W przypadku
złożenia oferty o takiej samej cenie o wyborze decydować będzie data i godzina
wpływu oferty.
6.
Postanowienia końcowe.
1)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.
2) W celu
realizacji zamówienia z wybranym Wykonawcą będzie podpisywana umowa ubezpieczeniowa w formie polisy.
Wykonawca po otrzymaniu zgłoszenia ma obowiązek przygotowania i przesłania
polisy w terminie 3 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia i przekazania
niezbędnych danych do jej zawarcia.
3) Przed podpisaniem polisy wybrany przez Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do przesłania zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 838), co najmniej w zakresie ryzyka objętego przedmiotem zamówienia. Nie dostarczenie ww. dokumentu spowoduje odrzucenie oferty i wybór kolejnej z najniższą ceną.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo od odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 18
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-07-01 09:03 | Katarzyna Malmon-Leśniewska | Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że postępowanie nr ID 942505 ,,Usługa ubezpieczenia budynków od ognia i innych zdarzeń losowych ” zostało unieważnione ze względu na brak ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym . |
2024-06-26 11:25 | Katarzyna Malmon-Leśniewska |
Oferent
zdał
pytanie:
,,W
związku
z
opublikowanym
zapytaniem
ofertowym
zwracamy
się
z
prośbą
o
rozpatrzenie
poniższych wniosków: 1. Prosimy o wyłączenie z zakresu ubezpieczenia „Klauzuli zmiany franszyz redukcyjnych na integralne” 2. Prosimy o zgodę na zmianę franszyz integralnych na redukcyjne oraz podwyższenie poziomu franszyz do: - Kradzież z włamaniem i rabunek – franszyza redukcyjna 500,00 zł - Ogień i inne żywioły - franszyza redukcyjna 500 zł Odpowiedź: Ad.1.nie wyrażamy zgody na wyłączenie. Ad.2.nie wyrażamy zgody na zmianę franszyz integralnych na redukcyjne oraz podwyższenie poziomu franszyz do: - Kradzież z włamaniem i rabunek – franszyza redukcyjna 500,00 zł - Ogień i inne żywioły - franszyza redukcyjna 500 zł. |
2024-06-25 12:38 | Katarzyna Malmon-Leśniewska |
Oferent
zadał
pytanie,,proszę
informacje: - opis zastosowanych zabezpieczeń p.poż i p.kradzież w poszczególnych obiektach - opis budynków (materiał konstrukcyjny, pokrycie dachowe, rok produkcji) - jakie i kiedy szkody wystąpiły w ciągu ostatnich 5 lat (najlepiej przedstawić zaświadczenia o przebiegu ubezpieczeń od dotychczasowych ubezpieczycieli)" Odpowiedzi: Ad.1 Radom : - system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) + umowa na monitorowanie SSWiN - system monitoringu wizyjnego (CCTV) - system sygnalizacji pożaru (SSP) + umowa na monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru - portier 24 godziny 7 dni w tygodniu PUP Filia w Pionkach: - system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) + umowa na monitorowanie SSWiN - system monitoringu wizyjnego (CCTV) - system SSP + umowa na monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru PUP Punkt Obsługi Bezrobotnych w Goździe - system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) + umowa na monitorowanie SSWiN Ad 2. a. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, Radom stanowi zespół trzech budynków: - budynek 2-u kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony (1967-68), - po 1972 dobudowano budynek 5-cio kondygnacyjny ( całkowicie podpiwniczony) z 2 kondygnacyjną przewiązką do istniejącego budynku administracyjnego, - budynek 2 kondygnacyjny, niepodpiwniczony (2010) Budynki wykonane w konstrukcji szkieletowej żelbetowej wypełnionej z zewnątrz cegła pełną oraz częściowo murowane z cegły pełnej i częściowo z bloczków gazobetonowych. Stropodach dwuspadowy z płyt prefabrykowanych korytkowych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki. Dach kryty papą. b. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki (trwały zarząd) Obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wolnostojący wykonany metoda uprzemysłowioną. Dach pokryty papą termozgrzewalną. Zakończenie budowy budynku datuje się na lata 70-te ubiegłego wieku. c. Pozostałe pomieszczenia w budynkach użyczonych. Ad.3 wystąpiła jedna szkoda – 2021 rok – wymiana pokrycia daszku nad wejściem do budynku PUP w Radomiu – 2 804,39 zł (szkoda w wyniku gradobicia) |
2024-06-25 12:30 | Katarzyna Malmon-Leśniewska |
Oferent
zadał
pytanie,,Proszę
o
odpowiedzi
na
pytania: 1. dotyczy wszystkich ubezpieczanych lokalizacji osobno: jaki jest wiek budynków, z jakiego materiału wykonane są budynki (ściany, konstrukcja i pokrycie dachu)? 2. czy w ciągu ostatnich 5 lat, w którejkolwiek lokalizacji wystąpiły szkody, jeśli tak to z jakiej przyczyny i jaka była ich wartość? 3. czy w ciągu ostatnich 20 lat, w którejkolwiek lokalizacji wystąpiła powódź? 3. przenośny sprzęt elektroniczny - jaka jest data zakupu lub produkcji najstarszego sprzętu w wykazie?" Odpowiedź:Ad. 1 a. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, Radom stanowi zespół trzech budynków: - budynek 2-u kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony (1967-68), - po 1972 dobudowano budynek 5-cio kondygnacyjny ( całkowicie podpiwniczony) z 2 kondygnacyjną przewiązką do istniejącego budynku administracyjnego, - budynek 2 kondygnacyjny, niepodpiwniczony (2010) Budynki wykonane w konstrukcji szkieletowej żelbetowej wypełnionej z zewnątrz cegła pełną oraz częściowo murowane z cegły pełnej i częściowo z bloczków gazobetonowych. Stropodach dwuspadowy z płyt prefabrykowanych korytkowych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki. Dach kryty papą. b. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki (trwały zarząd) Obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wolnostojący wykonany metoda uprzemysłowioną. Dach pokryty papą termozgrzewalną. Zakończenie budowy budynku datuje się na lata 70-te ubiegłego wieku. c. Pozostałe pomieszczenia w budynkach użyczonych. Ad. 2 Jedna szkoda – 2021 rok – wymiana pokrycia daszku nad wejściem do budynku PUP w Radomiu – 2 804,39 zł (szkoda w wyniku gradobicia). Ad. 3 Nie wystąpiła powódź. Ad.4 Najstarszy sprzęt w wykazie - data zakupu 2016 rok. |
Komunikaty