Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dkw.2233.27.2024.DR Dostawa materiałów biurowych do Zakładu Karnego w Tarnowie

Dominika Ramian
Zakład Karny w Tarnowie
Termin:
Zamieszczenia : 01-07-2024 12:54:00
Składania : 09-07-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 2 rodo.docx docx 14.42 2024-07-01 12:54:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 20.8 2024-07-01 12:54:00 Postępowanie
oświadczenie_Rosja_Ukraina.docx docx 13.05 2024-07-01 12:54:00 Postępowanie
wzór umowa mat. biurowe.docx docx 27.85 2024-07-01 12:54:00 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert na materiały biurowe II 2024.pdf pdf 1251.59 2024-07-01 12:54:04 Postępowanie
formularz 1_Aktualizacja 8.07.2024.docx docx 52.38 2024-07-08 09:51:12 Przedmiot zamówienia
formularz 1_Aktualizacja 8.07.2024.docx docx 52.38 2024-07-08 09:52:01 Przedmiot zamówienia
formularz 1_Aktualizacja 2.07.2024.docx docx 52.67 2024-07-02 13:38:34 Publiczna wiadomość
formularz 1_Aktualizacja 8.07.2024.docx docx 52.38 2024-07-08 09:43:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-10 14:34 Dominika Ramian Zakład Karny w Tarnowie zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty"

Część I – materiały biurowe
1. P.H.U. UNIVERSE Stanisław Szczerba 33-335 Nawojowa ul. Krynicka 51
Cena oferty: 13439,13 pkt. 84,07

2. Resgraph Sp. z o.o. ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19 35-105 Rzeszów
Cena oferty: 11580,89 brutto pkt. 97,56

3. Hurt-Partner Ryszard Cebula Sp.J. O/Tarnów, ul. Warsztatowa 5 33-100 Tarnów,
Cena oferty: 11298,89 zł brutto pkt. 100,00

4. Firma Handlowo-Uslugowa „Kograko” Grażyna i Krzystztof Kozak Sp. Jw. Ul. Sandomierska 6 39-200 Dębica
Cena oferty: 11994,45zł brutto pkt. 94,20

5. Firma Usługowo-Handlowa „ANNA” Anna Białobrzeska 62-200 Gniezno ul. Wodna 18
Cena oferty: 12188,21 brutto pkt. 92,70

6. Partner PIK Sp. z o.o. 85-766 Bydgoszcz ul. Fordyńska 246
Cena oferty: 12680,06 brutto pkt. 89,11

7. Artim Sp. z o.o. 45-231 Opole Oleska 121
Cena oferty: 13685,40 brutto pkt. 82,56

8. EJR Sp. z o.o. 02-013 Warszawa Lindleya 16
Cena oferty: 12979,16 brutto pkt. 87,05

Część II – papier, koperty
1. P.H.U. UNIVERSE Stanisław Szczerba 33-335 Nawojowa ul. Krynicka 51
Cena oferty: 22028,13 brutto pkt. 74,43

2. Hurt-Partner Ryszard Cebula Sp.J. O/Tarnów, ul. Warsztatowa 5 33-100 Tarnów,
Cena oferty: 16925,05 brutto pkt. 96,87

3. Resgraph Sp. z o.o. ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19 35-105 Rzeszów
Cena oferty: 16394,59 zł brutto pkt. 100

4. Firma Handlowo-Uslyugowa „Kograko” Grażyna i Krzystztof Kozak Sp. Jw. Ul. Sandomierska 6 39-200 Dębica
Cena oferty: 16703,84 zł brutto pkt. 98,15

5. Firma Usługowo-Handlowa „ANNA” Anna Białobrzeska 62-200 Gniezno ul. Wodna 18
Cena oferty: 19711,14 brutto pkt. 83,17

6. Partner PIK Sp. z o.o. 85-766 Bydgoszcz ul. Fordyńska 246
Cena oferty: 16438,34 brutto pkt. 99,73

7. Artim Sp. z o.o. 45-231 Opole Oleska 121
Cena oferty: 16848,98 brutto pkt. 97,30

8. EJR Sp. z o.o. 02-013 Warszawa Lindleya 16
Oferta odrzucona – brak wyceny jednej pozycji

Z wykonawcami, którzy uzyskali 100 p. zostanie podpisania umowa w dniu 11.07.2024 r.
2024-07-08 09:43 Dominika Ramian W dniu 3.07.2024 wpłynęło następujące zapytanie do postępowania na materiały biurowe:

"Dzień dobry, proszę o sprecyzowanie pozycji poniżej:

Część I:
poz. 9 - Cienkopisy model D407 nie występują w op. 10 kolorów. Ten model ma tylko 4 kolory podstawowe. Czy chodziło może o model D400?

poz. 22 - Flexi bez gumki 0,5 nie występuje, nie ma też zamiennika żadnego. Proszę o wybranie innego modelu lub wskazanie równoważnego.

poz. 49 - Kreda, jednostka sztuka - nie ma kredy na sztuki, jest w opakowaniach po 50/100 szt.

poz. 109 - zszywacz Eagle 8539 zszywa 200 kartek, w opisie podano 100 k. Czy zaproponować zszywacz równoważny, zszywający 100k.?

Część II:
poz. 16 - jaki jest rozmiar etykiet oraz ile ma być w opakowaniu?"

Informuję, że formularz ofertowy został zaktualizowany:
w poz. 9 możliwe jest zaproponowanie równoważnych cienkopisów z miksem kolorów od 10 do 15 szt.
poz. 22 - przerzucono ilość długopisów flexi bez gumki 0,5 do pozycji flexi bez gumki 0,7. pozycja 22 została wykreślona
poz. 49 - wskazano opakowanie min. 50 szt.
poza. 109 - dostosowano ilość kartek 200 szt. Zamawiający informuje również, że możliwe jest zaproponowanie rozwiązań równoważnych. Nazwa zszywacza ma funkcję orientacyjną.
poz. 16 w cz. II - uszczegółowiono nazwę pozycji w celu lepszej identyfikacji produktu.

formularz 1_Aktualiz [...].docx

2024-07-02 13:38 Dominika Ramian W dniu 21.07.2024 wpłynęło zapytanie do postępowania na materiały biurowe o następującej treści:
"Dzień dobry,
proszę o poprawę jednostki miary w pozycji nr 50 na "op." lub o wykreślenie z opisu "(op. 100 szt.)" i zweryfikowanie ilości sztuk w formularzu cenowym."
Zamawiający zaktualizował formularz ofertowy. Zastąpiono jm. szt. na op.

formularz 1_Aktualiz [...].docx

2024-07-02 09:13 Dominika Ramian W dniu 2.07.2024 r. wpłynęło zapytanie do postępowania na materiały biurowe o następującej treści:

"Dzień dobry,

czy jest możliwość dostarczenia zamówienia biurowego transportem kurierskim (np. DPD, DHL itp.)?"

Odpowiedź Zamawiającego: Zamówienie może być dostarczane transportem kurierskim, jednak ze względu na organizacje służby i warunki logistyczne przesyła musi zgodnie z informacją zawartą we wzorze umowy odbywać się "w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 12.00"

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 cz. I - materiały biurowe część I materiały biurowe. wartość brutto poszczególnych pozycji w formularzu ofertowym stanowiącym integralną część oferty

formularz 1_Aktualiz [...].docx

1 szt. Zakład Karny w Tarnowie
Konarskiego 2
33-100, Tarnów
(0)
2 cz. II - papier i koperty cz. II papier i koperty wartość brutto poszczególnych pozycji w formularzu ofertowym stanowiącym integralną część oferty

formularz 1_Aktualiz [...].docx

1 szt. Zakład Karny w Tarnowie
Konarskiego 2
33-100, Tarnów
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 377