-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 955404
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2024/BZP 00416808/01 TP/1/2024/SP10 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia SP10
-
Organizacja
-
OddziałSzkoła Podstawowa nr 10 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-17 12:15:00
-
Składania2024-07-25 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-25 08:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 10 w Mikołowie
ul. Krakowska 30
43-190 Mikołów
NIP: 635-184-29-11
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-23
11:36:40
|
Zamówienia Publiczne |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2024-08-22
14:13:04
|
Patrycja Godlewska |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty.
Załączniki |
2024-07-25
11:08:39
|
Patrycja Godlewska |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-07-25
08:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
677
771,84
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 108 400,40 zł brutto, Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 57 832,50 zł brutto, Część 3: NABIAŁ: 70 999,10 zł brutto, Część 4: WARZYWA I OWOCE: 107 179,40 zł brutto, Część 5: MROŻONKI: 35 220,40 zł brutto, Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 128 280,04 zł brutto, Część 7: JAJA: 12 000,00 zł brutto, Część 8: PIECZYWO: 36 258,40 zł brutto, Część 9: RYBY: 81 520,50 zł brutto, Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 40 081,10 zł brutto. |
2024-07-18
13:21:52
|
Patrycja Godlewska |
W
załączeniu
wyjaśnienie
treści
SWZ.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?