Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-08-2024 09:27:00 |
Składania : | 22-08-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-08-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w
postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej
130 000 zł bez podatku od towarów i usług.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa demontażu, wyniesienia oraz załadunku do
kontenerów wyeksploatowanego wyposażenia biurowego w ilości ok 225 m3,
zlokalizowanego w budynku przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik
nr 1.
WIZJA LOKALNA:
Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem
oferty, w celu zapoznania się z rozmieszczeniem przedmiotu zamówienia oraz
wykonania samodzielnego szacowania ilości wyposażenia biurowego.
Zamawiający zastrzega, że oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej
zostanie odrzucona.
W celu odbycia wizji lokalnej należy kontaktować się z:
Pawłem Sobierajem, tel. 22 553 -70-83, e-mail: psobieraj@warszawa.wsa.gov.pl
Krzysztof Gręda, tel. 533 022 788, e-mail: krzysztof.greda@warszawa.wsa.gov.pl
TERMIN REALIZACJI: 10 dni roboczych od dnia
podpisania umowy.
WARUNKI UDZIAŁU:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia
następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże
zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca posiada:
1. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną (ubezpieczeniową)
na jedno i wszystkie zdarzenia, na kwotę nie niższą
niż 500 000,00 zł, obejmujące w szczególności:
1) szkody
powstałe wskutek realizacji przedmiotu umowy w mieniu Zamawiającego, jego
pracowników oraz osób trzecich;
2) następstwa
nieszczęśliwych wypadków powstałe w wyniku realizacji umowy na skutek działań
lub zaniechań w zakresie związanym z realizacją umowy.
2. Sprzęt
niezbędny do przewożenia przedmiotu zamówienia (minimum 2 wózki lub inny sprzęt
spełniający funkcje przewożenia dużych gabarytów)
Wykonawca
zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie, o którym mowa w ust. 1 przez cały
czas trwania umowy i niezwłocznie przedkładać Zamawiającemu na każde wezwanie,
aktualną polisę wraz z dowodami uiszczenia składek.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – wzór umowy,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,
Oferent może zwrócić się do
zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed
terminem składania ofert.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
22 553 -70-83 Paweł Sobieraj, Krzysztof Gręda, tel. 533 022 788,
e-mail: krzysztof.greda@warszawa.wsa.gov.pl - sprawy
dotyczące przedmiotu zamówienia,
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne,
związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-08-22 14:35 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty - sprawa WSA-ZP-PP-32-2024 |
2024-08-01 12:54 | Magdalena Jańczuk |
Zamawiający
załącza
zaktualizowany
wzór
umowy
oraz
OPZ,
w
postaci
plików
o
nazwie: - Załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-32-2024.wer.1 - załącznik nr 1_OPZ.wer.1 |
Komunikaty