Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 7/SZ/2024 Wykonanie przeglądów technicznych, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego

Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2024 12:54:00
Składania : 02-08-2024 14:30:00
Otwarcia : 02-08-2024 14:35:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Niniejsze zapytanie nie ma na celu wyłonienia wykonawcy, a jedynie oszacowanie wartości zamówienia. Zapytania nie należy traktować jako oświadczenia woli zawarcia umowy, w myśl postanowień Art.66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r, poz. 1610, ze zm.).

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji o cenie, która będzie stanowiła podstawę do oszacowania wartości zamówienia.


W wyniku przeprowadzonej procedury szacowania wartości zamówienia przygotowane zostanie postępowanie o udzielenie zamówienia, które będzie miało na celu wyłonienie wykonawcy, któremu zostanie powierzona realizacja zadania polegającego na: wykonaniu przeglądu technicznego, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego.


Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów technicznych, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego wykazanych w zadaniach:

  • zadanie nr 1 aparaty USG

  • zadanie nr 2 respiratory

  • zadanie nr 3 endoskopy, myjnie

  • zadanie nr 4 aparaty RTG

  • zadanie nr 4a aparaty RTG
  • zadanie nr 5 aparaty do znieczulania

  • zadanie nr 6 aparaty EKG

  • zadanie nr 7 aparaty KTG

  • zadanie nr 8 kardiomonitory

  • zadanie nr 8a kardiomonitory
  • zadanie nr 9 sterylizatory, myjnie dezynfektory, zgrzewarki

  • zadanie nr 10 pozostały sprzęt medyczny

  • zadanie nr 10a defibrylatory
  • zadanie nr 11 aparat do terapii nerkozastępczej

  • zadanie nr 12 pipetor

  • zadanie nr 13 zestaw picco ciągłe monitorowanie rzutu serca

  • zadanie nr 14 aparat do suchego rozmrażania osocza

  • zadanie nr 15 analizator parametrów krytycznych

  • zadanie nr 16 aparat do monitoringu nerwu krtaniowego

  • zadanie nr 17 aparaty do przesiewowego badania słuchu

  • zadanie nr 18 aparaty EEG

  • zadanie nr 19 urządzenia do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej

  • zadanie nr 20 fakoemulsyfikatory

  • zadanie nr 21 tomografy okulistyczne

  • zadanie nr 22 system do oznaczania metodą kolumnową

  • zadanie nr 23 wirówka, worteks

    Opis przedmiotu zamówienia:

  • Przedmiotem szacowania jest świadczenie nadzoru nad infrastrukturą sprzętu, rozumianą w sposób określony w PN – EN ISO 9001 – 2015 oraz zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (Dz. U. 2022 poz. 974 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania regularnych przeglądów technicznych sprzętu wraz z badaniem poziomu bezpieczeństwa użytkowania, napraw awaryjnych oraz konserwację wyrobów medycznych z grupy przyrządów, aparatury i sprzętu medycznego w poszczególnych komórkach Zamawiającego zgodnie z postanowieniami zaleceniami producenta danego Sprzętu oraz instrukcją użytkowania, z częstotliwością wymaganą przez producenta, sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy.

  • Czas trwania zamówienia: 12 miesięcy

  • Miejsce wykonania usługi: w siedzibie zamawiającego tj. 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ w Wałczu, ul. Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz
    w godzinach 7:00-14:35

2. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę

  1. Wynagrodzenie będzie płatne w częściach po wykonaniu zadania serwisowego, a w przypadku napraw po dokonaniu naprawy na podstawie pozytywnego protokołu odbioru

  2. Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.

  3. Cena ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.

    Informację o cenie proszę przesłać do dnia 2 sierpnia 2024 r. godz.: 14:30
    Informację o cenie proszę przesłać za pomocą Platformy zakupowej.

W przypadku pytań:

  1. W zakresie procedury o udzielnie zamówienia publicznego:
    Pracownik działu infrastruktury i zaopatrzenia, pani Dominika Świerad – nr. tel. +48 261 47 28 03;

  1. W zakresie opisu przedmiotu zamówienia:
    Kierownik działu sprzętu medycznego i wyposażenia pan Janusz Chmielecki – nr tel. +48 661 379 445;

  2. związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zadanie 1 aparaty USG.xls xls 14 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 2 respiratory.xls xls 12.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 3 endoskopy, myjnie.xls xls 15.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 5 aparaty do znieczulania.xls xls 10.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 6 apatay EKG.xls xls 14 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 7 aparaty KTG.xls xls 10 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 9 sterylizatory parowe, myjnie dezynfektory, zgrzewarki.xls xls 11.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 11 aparaty do terapii nerkozastępczej.xls xls 10 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 12 pipetor.xls xls 9 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 13 zestaw picco ciągłe monitorowanie rzutu serca.xls xls 9 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 14 aparat do suchego rozmrażania osocza.xls xls 9 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 15 analizator parametrów krytycznych.xls xls 9 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 16 aparat do monitoringu nerwu krtaniowego.xls xls 9 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 17 aparaty do przesiewowego badania słuchu.xls xls 9.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 18 aparaty EEG.xls xls 9.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 19 urządzenia do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej.xls xls 12 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 20 fakoemulsyfikatory.xls xls 9.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 21 tomografy okulistyczne.xls xls 9.5 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 22 system do oznaczania metodą kolumnową.xls xls 9 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 23 wirówka, worteks.xls xls 9 2024-07-26 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 4a aparaty RTG.xls xls 9.5 2024-07-30 10:13:31 Przedmiot zamówienia
Zadanie 4 aparaty RTG.xls xls 9.5 2024-07-30 12:29:48 Przedmiot zamówienia
Zadanie 8 kardiomonitory.xls xls 16.5 2024-07-30 12:33:06 Przedmiot zamówienia
Zadanie 10 pozostały sprzęt medyczny.xls xls 47.5 2024-07-30 12:33:32 Przedmiot zamówienia
Zadanie 10a defibrylatory.xls xls 12 2024-07-30 12:33:33 Przedmiot zamówienia
Zadanie 8a kardiomonitory.xls xls 19.5 2024-07-31 10:00:18 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-07-30 13:01 Dział Logistyki 5) Czy Zamawiający w Zadaniu nr 20 fakoemulsyfikatory, odstąpi od uzupełnienia kolumny „M” (Cena brutto 1
roboczogodziny) w pozycji nr 1 i 2, z uwagi na fakt, iż jest to usługa serwisowa zawierająca również wymianę
niezbędnych akcesoriów podczas wykonywania przeglądu zgodnie z procedurami firmy?

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapis, ponieważ jest to tylko wartość roboczogodziny nie obejmująca wartości części zamiennych.
2024-07-30 12:34 Dział Logistyki 5) Uprzejmie prosimy o wyłączenie do oddzielnego pakietu poz. 139 (STANOWISKO DO RESUSCYTACJI NOWORODKA, PANDA.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielenie tej pozycji do oddzielnego zadania.
2024-07-30 12:28 Dział Logistyki 4) Szanowni Państwo,
zwracamy się z prośbą o wydzielenie z pakietów następujących pozycji:
a) pakiet 6 pozycje nr 14, 15, 16, 17
b) pakiet 8 pozycje nr 5, 10, 11, 12, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 52, 53, 54, 55, 62 ,63 ,64 ,65 ,66 ,67 ,68 ,69 ,70 ,71 ,72, 73, 74 ,75 ,76 ,77
c) pakiet 10 pozycje nr 27, 28 ,29 ,30, 31 ,32 ,33, 34, 38 ,39, 42, 43.

Odpowiedź: Zamawiający:
a) nie wyraża zgody na wydzielenie tych pozycji z pakietu
b) wyraża zgodę na wydzielenie tego sprzętu z zadania nr 8- kardiomonitory. W związku z tym zmianie uległ załącznik nr 8, a pozycje wydzielone znajdują się w załączniku nr 8a.
c) wyraża zgodę na wydzielenie tego sprzętu z zadania nr 10- pozostały sprzęt medyczny. W związku z tym zmianie uległ załącznik nr 10, a pozycje wydzielone znajdują się w załączniku nr 10a.
2024-07-30 10:12 Dział Logistyki 3. Czy Zamawiający zgodzi się na wydzielenie aparatów RTG z pozycji nr 3 tj. DX-D300 i nr 5 –
tj. DR 100s z zadania nr 4 do odrębnego zadania?

Odpowiedź: Zamawiający zgodzi się na wydzielenie tego sprzętu z zadania nr 4- aparaty RTG.
W związku z tym zmianie uległ załącznik zadania nr 4, a pozycje wydzielone znajdują się w załączniku nr 4a.
2024-07-29 13:26 Dział Logistyki 1. Czy Zamawiający w Zadaniu nr 20 fakoemulsyfikatory, wymaga uzupełnienia w pozycji nr 1 kolumny „I” - NR
PASZPORTU oraz „K” - TERMIN WAŻNOŚCI BADANIA?

Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga uzupełnienia tych danych.

2. Czy Zamawiający w Zadaniu nr 20 poz. 1 miał na myśli typ/model STELLARIS ANETRIOR zamiast SOLLARIS ANTERIOR?

Odpowiedź: Tak, w załączniku dotyczącym zadania nr 20 znajduje się omyłka pisarska. Typ/model urządzenia to STELLARIS ANETRIOR.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 Aparaty USG

Zadanie 1 aparaty US [...].xls

1 usługa - (0)
2 Zadanie nr 2 Respiratory

Zadanie 2 respirator [...].xls

1 usługa - (0)
3 Zadanie nr 3 Endoskopie, myjnie, szafy

Zadanie 3 endoskopy, [...].xls

1 usługa - (0)
4 Zadanie nr 4 / 4a Aparaty RTG

Zadanie 4a aparaty R [...].xls

Zadanie 4 aparaty RT [...].xls

1 usługa - (0)
5 Zadanie nr 5 Aparaty do znieczulania

Zadanie 5 aparaty do [...].xls

1 usługa - (0)
6 Zadanie nr 6 Aparaty EKG

Zadanie 6 apatay EKG [...].xls

1 usługa - (0)
7 Zadanie nr 7 Aparaty KTG

Zadanie 7 aparaty KT [...].xls

1 usługa - (0)
8 Zadanie nr 8 Kardiomonitory

Zadanie 8 kardiomoni [...].xls

Zadanie 8a kardiomon [...].xls

1 usługa - (0)
9 Zadanie nr 9 Sterylizatory, myjnie dezynfektory, zgrzewarki

Zadanie 9 sterylizat [...].xls

1 usługa - (0)
10 Zadanie nr 10 Pozostały sprzęt medyczny

Zadanie 10 pozostały [...].xls

Zadanie 10a defibryl [...].xls

1 usługa - (0)
11 Zadanie nr 11 Aparat do terapii nerkozastępczej

Zadanie 11 aparaty d [...].xls

1 usługa - (0)
12 Zadanie nr 12 Pipetor

Zadanie 12 pipetor.x [...].xls

1 usługa - (0)
13 Zadanie nr 13 Zestaw PICCO ciągłe monitorowanie rzutu serca

Zadanie 13 zestaw pi [...].xls

1 usługa - (0)
14 Zadanie nr 14 Aparat do suchego rozmrażania osocza

Zadanie 14 aparat do [...].xls

1 usługa - (0)
15 Zadanie nr 15 Analizator parametrów krytycznych

Zadanie 15 analizato [...].xls

1 usługa - (0)
16 Zadnie nr 16 Aparat do monitoringu nerwu krtaniowego

Zadanie 16 aparat do [...].xls

1 usługa - (0)
17 Zadanie nr 17 Aparat do przesiewowego badania słuchu

Zadanie 17 aparaty d [...].xls

1 usługa - (0)
18 Zadanie nr 18 Aparat EEG

Zadanie 18 aparaty E [...].xls

1 usługa - (0)
19 Zadanie nr 19 Urządzenia do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej

Zadanie 19 urządzeni [...].xls

1 usługa - (0)
20 Zadanie nr 20 Fakoemulsyfikatory

Zadanie 20 fakoemuls [...].xls

1 usługa - (0)
21 Zadanie nr 21 Tomografy okulistyczne

Zadanie 21 tomografy [...].xls

1 usługa - (0)
22 Zadanie nr 22 System do oznaczania metodą kolumnową

Zadanie 22 system do [...].xls

1 usługa - (0)
23 Zadanie nr 23 Wirówka, worteks

Zadanie 23 wirówka, [...].xls

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2953 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 326