-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 971209
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZ/17/2024 „Agregat pompowy na przyczepie transportowej”
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Kandyba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-22 16:42:00
-
Składania2024-08-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-29 09:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa mobilnego agregatu pompowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 2. Kod CPV: 42122220-8 – Pompy ściekowe 3. Termin realizacji: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy. 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwie dostawy, z której każda polegała na dostarczeniu co najmniej 1 szt. agregatu pompowego o wydajności min. 200 dm3/s. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu, warunek powyższy winien w całości spełnić co najmniej jeden z wykonawców. 6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną. 7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych 2) wypełniony i podpisany wykaz dostaw– Załącznik nr4 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu (z zastrzeżeniem jednokrotnego wezwania do jego uzupełnienia, zgodnie z informacją poniżej) lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507.). 9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 11. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 4) Wykaz dostaw- Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-12
08:17:42
|
Patrycja Kandyba |
Raport
wyboru
oferty
Załączniki |
2024-08-29
10:10:32
|
Patrycja Kandyba |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-08-28
12:28:43
|
Patrycja Kandyba |
Wyjaśnienia
treści
MP
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?