Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-08-2024 14:31:00 |
Składania : | 06-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-09-2024 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy rowu RD w Gliwicach wraz z zastosowaniem rozwiązań opartych na niebiesko-zielonej infrastrukturze” zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021r. poz. 2454) i innymi wymaganymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
1.Wymagany okres rękojmi: od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, do czasu wygaśnięcia gwarancji i rękojmi na obiekt wykonany na podstawie opracowanej dokumentacji, jednakże nie dłużej niż 5 lat licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
2. Zamawiający nie formułuje wymagań dotyczących konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp, w rozumieniu przepisów o świadczeniu pracy wynikających z Kodeksu pracy, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy (wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie).
Szczegółowe warunki zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-09-25 08:28 | Patrycja Kandyba | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2024-09-06 10:32 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
2024-09-06 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 506 350,00 zł brutto. |
2024-09-02 13:59 | Anna Jasińska | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu - w załączeniu. |
2024-09-02 13:59 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia i modyfikacja treści SWZ - w załączeniu. |
Komunikaty