Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-09-2024 14:46:00 |
Składania : | 16-09-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-09-2024 10:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
„Dostawa energii elektrycznej w imieniu Zamawiającego z Rynku dnia następnego RDN (SPOT)”
Szanowni Państwo,
zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na dostawę energii elektrycznej w imieniu Międzygminnego Związku Wodociągów i Kanalizacji w Strzelcach Wielkich z Rynku dnia następnego RDN.
W załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Dot. treści SWZ
Ponadto Zamawiający informuje, że wprowadza modyfikację treści SWZ w zakresie Rozdziału XIII ust. 1 pkt 3, który otrzymuje brzmienie:
XIII.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób
dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
3)
Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie
uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed
upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie energii elektrycznej z rynku
dnia następnego RDN (SPOT) dla wolumenu co najmniej 4000 MWh.
Na potwierdzenie spełniania warunku, Zamawiający będzie wymagał
przedstawienia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w postaci wykazu
dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, ilości wolumenu i podmiotu, na rzecz którego dostawa została
wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – według wzoru
przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania wraz z
wezwaniem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów
(wykaz dostaw - załącznik nr 6 do SWZ).
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Przekazane
informacje prosimy traktować jako obowiązujące i wiążące przy składaniu ofert.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie do dnia 16.09.2024 do godz. 10:00.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-16 14:11 | Małgorzata Jasik | Informacja z otwarcia ofert. |
2024-09-10 12:26 | Małgorzata Jasik | W odpowiedzi na pytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje. Zmiana zapisów SWZ. |
2024-09-09 13:48 | Małgorzata Jasik | W odpowiedzi na pytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje. |
Komunikaty