Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań pn.:
1) Remont dachu świetlicy wiejskiej w Mąkowarsku ul. Tucholska 29 (działka nr 516) zniszczonego wskutek nawałnicy z dnia 11/12 sierpnia 2017 r., działka położona w strefie konserwatorskiej,
2) Remont dachu (z płyt azbestowo – cementowych na blachodachówkę) świetlicy wiejskiej w Wilczu (dz. nr 86/2) zniszczonego w wyniku nawałnicy z dnia 11/12 sierpnia 2017 r.
3) Remont dachu świetlicy wiejskiej w Gogolinku (dz. nr 104/7) zniszczonego wskutek nawałnicy z dnia 11/12 sierpnia 2017 r.
Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wymienione powyżej opracowania.
I. Opracowanie w/w dokumentacji projektowo - kosztorysowych obejmuje:
1. Przygotowanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia (do organu administracji budowlanej) wykonania robót budowlanych polegających na wymianie dachów wraz z niezbędną dokumentacją i uzgodnieniami.
2. Uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia lub decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane.
3. Opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla robót budowlanych będących w zakresie projektu.
4. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót.
II. Forma opracowania:
Dokumentację projektową (dla każdego z zadań) należy wykonać w formie:
1. papierowej:
1) opis prac niezbędnych do wykonania celem wymiany pokrycia dachowego
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 1 egz.
3) przedmiary robót – 2 egz.
4) kosztorysy inwestorskie – 1 egz.
2. elektronicznej:
- kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej - 1 egz. na płycie CD (wersja elektroniczna musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość).
III. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np. map do celów projektowych oraz innych pozwoleń i uzgodnień wynikających z przepisów prawa oraz do uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień dokumentacji projektowej z jednostkami opiniującymi i uzgadniającymi.
IV. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie zakresu robót ujętych w opracowaniu oraz do uzgodnienia koncepcji projektu.
V. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
VI. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia, pełnego pełnomocnictwa do reprezentowania przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 %, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę ryczałtu rozliczonego na podstawie faktury końcowej wystawionej po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kompletnego przedmiotu zamówienia określonego w punkcie I.
VIII. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
IX. Termin wykonania zamówienia:
Etap I – wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z potwierdzeniem zgłoszenia robót budowlanych lub złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na roboty budowlane do dnia 30 lipca 2018 r.
Etap II – uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia lub decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane do dnia 15 września 2018 r.
X. Informacje dodatkowe:
Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.),
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. 1129),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
XI. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu zał. nr 1,
2) wykaz osób – zał. nr 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego,
4) oświadczenie wykonawcy dot. podstaw wykluczenia – zał. nr 3.
XII. Uprzejmie prosimy o przedstawienie oferty poprzez platformę zakupową w terminie do dnia 22.06.2018 r. do godz. 12:00.
Komunikaty