Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej podczas realizacji zadania pn.: Przebudowa ulic na OM 1000-lecia wraz z odwodnieniem oraz kanalizacją deszczową w ul. Bukowej w Koronowie

Maria Klapczyńska
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Referat Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2018 08:58:12
Składania : 06-08-2018 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym w przedmiocie Pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej podczas realizacji zadania pn.: Przebudowa ulic na OM 1000-lecia wraz z odwodnieniem oraz kanalizacją deszczową w ul. Bukowej w Koronowie.
Prosimy o złożenie oferty i dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulic, sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z odcinkami przyłączy i przykanalików oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej i odcinka sieci wodociągowej spinającej istniejącą sieć – I etap (ul. Konopnickiej i część ul. Bukowej).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Ulica Konopnicka
a) Przebudowa nawierzchni ulicy Konopnickiej:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- podbudowy,
- nawierzchnie,
- oznakowanie dróg,
- elementy ulic: krawężniku i oporniki betonowe, chodniki z płyt betonowych, betonowe obrzeża chodnikowe,
- humusowanie z obsianiem trawą,
b) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą – 3 egz.
2) Ulica Bukowa (od ul. Witosa do ul. Konopnickiej)
a) odtworzenie nawierzchni ulicy z kostki betonowej po robotach instalacyjnych,
3) opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
Dokumentacja projektowa dostępna jest pod linkiem: http://www.bip.koronowo.pl/index.php?app=przetargi&nid=10465&y=0&status=1
Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) i obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie Zamawiającemu kopii uprawnień w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osoby wskazanej do realizacji przedmiotu umowy w ofercie,
2) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi tj. ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz z wymaganiami określonymi dla wykonawcy robót budowlanych.
3) udział w przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy i pod zaplecze budowy,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
5) inspektor nadzoru zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wniosków wykonawcy robót, dotyczących zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do projektu (robót zamiennych) lub robót dodatkowych, w terminie 5 dni kalendarzowych od złożenia przez wykonawcę takiego wniosku wraz z kosztorysem i innymi niezbędnymi dokumentami. Stanowisko Wykonawcy w sprawie tych wniosków wykonawcy robót zawierać będzie ocenę zasadności wniosku oraz poprawności sporządzenia kosztorysu.
6) bez pisemnej zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych,
7) zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania materiałów przez wykonawcę robót oraz próbek tych materiałów,
8) zawiadamianie Zamawiającego o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót,
9) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
10) inspektor nadzoru zobowiązany jest do dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbiorów technicznych i częściowych w terminie do 1 dnia roboczego od daty pisemnego powiadomienia wykonaniu ww. prac przez wykonawcę robót,
11) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad i usterek,
12) kontrolowanie terminowości wykonania robót,
13) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych;
14) dokonywanie czynności związanych z odbiorami technicznymi i odbiorem końcowym oraz dokonanie odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego,
15) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, a po odbiorze robót - odebranie dziennika budowy od kierownika budowy,
16) nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej,
17) przeprowadzenie w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót, rocznych przeglądów gwarancyjnych przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia,
18) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót protokołu z usunięcia wad i usterek,
19) w przypadku zmiany osób biorących udział w realizacji przedmiotu umowy o których mowa w pkt. 1 (wskazanych w ofercie, posiadających wymagane przez Zamawiającego uprawnienia) zmiana ww. osób może zostać dokonana pisemnym powiadomieniem i zaakceptowana przez Zamawiającego,
20) jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, a konieczność ich wykonania nie powstała z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca upoważniony jest on do udzielenia wykonawcy robót polecenia ich wykonania odpowiednim wpisem do dziennika budowy i niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
W takim przypadku stosowne dokumenty przedłożone zostaną Zamawiającemu w trybie i terminach przewidzianych dla robót dodatkowych.
2. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej.
W celu wykonania spełnienia warunku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 3 oraz kopię uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej osoby wskazanej do realizacji przedmiotu umowy w ofercie i kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej do realizacji przedmiotu umowy.
3. Kryteria oceny ofert wraz z wagami punktowymi lub procentowymi
Cena – 100%
4. Opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium
Cena (C) – maksymalnie 100 punktów przy zastosowaniu poniższego wzoru:

C = (cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert)/(cena oferty badanej) x 100 pkt x 100%

C – uzyskana ilość punktów badanej oferty

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
5. Termin realizacji inwestycji: do dnia odbioru końcowego (termin realizacji robót budowlanych do dnia 30 maja 2019 r.).
6. Możliwość zmiany postanowień zawartej umowy.
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zapytania ofertowego, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
- Zmiany osoby sprawującej nadzór inwestorski – polegającej na wyznaczeniu nowej osoby pełniącej daną funkcję (spełniającą warunki udziału w postępowaniu) pod warunkiem, zgodności z zapisami zapytania,
- Zmiany/przedłużenia terminu wykonania robót w przypadku, przyjęcia takiej zmiany w umowie pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych
- Zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, np. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy zawartej z wykonawcą robót przez Zamawiającego;
- W sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wypełnienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności:
*warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi,
*klęski żywiołowe,
*siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zawartej z wykonawcą robót,
*inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy,
*wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmian przepisów prawa,
- zmiany nazwy oraz formy prawnej stron – w zakresie dostosowania postanowień umowy do tych zmian.
7. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
- wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel w umowie oznaczony,
- okres realizacji zamówienia w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
- ryczałtową formę wynagrodzenia, a więc i jego ryzyko,
- cenę oferty należy podać w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z wyodrębnionym podatkiem od towarów i usług VAT dla całości zamówienia oraz podać cenę dla poszczególnych zadań.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy wykonaniu zamówienia.
11. Termin składania ofert do dnia 06 sierpnia 2018 r. do godz. 09:00.
12. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik 1,
2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik 2,
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych.
Dokumenty muszą być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu.
13. Informacji dodatkowych udziela: Jolanta Dombrowska – Chmielek – tel. 52 3826 451.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie b.drogowa OM 1000-lecia.pdf pdf 242.95 2018-07-30 08:58:12 Postępowanie
Załącznik nr 1 - ośw. warunki.docx docx 16.02 2018-07-30 08:58:12 Postępowanie
Załącznik nr 2 - ośw. dot. braku podsatw do wylkuczenia.docx docx 18.49 2018-07-30 08:58:12 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wykaz osób.docx docx 18.19 2018-07-30 08:58:12 Postępowanie
umowa projekt.doc doc 55 2018-07-30 08:58:12 Postępowanie
Skan_2018_07_30_13_51_49_216.pdf pdf 60.93 2018-07-30 13:59:16 Postępowanie
Załącznik nr 1 - ośw. warunki.docx docx 16.02 2018-07-30 08:58:12 Kryterium
Załącznik nr 2 - ośw. dot. braku podsatw do wylkuczenia.docx docx 18.49 2018-07-30 08:58:12 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz osób.docx docx 18.19 2018-07-30 08:58:12 Kryterium
umowa projekt.doc doc 55 2018-07-30 08:58:12 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej podczas realizacji zadania pn.: Przebudowa ulic na OM 1000-lecia wraz z odwodnieniem oraz kanalizacją deszczową w ul. Bukowej w Koronowie Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin realizacji - Do dnia odbioru końcowego inwestycji (termin realizacji robót budowlanych do dnia 30 maja 2019 r.), proszę potwierdzić (0)
2 Spełnanie warunków udziału w postępowaniu - Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu zawarte w zapytaniu ofertowym, proszę potwierdzić oraz załączyć oświadczenie

Załącznik nr 1 - ośw [...].docx

(0)
3 Niepodleganie wykluczeniu - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, proszę potwierdzić oraz załączyć oświadczenie

Załącznik nr 2 - ośw [...].docx

(0)
4 Dysponowanie osobami - Oświadczam, że dysponuję minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej, proszę potwierdzić oraz dołączyć wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w wykazie

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
5 Warunki umowy - Akceptuję warunki umowy zawarte w załączonym wzorze umowy, proszę potwierdzić

umowa projekt.doc

(0)
6 Pełnomocnictwo - Jeżeli dotyczy, proszę załączyć dokument (w dniu podpisania umowy dostarczyć do zamawiającego oryginał pełnomocnictwa lub poświadczoną notarialnie kopię) (0)
7 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
8 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, proszę potwierdzić jeżeli dotyczy (0)
9 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294