Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZ.261-2-0069/20 „Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych stanowiących zapotrzebowanie na rok 2020 dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu”

Termin:
Zamieszczenia : 07-10-2020 14:29:00
Składania : 13-10-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym.

Zamawiający:

Powiat Zawierciański - reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zawierciańskiego

ul. Sienkiewicza 34

42-400 Zawiercie

w imieniu i na rzecz którego działa jako Pełnomocnik Zamawiającego

na podstawie art. 15 ust 2 – 4 ustawy Pzp:

Centrum Usług Wspólnych

ul. Rataja 29a, 42-400 Zawiercie

tel. 32/ 67-107-65

e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl

strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. wskazane w Zaproszeniu do składania ofert.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Poglądowe szkice do Załącznika nr 2.pdf pdf 302.81 2020-10-07 14:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 15.25 2020-10-07 14:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy.doc doc 59.5 2020-10-07 14:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projekt Umowy.pdf pdf 253.09 2020-10-07 14:29:00 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 426.82 2020-10-07 14:29:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 199.82 2020-10-27 12:32:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-27 12:32 Agnieszka Trepka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu Zgodnie z Zaproszeniem do do składania ofert. Opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w Formularzu asortymentowo-cenowym Załącznik nr 2 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z projektem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji: Etap I - Do 30 dni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji: Etap II - Do 60 dni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o załączenie Formularza ofertowego, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Formularz asortymentowo-cenowy - Proszę załączyć Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 561